ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приста Лидер???
Collapse
X
-
Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
-
alvanovo написа:преди време /може би 20години/ бях чел едни замервяния на един любител - русна притежаващ Москвичи човека беше поставил датчик в масления си филтър, за да замери налягането на малсото при работещ мотор през зиматабеше описал, че филтъра му е пред мотора и студения въздух го охлажда плекалено много при отрицателни темперятуриот това се повишава вискозитета на маслото и то не може да преминава толкова бързо през хартията на филтъраи се отваря резервния клапан на филтъра пропускащ директно масло в моторатой беше направил някаква изолация на филтъра - елементарна аз зимата и така беше решил този проблемоще се чудя дали е бил прав да прави такова нещо и досега през годините все си мисля и аз да изолирам за зимата масления филтър от насрещния въздухкакво мислите?
Коментар
-
ici написа:Примерно в електронният каталог на филтри Бош има пълни данни за всеки модел филтър, включително и на колко бара отваря байпасния му клапан.Мисля на около 6 бара отваряше, но това може да се провери при всеки дилър с такъв каталог.
Коментар
-
за байпасният клапан отварянето е на малко над 3 бара, сетих се че имах една разпечатка преди време.А клапана на помпата не може да се каже какво налягане може да отсече, защото това зависи от вискозитета на маслото и от дебита на помпата.Примерно масово при 4000 об се дават стойности около 4-5 бара, а с масло с вискозитет над 40 се качват и повече.
Коментар
-
че моята система нагнетява пир студен двигател и обороти към 3000 над 6 атмзначи клапаните са отворени???руснака е имал предвид и го е направил така, да не се допуска прекалено охлаждане на маслото във филтъра и евентуално отваряне на клапана муза да може всичкото масло да минава през филтриращия елемент, а не направо през клапанаи ако това става за дълъг пробег ще има щети по двигателятова е имал предвида не студен старт на мотора, където това отваряне май е неизбежноФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
ici написа:клапана във филтъра се отваря при относително налягане примерно 3.2 бара в смисъл датчика след филтъра ако показва 6 бара, то за да се отвори клапана в самия филтър там от помпата трябва да идват 9.2 бара
Коментар
-
BO написа:Филтър на 1.9jtd:Байпасен клапан - 1.2 бара.Клапан, блокиращ обратния ход на маслото - 0.12 бара.Малко данни, за да не се лутате
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ici написа:клапана във филтъра се отваря при относително налягане примерно 3.2 бара в смисъл датчика след филтъра ако показва 6 бара, то за да се отвори клапана в самия филтър там от помпата трябва да идват 9.2 бараФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Re: Приста Лидер???
alvanovo написа:днес смених маслото на Мариата 1,8сложих Приста Лидер 10-40мисля да карам с това масло 15 000 кмдали ще имам някакви проблеми дължащи се на избора на масло?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=40894там съм писал и снимал за байпасните клапани.1,2 бара е за мойта.... де ги гоните разни 3 - 4 бара а електронните каталози в които може да се провери за всяка кола какви са стойностите на тези клапани ги имаонлайн и за бош и за ман
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:ici написа:клапана във филтъра се отваря при относително налягане примерно 3.2 бара в смисъл датчика след филтъра ако показва 6 бара, то за да се отвори клапана в самия филтър там от помпата трябва да идват 9.2 бара
Коментар
-
u_bo написа:а електронните каталози в които може да се провери за всяка кола какви са стойностите на тези клапани ги имаонлайн и за бош и за ман
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар