Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Приста Лидер???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Имам приятел, който работи на малка бензиностанция в провинцията. Всички там сипват Приста Лидер и засега недоволни няма. Напротив на някои автомобили е спряло да им яде масло. Аз лично ще сипя такова на следваща смяна.
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    Коментар


      #17
      Реално то идва даже по-скъпо от Selenia Gold. Лично мнение, че ако се търси по-качествено от Selenia Gold, то по-добре изпитаното Gastrol Magnatec 10w40. Аз съм с такова от Hit-ko и съм доволен. Малко ми липсва звука като я изрежа на 7К...
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        pakumba написа:
        ...ами колеги, нямам никакво обяснение, но при мен маслото до 7000 км не го е пипала, но станат ли там някъде почва да го гори и трябва да почвам да доливам. не е много, но е факт, че така прави. куппувам 4 литра до 7000 не доливам грам, от 7000-8500 доливам половината литър и после го сменям. прясното не го пипа. нямам обяснение защо така, но и не е само при мен. не казвам, че това е довод за смяна, по-скоро търся отговор защо става така
        От качеството на маслото е.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          За Лидера нямам впечатления.Аз от година карам и двете си коли само с Ултра 5W40.Предполагам, че и с Лидер няма да има никакви проблеми.Обаче аз в никакъв не бих го карал повече от 10000км.Да не говорим за 15000км...Ултра е пълна синтетика и въпреки това я сменям около 10.Има изписани кофи с мастило по темата "масла" и в частност защо не е добре в България да спазваш пробега, препоръчван от производителя.И като стана въпрос за Приста, ето какво написах в МБ форума при първата смяна, преди кажи-речи година (Nov 15 2007, 09:13 PM):
          Е... Налях го За сега двигателя мърка, клапани не се чуват...Ако и мотора не го папа, ще бъде чудо.5W40 от дилъра, 44лв за 4 литра.Този път си налях 7 литра по книга, като се отцеди отива на максимум.Потресен съм от цената, обаче.По обектите на Петрол и масларниците, това масло се продава за 62.70 - с почти 19лв надценка?!? Добре че все пак реших да направя контролна проверка - щях да го купя от бензиностация.Ебаси, цената на такива работи не е ли фиксирана?!?Направо нямам думи :madcroud:
          Е, не го "папа". Нито мерцедеса, нито фиата.Дори бих казал, че разхода е по-малък.А за цената не вярвам и към днешна дата да има някаква промяна в надценките на ш...е търговски обекти.С тая разлика, че вече е 51лв / 4 литра. Из търговската мрежа не знам и не искам да знам колко е.Тоест - за бога братя, по възможност купувайте само от дилърите
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #20
            Кои са тия дилъри? Къде са? искам и аз от там.
            Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
            MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
            Engine Stamp: 176B9.000
            Version Code: 176BV
            Version: V5 | SPORTING | 03.'98

            Коментар


              #21
              donnna написа:
              правя вече трета смяна с Приста супер бензин 10 в 40... туй Приста Лидер не се сещам кое е, но при мен след 7000 км. двигателя започна да загрява една идея повече... моя съвет е - максимум 8000 км.!!!!
              Аз пък една от колите си карам с Приста 10W40 и след 6000клм двигателя ме може да вдигне температура повече от 70 градуса.Какво ще ме посъветваш колега да сменям ли маслото??

              Коментар


                #22
                ся шсъ зъяждаме ли???п.п. смени си термостата
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #23
                  donnna написа:
                  ся шсъ зъяждаме ли???п.п. смени си термостата
                  Благодаря за съвета колега.Точно и това съм намислил да направя в най скоро време.Но ти защо не си провериш поне термостата щом ти загрява колата,а търсиш причината в маслото.Аз карам от години с това масло и то Не 7000 клм,и винаги съм го сменял между 12-15000 клм и не съм забелязъл загряване което да идва от маслото,нито пък да увеличава консумацията си след определен пробег.Не мога да забележа и някъкви признаци на износване на двигателя.Скоро сменявах гарнитура на капака на клапаните и детайлите вътре са иделно чисти без никакви следи от окисляване на маслото-нагари,чернилки,бози от конденз,налепи и др.подобни.Всичко вътре е все едно намазано с пресно масло.След забърсване се появява цвета на метала.Зимно време върти нормално стартера и пали както в топло време.Е,кажи ми при това положение какво лошо да кажа за маслото.А това,какво съм чул да се говори за него е друга работа.Имам мои колеги,които са ангажирани с производството му и много добре знам как се прави и какви присадки му се слагат.За това и от личните си впечатления които имам му гласувам доверие и съм доволен.Произхода на това масло е абсолютно ясен,но на много фирмени масла на нашия пазар произхода им е твърде съмнителен.Да не говорим за тези от варелите по сервизи и масларници.

                  Коментар


                    #24
                    Е,кажи ми при това положение какво лошо да кажа за маслото.А това,какво съм чул да се говори за него е друга работа.Имам мои колеги,които са ангажирани с производството му и много добре знам как се прави и какви присадки му се слагат.За това и от личните си впечатления които имам му гласувам доверие и съм доволен.Произхода на това масло е абсолютно ясен,но на много фирмени масла на нашия пазар произхода им е твърде съмнителен.Да не говорим за тези от варелите по сервизи и масларници.
                    абсолютно съм съгласен с теб!!!!затова и аз си житкам с Приста супер бензин!!! ама на магистралата със 120 при 34 градуса навън или на баирче с мойта душица от 55 коня, някой от които безвъзвратно умрели още в Италия... загряваше си една идея повече /беше на около 8000 км. /... сега като смених маслото преди срещата на Копринка и кат захладня времето перката ми се включва само на градско и то рядко...
                    Fiat Punto 1.1-Синята птица
                    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                    Коментар


                      #25
                      Esper написа:
                      ....................Има изписани кофи с мастило по темата "масла" и в частност защо не е добре в България да спазваш пробега, препоръчван от производителя................
                      Колега,съгласен съм за кофите с мастило и много материяли съм изчел за маслата,но ми се е изплъзнало четивото зашо в БГ не трябва да се кара предписания от производителя пробег.Експлоатационните ръководства на новите коли, които се продават у нас написани на български от производителя и колата предназначена за експлоатация у нас не срещам по-малък препоръчван пробег отколкото този за западна Европа.Би ли дал някакви обяснения.Най сериозно ме заинтригува по този въпрос.

                      Коментар


                        #26
                        donnna написа:
                        Е,кажи ми при това положение какво лошо да кажа за маслото.А това,какво съм чул да се говори за него е друга работа.Имам мои колеги,които са ангажирани с производството му и много добре знам как се прави и какви присадки му се слагат.За това и от личните си впечатления които имам му гласувам доверие и съм доволен.Произхода на това масло е абсолютно ясен,но на много фирмени масла на нашия пазар произхода им е твърде съмнителен.Да не говорим за тези от варелите по сервизи и масларници.
                        абсолютно съм съгласен с теб!!!!затова и аз си житкам с Приста супер бензин!!! ама на магистралата със 120 при 34 градуса навън или на баирче с мойта душица от 55 коня, някой от които безвъзвратно умрели още в Италия... загряваше си една идея повече /беше на около 8000 км. /... сега като смених маслото преди срещата на Копринка и кат захладня времето перката ми се включва само на градско и то рядко...
                        Ами ти сам си даваш отговор колега и то много добре аргументиран.Естествено,че на баир при 34 град.темпер. и 120 км/час ще загрява една идея повече.И като захладня времето сега е друго.Всички коли са така колега когато всичко им е в ред.Не търси причината в маслото.А в околните температури,натоварването на двигателя и режима на работа.

                        Коментар


                          #27
                          BO написа:
                          pakumba написа:
                          ...ами колеги, нямам никакво обяснение, но при мен маслото до 7000 км не го е пипала, но станат ли там някъде почва да го гори и трябва да почвам да доливам. не е много, но е факт, че така прави. куппувам 4 литра до 7000 не доливам грам, от 7000-8500 доливам половината литър и после го сменям. прясното не го пипа. нямам обяснение защо така, но и не е само при мен. не казвам, че това е довод за смяна, по-скоро търся отговор защо става така
                          От качеството на маслото е.
                          за километрите на колата в мен 3 пъти съм сменял масло:1.приста супер бензин 15/402. приста лидер 10/403. селения голд, в момента на почти 7000 км. вече не знам какво да слагам, последно сложих селенията, уж е за 15 000 пробег с надеждата поне до 10 000 да изкара, пък после да я сменя по едно време. 7000 км без да гори, после почва....
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            pakumba написа:
                            BO написа:
                            pakumba написа:
                            ...ами колеги, нямам никакво обяснение, но при мен маслото до 7000 км не го е пипала, но станат ли там някъде почва да го гори и трябва да почвам да доливам. не е много, но е факт, че така прави. куппувам 4 литра до 7000 не доливам грам, от 7000-8500 доливам половината литър и после го сменям. прясното не го пипа. нямам обяснение защо така, но и не е само при мен. не казвам, че това е довод за смяна, по-скоро търся отговор защо става така
                            От качеството на маслото е.
                            за километрите на колата в мен 3 пъти съм сменял масло:1.приста супер бензин 15/402. приста лидер 10/403. селения голд, в момента на почти 7000 км. вече не знам какво да слагам, последно сложих селенията, уж е за 15 000 пробег с надеждата поне до 10 000 да изкара, пък после да я сменя по едно време. 7000 км без да гори, после почва....
                            Значи на маслата от характеристиките, които ги дават на етикета не можеш да видиш всичко. Има една характеристика за устойчивост на маслото, ако мога по такъв балъшки начин да го изкажа, като Голда на Селеня не е толкова добър в това отношение. Пробвай някой път да сложиш по-качествено масло, ако ти се дават парите за тях и да видиш, че този ефект няма да го има.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              pakumba написа:
                              време. 7000 км без да гори, после почва....
                              Това за разхода на масло сме го коментирали доста пъти.Нормално е да има някакъв разход на масло все пак колите ни не са пръва младост.Не е притеснително ако долееш за 5000 км. пробег дори и 500 гр.Автомобил които гори масло поради износване на ДВГ се вижда доста осезаемо отдалече.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                Tornado написа:
                                pakumba написа:
                                време. 7000 км без да гори, после почва....
                                Това за разхода на масло сме го коментирали доста пъти.Нормално е да има някакъв разход на масло все пак колите ни не са пръва младост.Не е притеснително ако долееш за 5000 км. пробег дори и 500 гр.Автомобил които гори масло поради износване на ДВГ се вижда доста осезаемо отдалече.
                                дааа, но тук става дума за друго. ясно ми е, че е нормално да гори масло колата, дори моята дават 300 г/1000км, което са си кило и половина на 5000, но в случая караш 7000 км. маслото е паднало откакто си го налял с да кежем 200 грама, че то не може по пръчката д асе съди точно. не доливаш, защото така или иначе е на средата въпреки изгубените 200 грама. правиш едни бързи 1500 км и гледаш на пръчката си на минимума абсолютно склонен съм да вярвам на БО в такъв случай, не знаех, че е толкова чувствителна работата.
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X