Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приста Лидер???
Collapse
X
-
pakumba написа:Danchojn написа:Температурата се отразява на маслото и то не с малък процент. Маслото започва да се сгъстява от старост. Това е една от причините за ограничението 1 година в двигателя. И аз съм виждал масло станало на грес - беше изминало 80 000км. Ама и двг не ставаше за нищо. А харченето на масло от ДВГ според мен става при сутрешния студен старт или при високи обороти. Всъщност всеки двигател ще харчи масло при високи обороти - един по-малко, друг повече.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
абе.. навсякъде пишат, че маслото се разрежда с времето. Ти що реши че се сгъстява? Като "остарее" и прегори (след 10 000км. да речем), почва да го харчи двигателя защото става по-рядко. Гъстото масло май не го гори двигателя (освен ако не е тотална щета)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Re: Приста Лидер???
vankata450r написа:От прочетеното до тук останах със следното впечатление,че няма голямо значение марката масло,а това,че трябва да го сменяш по често за по голяма сигурност.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
bivmo
Колеги работил съм в ПЛАМА-Плевен над 10 г. Тогава се правеха хубави масла" само присадката се взимаше основно от ЕЛФ-Франция. Сега всичко го вкарват от чужбина и тук само го джуркат. Така че правете си сметката какво е качеството на ПРИСТА!!!
Коментар
-
В България е лудост да караш повече от 10хил км с масло от среден/ нисък клас. Защо ли?Ами защото са такива трагични условията ни!Навсякъде боклуци прахоляк и т.н... За хората в големите градове това важи с пълна сила... На колко дни си миете колите? И на колко ги мият хората в ЕВРОПЕЙСКИТЕ СТРАНИ... А така... и всичко това влиза в двигателя.....Горивата са ужасни...Пълни с куп добавки и постоянно някакви отлагания и т.н...Та всеки сам решава как да си кара колата...Аз лично на моята си сменям маслото на 6-7хил. км. ЗАЩО?1. Защо не смятам да я карам 1 г и да я продам2. Защото ремонта на двигателя ми е много скъп и не мога да си го позволя...но мога да си позволя повече смени на маслото Таа всеки сам да си решава... За пример Селения ГОЛД . 20К понеже знам че най-много тях използвате ви съветвам да ги сменяте ДО 10хил. км ...колкото по-рано толкова по-добре...
Alfa Romeo 155 1.8 8v MY Sport 95'
Alfa Romeo 155 T.SPARK 2.0 8V 92' & Браво 1.6 98'
Добло 02' 1.9 D- ех
Добло 06' 1.3 Mjet -ех
Коментар
-
Ако позволите и аз да се включа 15 години карам дизел-само фиат 1,9-сменям масло на 5000 км през смяна промивам с по-евтино и никога не съм имал проблем с двигател, непалене и каквито и да било ремонти по него Навремето като почвах занаята един майстор казваше-от масло и филтър не се пести-който не ги сменя навреме -сменя двигател Който има желание да погледне в учебника по двигатели ще се увери че работната температура на маслото е доста над температурата на антифриза
Коментар
-
И аз да кажа имах корсичка 5г.само приста.Двигателя беше изложен на нечовешките условия,млад,луд шофер бях само в червената зона седеше оборотомера,мотора не мръдна сега я карат некъде в Хасково.Маслото го сменях на 8-9000км.Сега на фиатката съм с I.G.A.T и колата се справя перфектно,но мисля да мина на приста супер газ да видя каква ще е разликата.Подкарах с приста благодарение на дядо ми както каза той ’’от едно време пристата си е наше производство и тогава нямаше внос на масла и хората с това караха и никой не се е жалвал’’.Тогава реших да пробвам и взе,че и на мен ми ареса па и на колата също.FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
И аз карам с приста лидер от както съм я взел колата, но смяната - на не повече от 7-8000 км. С каквото и масло да се кара - 15000 км си е гавра с автомобила. Двигателя ми вътре няма никакъв нагар - маслото го хвърлям съвсем леко потъмняло. Вчера на срещата в бургас стана въпрос за маслата - някой от колегите се увериха в състоянието на двигателя ми.
Коментар
-
карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атмФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
alvanovo написа:карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атмФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:alvanovo написа:карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атм
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:alvanovo написа:карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атмФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар