Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Приста Лидер???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ici написа:
    u_bo написа:
    а електронните каталози в които може да се провери за всяка кола какви са стойностите на тези клапани ги имаонлайн и за бош и за ман
    дай линк да видя аз ли грешно съм запомнил тази стойност за байпасния клапан, става дума за филтъра на 2.0 20ВТПо принцип е малко неприятно байпасният клапан да се отвори при ниско относително налягане около бар, защото при всеки студен старт маслото е с голям вискозитет и дебита през филтърната хартия е твърде нисък за да не се получи пад на налягането.И може да се получи така, че мотора да работи с нефилтрирано масло докато маслото позагрее.Намерих го, но хич не ми харесаха фактите http://ecat-online.bosch.de/toc/en/0...setJspДано реално не се получава тази разлика от 1.2 бара при студен старт.
    РЕАЛНО е за съжаление,и това е недостатъка на тази система за пълнопоточно филтриране.Точно това се получава при студен старт и особенно при масло с по-голям вискозитет.Конструкторите отдавна работят за избягване на този недостатък,но за сега намереното решение е скъпо и се прилага в по скъпите коли.Решението на въпроса за сега е който иска да се застрахова от подобно явление да си кара колата с 5W30 ili 5W40.Това масло може да се сменява на 15-20000 клм и като разход излиза същото,а даже и по добре.Разбира се ако двигателя да няма завишен разход на масло.

    Коментар


      Има и друг вариант, който се ползва доста успешно - с електрически нагревател на маслото в картера.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        е вие пишете за тая филтрация , като че ли маслото ПОСТОЯННО се замърсява СИЛНО ... не е толкова гадно че работи с нефилтрирано масло при студен старт.Освен това - нали ако толкова се замърсява маслото , че е важна филтрацията --> ще се задръства масления филтър доста бързо и пак се отива на работещ байпасен клапан.

        Коментар


          то е много малко вероятно, но някоя частица шлака която е паднала от блока в маслото и оттам в картера през цедката на помпата, байпасния клапан и хоп - надрасква някой лагер или още по-лошо отива в турбото и дерва лагерче.Специално за колите с турбо при желание се слага перформанс афтърмаркет филтърче на масления маркуч за мазане на турбото точно за подсигуряване на този момент при евентуално отваряне на байпасния клапан на филтъра.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            alvanovo написа:
            и аз мисля, че Приста прави добри маслане като Мобил, но все пак за парите си са добриа 15 000 ще мина без проблемняма нужда да давам излишни пари за реклама на скъпи масла
            4 литра Приста Лидер =46 лв. 4 литра Селениа Турбо Дизел =60 лв.По-добре да си карам със Селениата.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              u_bo написа:
              е вие пишете за тая филтрация , като че ли маслото ПОСТОЯННО се замърсява СИЛНО ... не е толкова гадно че работи с нефилтрирано масло при студен старт.Освен това - нали ако толкова се замърсява маслото , че е важна филтрацията --> ще се задръства масления филтър доста бързо и пак се отива на работещ байпасен клапан.
              Да,точно така.Извода ти е обсолютно точен.Като се задръсти или зацапа филтъра при студен старт/гъсто масло/ се отива на работещ байпасен клапан.И точно тук е недостатъка на тези филтри:че при студен старт всичката задържана мръсотия от филтъра,когато е работил с загряло масло,преминава през байпасния клапан вече не филтрирано.Горе доло е почти същото ако въобще нямаш маслен филтър.Даже е по-добре,защото няма да имаш намалено налягане на маслото поради загуби от преминаването му през масл.филтър/независимо дали през филтъра или байпаса/.Не трябва да забравяме,че двигателите до 60-те години на миналия век нямаха никакъв филтър.Например прочутия VW-костенурката,която беше без филтър ма масото и се славеше че минава по 500000 клм без ремонт.А тогава и маслата бяха да не ти казвак кави.На несериозни неща не трябва да се обръща сериозно внимание.Имам в пред вид масл.филтър.

              Коментар


                вчера смених маслото - Приста Лидерна 15 000 кми пак сложих същотофилтъра и Клийнне усещам някакви проблеми по колатаПриста повишиха качествата на маслата си в началото на годината
                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                Коментар


                  alvanovo написа:
                  вчера смених маслото - Приста Лидерна 15 000 кми пак сложих същотофилтъра и Клийнне усещам някакви проблеми по колатаПриста повишиха качествата на маслата си в началото на годината
                  колега, възниква логичния въпрос - а защо пускаш тема със запитване за нормалната температура на маслото?имаш ли съмнения в пристата?

                  Коментар


                    според мен приста лидер 10/40 полусинтетиката, която е почти на цената на селенията е болук. Включително и селения голд е абсолютно същата. Тъй като нямам по какъв друг начин да съдя за него, освен по поведението на колата- не го пипа до 7 000 км. След това и с двете марки почва да го харчи. Същото се получава и с валволин някакъв си на едно фау ве, но там държи до 9 000 км и тогава почва да го харчи, може би защото е 8 клапанов и не се кара с високи обороти както е при мен на извънградско да се потдържат 3500-4000 оборота. Решейнието ми на проблема е смяна на 8 000, 8 000 и нещо км. Мисля, че обикновенния юзър по никакъв друг признак не може да прецени качествата на маслата
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      В. Стандарт: "Приста ойл" отваря завод в Туркменистан
                      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                      Коментар


                        Започвам да се чувствам като рекламен агент на Приста Ойл! Ама гледам дискусията замря, та ето отново нещо от в. Стандарт:[url=http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2009-10-02&article=295956]
                        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                        Коментар


                          Я каква интересна тема сте си заформили, пък аз да не я видя толкова време. Честно казано доста се позабавлявах с някой "компетентни" мнения. Казвам това, защото някой колеги, които са отдавна във форума може и да помнят, че имано аз работя там и абсолютно всички партиди моторни масла, независими от вискозитетния клас и вид минават през мен преди да им се даде партида и да отидат на пазара. Лидера е основно за дизелови и турбо-дизелови мотори. На много хора съм го препоръчвал и купувал и никой не се е оплакъл.
                          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                          Коментар


                            moko написа:
                            Я каква интересна тема сте си заформили, пък аз да не я видя толкова време. Честно казано доста се позабавлявах с някой "компетентни" мнения. Казвам това, защото някой колеги, които са отдавна във форума може и да помнят, че имано аз работя там и абсолютно всички партиди моторни масла, независими от вискозитетния клас и вид минават през мен преди да им се даде партида и да отидат на пазара. Лидера е основно за дизелови и турбо-дизелови мотори. На много хора съм го препоръчвал и купувал и никой не се е оплакъл.
                            по означенията на етикета - първо посочват качествата по дизеловите стандартино и за бензин ставааз го карам вече доста километри
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              alvanovo написа:
                              moko написа:
                              Я каква интересна тема сте си заформили, пък аз да не я видя толкова време. Честно казано доста се позабавлявах с някой "компетентни" мнения. Казвам това, защото някой колеги, които са отдавна във форума може и да помнят, че имано аз работя там и абсолютно всички партиди моторни масла, независими от вискозитетния клас и вид минават през мен преди да им се даде партида и да отидат на пазара. Лидера е основно за дизелови и турбо-дизелови мотори. На много хора съм го препоръчвал и купувал и никой не се е оплакъл.
                              по означенията на етикета - първо посочват качествата по дизеловите стандартино и за бензин ставааз го карам вече доста километри
                              Да точно така е, но по рецептура е правено, да отговаря и покрива изискванията на дизеловите мотори. Това не означава че не може да се кара и бензинов.
                              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                              Коментар

                              Working...
                              X