Няма сезон или стил на управление в които маслото да превиши темпуратурата на охладителната течност , та били и със само 10-20 градуса и всичко това без масло-охладител . Теории и теории , твърденията не са мои
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приста Лидер???
Collapse
X
-
Atanas71 написа:Няма сезон или стил на управление в които маслото да превиши темпуратурата на охладителната течност , та били и със само 10-20 градуса и всичко това без масло-охладител . Теории и теории , твърденията не са моиA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Atanas71 написа:Няма сезон или стил на управление в които маслото да превиши темпуратурата на охладителната течност , та били и със само 10-20 градуса и всичко това без масло-охладител . Теории и теории , твърденията не са моиФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
дано и други потребители е 1359 мнения само спам и от типа вижте ма колко сьм велик и колко знам да прочетьт преди да пишат маслото винаги дьржи по-висока температура от водатаи при нормално загрял двигател 90 градуса ако се настьпва температурата на маслото се повишава много по-бьрзо от тази на водататунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
.
И в допълнение на двамата колеги от Карлово.Маслото освен да смазва и отнема температура затова се подава във най-високо натоварените в температурно отношение места и детайли-шийките на коляновия вал,дъната на буталата на турбомоторите и тн.Следователно няма начин от начална температура на маслото -температурата на двигателя(антифриза) да охладим нещо доста горещо като буталото и да получим ,студено,масло.В такъв случай какво топлоотнемаме? Ако водата в София ври на 95 градуса как ли ще ходим на ски? Едно отваряне на капачката на разширителния съд на Пампорово и .....Досега не съм чул въпроса в магазина за авточасти ....Случайно да сте скиор?
Коментар
-
Atanas71 написа:Много добре знам че е така но .....нали трябва да спорим според някой колеги защото така се раждала истината Върни темата малко назад и ще видиш какво твърди един колега че маслото работи при 60градуса Виж и моите писания по въпроса :D На почити всички масла вискозитета се мери при температура от 100 градуса по Целзий , от тук възниква въпроса ЗАЩО им е такава висока температура за замерване на вискозитета
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Много добре знам че е така но .....нали трябва да спорим според някой колеги защото така се раждала истината Върни темата малко назад и ще видиш какво твърди един колега че маслото работи при 60градуса Виж и моите писания по въпроса :D На почити всички масла вискозитета се мери при температура от 100 градуса по Целзий , от тук възниква въпроса ЗАЩО им е такава висока температура за замерване на вискозитетаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Знаеш ли с колко приблизително се увеличава температурата на маслото преминавайки през турбокомпресора Какво налягане подържа в самия турбокомпресор маслото Защото си включил турбокомпресора в групата детайли които според теб повишават температурата на маслото.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:....Ако си забелязъл спортните коли имат термометри за температурата на маслото на таблото и зоната над 100 гр. е винаги червена-НЕ СЕ ДОПУСКА работа на двигателя над 100 гр.И там температурата се мери в картера,където е прието да се мери работната темп. на двигателя и маслото.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Всичко което изписах за температурата на маслото съм го изпитал многократно в лабораторни и тестови условия на стенд и затова го споделям . Такава ми е работата Моите възражения съм ги описал по-горе оптималната работна температура на маслото е 100градуса това не е максималната. Температура на маслото при която най-често работят двигателите под товар. А за Приста само хубави неща мога да кажа . Един приятел го използваше в едно Фиат Ритмо 1.9 ТД и беше доволен защото маслото оставаше спокойно и при висока температура [сега неме питай колко висока е била температурата не съм я мерел] стоеше на щеката а предишното [няма да му казвам марката зада няма спор] просто изтичашеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:....Ако си забелязъл спортните коли имат термометри за температурата на маслото на таблото и зоната над 100 гр. е винаги червена-НЕ СЕ ДОПУСКА работа на двигателя над 100 гр.И там температурата се мери в картера,където е прието да се мери работната темп. на двигателя и маслото.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
BO написа:Stefan Hadjov написа:....Ако си забелязъл спортните коли имат термометри за температурата на маслото на таблото и зоната над 100 гр. е винаги червена-НЕ СЕ ДОПУСКА работа на двигателя над 100 гр.И там температурата се мери в картера,където е прието да се мери работната темп. на двигателя и маслото.
Коментар
-
Atanas71 написа:Всичко което изписах за температурата на маслото съм го изпитал многократно в лабораторни и тестови условия на стенд и затова го споделям . Такава ми е работата Моите възражения съм ги описал по-горе оптималната работна температура на маслото е 100градуса това не е максималната. Температура на маслото при която най-често работят двигателите под товар. А за Приста само хубави неща мога да кажа . Един приятел го използваше в едно Фиат Ритмо 1.9 ТД и беше доволен защото маслото оставаше спокойно и при висока температура [сега неме питай колко висока е била температурата не съм я мерел] стоеше на щеката а предишното [няма да му казвам марката зада няма спор] просто изтичаше
Коментар
-
Ей че яка тема Щом се заспори за температури на маслото, рекох да се обадя и аз :D Понеже все така се случва че карам силни коли и то с всякакви уреди по тях, включително термометър на маслото, мога да кажа че само при няколкоминутно каране с голяма скорост или с големи ускорения, маслото достига 120+ градуса въпреки охлаждането му.Това е при коли над 100-тина коня. Затова при такива режими на каране се ползват синтетики с вискозитети 50 или 60.При индекс 60 маслото може да работи добре и при температури над 140 градуса.Сетих се преди години бях гледал един тест на Субару ВРЦ как след отсечката се прибра в бокса, веднага го вдигнаха и му източиха маслото в една голяма дълбока тава.И то буквално вреше с едни такова големи балони излизащи на черната му повърхност И май бяха споменали че било на 160 градуса
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Stefan Hadjov написа:....Ако си забелязъл спортните коли имат термометри за температурата на маслото на таблото и зоната над 100 гр. е винаги червена-НЕ СЕ ДОПУСКА работа на двигателя над 100 гр.И там температурата се мери в картера,където е прието да се мери работната темп. на двигателя и маслото.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар