Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приста Лидер???
Collapse
X
-
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Atanas71 написа:Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Всичко което изписах за температурата на маслото съм го изпитал многократно в лабораторни и тестови условия на стенд и затова го споделям . Такава ми е работата Моите възражения съм ги описал по-горе оптималната работна температура на маслото е 100градуса това не е максималната. Температура на маслото при която най-често работят двигателите под товар. А за Приста само хубави неща мога да кажа . Един приятел го използваше в едно Фиат Ритмо 1.9 ТД и беше доволен защото маслото оставаше спокойно и при висока температура [сега неме питай колко висока е била температурата не съм я мерел] стоеше на щеката а предишното [няма да му казвам марката зада няма спор] просто изтичаше
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Всичко което изписах за температурата на маслото съм го изпитал многократно в лабораторни и тестови условия на стенд и затова го споделям . Такава ми е работата Моите възражения съм ги описал по-горе оптималната работна температура на маслото е 100градуса това не е максималната. Температура на маслото при която най-често работят двигателите под товар. А за Приста само хубави неща мога да кажа . Един приятел го използваше в едно Фиат Ритмо 1.9 ТД и беше доволен защото маслото оставаше спокойно и при висока температура [сега неме питай колко висока е била температурата не съм я мерел] стоеше на щеката а предишното [няма да му казвам марката зада няма спор] просто изтичашеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:alvanovo написа:карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атмФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Е 160-180 км/ч. не бих казал че е спокойно каране а по-скоро спортно макар и по магистралата .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
u_bo
alvanovo написа:карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атм
Коментар
-
u_bo написа:alvanovo написа:карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атмФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
u_bo
alvanovo написа:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=356744&pid=12179099в последствие поставих волтметъра и ми се струва, че той се получи най-добре като изработкатемпература и налягане на маслото, и волтметърнищо, че за температурата е взет уред от антифриз
Коментар
-
u_bo написа:alvanovo написа:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=356744&pid=12179099в последствие поставих волтметъра и ми се струва, че той се получи най-добре като изработкатемпература и налягане на маслото, и волтметърнищо, че за температурата е взет уред от антифризФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
u_bo
да ама сега ще се заям :по този начин не мериш налягането горе на вала - където е важно да се знае колко е.НЕ случайно фабричния датчик за налягане (лампата на Аладин) е горе - защото там е важно да има налягане,пък и там като има - явно ще има и долу при помпата,докато - това , че долу има налягане, не значи че горе ще се качи масло ... може да са запушени магистралита, да е паднал много вискозитета на маслото ....тнтзащо не се замислиш да го качиш горе
Коментар
-
u_bo написа:да ама сега ще се заям :по този начин не мериш налягането горе на вала - където е важно да се знае колко е.НЕ случайно фабричния датчик за налягане (лампата на Аладин) е горе - защото там е важно да има налягане,пък и там като има - явно ще има и долу при помпата,докато - това , че долу има налягане, не значи че горе ще се качи масло ... може да са запушени магистралита, да е паднал много вискозитета на маслото ....тнтзащо не се замислиш да го качиш гореФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
u_bo написа:да ама сега ще се заям :по този начин не мериш налягането горе на вала - където е важно да се знае колко е.НЕ случайно фабричния датчик за налягане (лампата на Аладин) е горе - защото там е важно да има налягане,пък и там като има - явно ще има и долу при помпата,докато - това , че долу има налягане, не значи че горе ще се качи масло ... може да са запушени магистралита, да е паднал много вискозитета на маслото ....тнтзащо не се замислиш да го качиш гореFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар