бях казал в един друг пост, че от две години насам в кутията ми трака някой лагер може два може всичките...въпросът ми е къв вас е, откъде се купуват лагери и колко струват? Не е кой знае какъв проблема просто усетих, че освен тракане има и виене на ниска скорост, която изчезва на високите и когато сменям скорост на високи обороти, като че ли съединителя стяга леко, ама то си е било винаги така, но с новия съединител същата работа..та смених маслото на кутията с Tutela ZC90 което е било по-гъсто...има леко подобрение, но все пак да ви питам хубаво ли е това масло в смисъл през зимата ще имам ли проблеми с включването? а някаква добавка да предложите??? Чакам отговори колеги, благодаря звукът не се увеличава нито виенето...остава едно и също и ме дразни на дълъг път когато изпреварвам (3-4.000 оборота) и натискам съединителя и се чува леко едно ромолене от лагер педала докато го натисна накрая и го усещам с крака как ромоли нещо и което изчезва напълно като натисна докрая педала.. ама само на високи обороти на ниските няма проблем или не е осезаемо..също така шумът се чува в купето..отвън нищо не се чува...мисля че разбрахте ситуацията горе-долу
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масла за скоростни кутии и добавки
Collapse
X
-
По въпроса с лагерите - остави си ги да тракат и като се налижи нещо сериозно по кутията или смяна на съединител ги смени. По-кофти е като се разтрака лагер на диференциала на полуоската, но там щеш-нещеш ще го правиш, че той тропа няколко дена само За маслото - карал съм една фиеста преди години с минерално масло в кутията и зимата при -10 и надолу с 2 ръце изкарвах лоста преди да запаля Звука беше стряскащ, ама проблеми нямаше - после скростите си влизаха/излизаха леко.Така че хич не ги мисли тези проблеми.
-
Аз го лекувах вече
Значи първо за момента дето натискаш съединителя - Там има един лагер малко като пластмасов на вид вътре си е метален той дрънчи при натиснат съединител и като го пуснеш спира. Не знам къв е тоя майстор дето не го е сменил заедно със съединителя (Освен ако не си му казал че дрънчи). За другото виенето - При мен беше само на ускорение, като се задвижа с равномерна скорост - изчезваше. Заслушай се при тебе дали го няма виенето и при задържане с двигателя. Значи сменяват се лагерите на скоростната За предпочитане е и от двете страни. щото труда е доста Ако е само при ускорение може да рискуваш само едната страна но лагерите не са скъпи така че сменяй. При мен се оправи не само шума не само дрънченето, но и колата тръгна с неподозирана лекота. Единия лагер ми го показаха рязан с флекс - Представи си колко е бил задрал и грял и клеясал. Мисля че впрегнах поне още 3-4 коня под капака от онези дето бяха на пашаFiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар