Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Приста Лидер???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Danchojn написа:
    Температурата се отразява на маслото и то не с малък процент. Маслото започва да се сгъстява от старост. Това е една от причините за ограничението 1 година в двигателя. И аз съм виждал масло станало на грес - беше изминало 80 000км. Ама и двг не ставаше за нищо. А харченето на масло от ДВГ според мен става при сутрешния студен старт или при високи обороти. Всъщност всеки двигател ще харчи масло при високи обороти - един по-малко, друг повече.
    ами тогава щом се сгъстява трябва все по-трудно да го харчи/говорим за двг в кондиция, не за издухана жигула/? нали това е идеята на по-стари двг с по-големи хлабини да се слага по-гъсно масло/освен, че върви повече/
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #47
      pakumba написа:
      Danchojn написа:
      Температурата се отразява на маслото и то не с малък процент. Маслото започва да се сгъстява от старост. Това е една от причините за ограничението 1 година в двигателя. И аз съм виждал масло станало на грес - беше изминало 80 000км. Ама и двг не ставаше за нищо. А харченето на масло от ДВГ според мен става при сутрешния студен старт или при високи обороти. Всъщност всеки двигател ще харчи масло при високи обороти - един по-малко, друг повече.
      ами тогава щом се сгъстява трябва все по-трудно да го харчи/говорим за двг в кондиция, не за издухана жигула/? нали това е идеята на по-стари двг с по-големи хлабини да се слага по-гъсно масло/освен, че върви повече/
      Дали ще го гори по-малко зависи от двигателя. В общия случай се получава наистина така, че гъстото масло го гори по-малко но смазочните му качества са по-лоши.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #48
        абе.. навсякъде пишат, че маслото се разрежда с времето. Ти що реши че се сгъстява? Като "остарее" и прегори (след 10 000км. да речем), почва да го харчи двигателя защото става по-рядко. Гъстото масло май не го гори двигателя (освен ако не е тотална щета).
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #49
          Приста Лидер???

          От прочетеното до тук останах със следното впечатление,че няма голямо значение марката масло,а това,че трябва да го сменяш по често за по голяма сигурност.
          vankata

          Коментар


            #50
            Re: Приста Лидер???

            vankata450r написа:
            От прочетеното до тук останах със следното впечатление,че няма голямо значение марката масло,а това,че трябва да го сменяш по често за по голяма сигурност.
            1.да не е менте2.да отговаря на спецификацията, която искаш3.и да го сменяш когато трябва
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #51
              Колеги работил съм в ПЛАМА-Плевен над 10 г. Тогава се правеха хубави масла" само присадката се взимаше основно от ЕЛФ-Франция. Сега всичко го вкарват от чужбина и тук само го джуркат. Така че правете си сметката какво е качеството на ПРИСТА!!!

              Коментар


                #52
                В България е лудост да караш повече от 10хил км с масло от среден/ нисък клас. Защо ли?Ами защото са такива трагични условията ни!Навсякъде боклуци прахоляк и т.н... За хората в големите градове това важи с пълна сила... На колко дни си миете колите? И на колко ги мият хората в ЕВРОПЕЙСКИТЕ СТРАНИ... А така... и всичко това влиза в двигателя.....Горивата са ужасни...Пълни с куп добавки и постоянно някакви отлагания и т.н...Та всеки сам решава как да си кара колата...Аз лично на моята си сменям маслото на 6-7хил. км. ЗАЩО?1. Защо не смятам да я карам 1 г и да я продам2. Защото ремонта на двигателя ми е много скъп и не мога да си го позволя...но мога да си позволя повече смени на маслото Таа всеки сам да си решава... За пример Селения ГОЛД . 20К понеже знам че най-много тях използвате ви съветвам да ги сменяте ДО 10хил. км ...колкото по-рано толкова по-добре...

                Alfa Romeo 155 1.8 8v MY Sport 95'
                Alfa Romeo 155 T.SPARK 2.0 8V 92' & Браво 1.6 98'
                Добло 02' 1.9 D- ех
                Добло 06' 1.3 Mjet -ех

                Коментар


                  #53
                  Ако позволите и аз да се включа 15 години карам дизел-само фиат 1,9-сменям масло на 5000 км през смяна промивам с по-евтино и никога не съм имал проблем с двигател, непалене и каквито и да било ремонти по него Навремето като почвах занаята един майстор казваше-от масло и филтър не се пести-който не ги сменя навреме -сменя двигател Който има желание да погледне в учебника по двигатели ще се увери че работната температура на маслото е доста над температурата на антифриза

                  Коментар


                    #54
                    Kroko61 написа:
                    .....
                    100% се покрива с моето мнение
                    АЗ НЕ ИСКАМ ПРОДУКТИТЕ НА МОНСАНТО В БЪЛГАРИЯ!

                    Коментар


                      #55
                      И аз да кажа имах корсичка 5г.само приста.Двигателя беше изложен на нечовешките условия,млад,луд шофер бях само в червената зона седеше оборотомера,мотора не мръдна сега я карат некъде в Хасково.Маслото го сменях на 8-9000км.Сега на фиатката съм с I.G.A.T и колата се справя перфектно,но мисля да мина на приста супер газ да видя каква ще е разликата.Подкарах с приста благодарение на дядо ми както каза той ’’от едно време пристата си е наше производство и тогава нямаше внос на масла и хората с това караха и никой не се е жалвал’’.Тогава реших да пробвам и взе,че и на мен ми ареса па и на колата също.
                      FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                      Коментар


                        #56
                        И аз карам с приста лидер от както съм я взел колата, но смяната - на не повече от 7-8000 км. С каквото и масло да се кара - 15000 км си е гавра с автомобила. Двигателя ми вътре няма никакъв нагар - маслото го хвърлям съвсем леко потъмняло. Вчера на срещата в бургас стана въпрос за маслата - някой от колегите се увериха в състоянието на двигателя ми.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #57
                          карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атм
                          Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                          Коментар


                            #58
                            alvanovo написа:
                            карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атм
                            Слабо ръчкаш за отрицателно време отива на 110 -120градуса :D Моите наблюдения са че маслото в повечето случаи е 5- 10градуса в плюс от температурата на охлаждащата течност при нормално каране , през лятото. А много често стига и до 110-120 градуса без много ръчкане. Като хванеш някой проход и колата е натоварена , погледни температурата щом казваш че имаш термометър и ще разбереш за какво иде реч. :D Друг е въпроса дали този термометър мери коректно температурата , дали минава постояно масло около него или работи някаде на допир
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #59
                              Atanas71 написа:
                              alvanovo написа:
                              карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атм
                              Слабо ръчкаш за отрицателно време отива на 110 -120градуса :D Моите наблюдения са че маслото в повечето случаи е 5- 10градуса в плюс от температурата на охлаждащата течност при нормално каране , през лятото. А много често стига и до 110-120 градуса без много ръчкане. Като хванеш някой проход и колата е натоварена , погледни температурата щом казваш че имаш термометър и ще разбереш за какво иде реч. :D Друг е въпроса дали този термометър мери коректно температурата , дали минава постояно масло около него или работи някаде на допир
                              Аз мисля,че си останал в определен момент с грешни впечатления.Не е необходимо нищо да мери и да си губи времето.Ако това е верно което казваш се доказва много просто.След каквото и да е ръчкане спри колата ,наведи се под предната броня,наплюмчи си пръстите на ръката и пипни картера.Ако е верно това което казваш,трябва да ти цвърчът пръстите все едно си пипнал жежка ютия.На 95 градуса водата ври в София,а в Карлово при още по ниска температура.А ще видиш че като пипаш картера че не е така.Маслото на двигателя загрява ли се над 95 градуса,конструкторите на мотора взимат мерки за принудително охлаждане- маслени радиатори и др.Ако отвориш Аутодата ще видиш че фирмата дава нормална работна температура за провеждане на тестове за двигате 1,6/16V е 60 градуса.А за 1,9 ЖТД-105 е 80 градуса,но там има турбина.

                              Коментар


                                #60
                                Stefan Hadjov написа:
                                Atanas71 написа:
                                alvanovo написа:
                                карам почти 10 000км с приста лидер 10/40нямам някакви оплакваниякакто всички масла досега, които ползвах - Ессо и Тексакосложих си уред за налягане и температура на маслото, да го следя по-добрепри загрят мотор - температура на маслото 90 градуса /а за тази температура доста трябва да се ръчка/ налягането при 2500 оборота е 4 атм
                                Слабо ръчкаш за отрицателно време отива на 110 -120градуса :D Моите наблюдения са че маслото в повечето случаи е 5- 10градуса в плюс от температурата на охлаждащата течност при нормално каране , през лятото. А много често стига и до 110-120 градуса без много ръчкане. Като хванеш някой проход и колата е натоварена , погледни температурата щом казваш че имаш термометър и ще разбереш за какво иде реч. :D Друг е въпроса дали този термометър мери коректно температурата , дали минава постояно масло около него или работи някаде на допир
                                Аз мисля,че си останал в определен момент с грешни впечатления.Не е необходимо нищо да мери и да си губи времето.Ако това е верно което казваш се доказва много просто.След каквото и да е ръчкане спри колата ,наведи се под предната броня,наплюмчи си пръстите на ръката и пипни картера.Ако е верно това което казваш,трябва да ти цвърчът пръстите все едно си пипнал жежка ютия.На 95 градуса водата ври в София,а в Карлово при още по ниска температура.А ще видиш че като пипаш картера че не е така.Маслото на двигателя загрява ли се над 95 градуса,конструкторите на мотора взимат мерки за принудително охлаждане- маслени радиатори и др.Ако отвориш Аутодата ще видиш че фирмата дава нормална работна температура за провеждане на тестове за двигате 1,6/16V е 60 градуса.А за 1,9 ЖТД-105 е 80 градуса,но там има турбина.
                                Сигурно бъркам :D в повечето случай пиша всичко на изус и няма нищо вярно в това което казвам . Като гледам и тук съм объркал доста За което се извинявам на колегите че се е наложило Стефчо да се включи и да ме поправя. Какво ли разбирам аз пък и всички простосмъртни в този форум от ДВГ. , то си има човек за тази работа. :D Я да мина в някоя тема кадето пишат за препоръчитерни марки чистачки , ама само ще чета че и там съм гола вода. Съветвам колегата alvanovo веднага да свали 30-40градуса от това което е написал за температурата на маслото , да не се караме излишно с колегите за подобни заблуди.С иронизирането до тук. Пак повтарям нормално е температурата на маслото да превишава температурата на охлаждащата течност с 5-10градуса , това е на практика а каква е нормалната работна температура при коята се правят тектове на 1.6 16В от 60 градуса я оставам за тестове
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X