не каза нищо ново ама меси осирането го оставям на теб
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зацепване на ангренажен ремък на BRAVO 1.6 16V
Collapse
X
-
pakumba написа:...фиксаторите са необходими при положение, че никога валовете не са били добре зацепени и се чудиш в какво положение трябва да са и в такъв случай каквито и марки да си правиш ти сам не можеш да го нацелиш, щото не знаеш правилната им позиция. ако сега е правилно зацепен няма никакъв проблемStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:Не си прав. При обтягане на ангренажа колелата на валовете се завъртат/изместват с малко. След 2-3 смени на ремъка по белези това малко става много. Затова валовете се фиксират, а зъбните колела се разхлабват, ремъкът се обтяга и след това се стягат зъбните колела. Както знаеш, зъбните колела при разхлабено положение могат да да се завртят наляво/надясно с 5 градуса (май толкова беше) и затова им викат "плаващи" з. колела на валовете.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар