Ммм не мисля, просто алтернатора ще го зарежда по бавно и когато не успеее акомулатора просто ще е недозареден
За това пък няма да се разрежда толкова бързо, колега! Предимството наистина е , че ако си забравиш някой консуматор, то имаш шанса да запалиш на следващата сутрин. Но след това наистина трябва да се има предвид, че трябва да го заредиш наново. Като стана въпрос за акумулатори ми стана диста интересно, е за моето типо 1.6 в книгата го дават 40! Ач. А за Уното 1.1 още по-малко 36 мисля. Всмисъл доста по-малко от което съм свикнал да чувамм като капацитет на акумулатор.
FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Колеги ще си взимам акумулатор, но се чудя между 2 - 77Ah 780A или 80Ah 740A ? Кой вариант ще е по добър за колата от подписа и дали ще има някаква особена разлика ?
Аз взех 74 Ач, но стартовия ток е 720нисък за моя ТД100, 1.9? Сгреших ли и до какво би довело това Какво ми трябваше да чета, че има значение стартовия ток при ТД-тата..уф ...
Коментар