Здравейте колеги. От извсетно време си мисля за смяна на въздушния филтър с филтър K&N или с някакав airbox. Видях, че хубавите хора от K&N са си направили труда да произведат филтър и за Bravo . Ето линка ако някои се интересува:http://bgcarshop.com/product_info.ph...1966Исках да попитам дали, някой от вас е сменял филтъра с такъв или подобен и въобще има ли ефект? :D Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
K&N въздушен филтър
Collapse
X
-
koleca написа:Той тоС филтър много еФтин бе колега.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
Явно повече мнения по въпроса няма да чуя... Тогава ще споделя впечатления след известно време.Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
www.dolni.org
Коментар
-
Sev написа:евтин, скъп...като сметнеш пак излиза доста добремие се веднъж на 50 000 кмс две думи - ще те изкара до животв БГ цената е надутав САЩ този филтър струва точно 40 левчетаBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Абсолютно не съм съгласен колега. Ти от лични наблюдения ли говориш. Тези филтри чистят доста добре въздуха - то това им е идеята. Ще направя една снимка на моя. От горната страна е като нов, няма и грам боклук. От долната страна не могат да се видят ламелите от прах, косми и всякакви боклуци и въпреки това разлика в поведението на колата няма. Ще напиша пак това, което се изтри по известни причини. Целта на тези филтри е да пропускат необходимото количество въздух при работа в мръсна среда. Те и затова са били измислени, ако може да се вярва на опаковката - за колите в ралито Париж-Дакар. Заради пясъка и прахта се е налагало да се сменят много често филтрите. Със "спортния" тип филтри смените са се правели доста по-рядко. Отговор на въпроса "Вдигат ли мощността спортните филтри" - според мен, я вдигат с много малко и се усеща трудно. Само един филтър няма да накара двигателя да смуче повече въздух за да се дигне осезаемо мощността. Ще влиза малко повече въздух заради по-ниското съпротивление на тези филтри и поради това би трябвало и мощността мааалко да нарастне. На кутията на филтъра пише че изкарва 1000000 мили и при положение че на 50000 km се пере, не виждам какво може да му стане на филтъра. При мен няма абсолютно никаква разлика във звука. Хората с бензин твърдят че им стават малко по-шумни колите ако филтъра е конусен, но аз нямам опит. Разлика в разхода на гориво не мога да кажа дали има. Ако има ще е толкова минимална, че не може да се каже със сигурност нещо.На сайта на K&N има резултати от дино тестове и дават 10-15 коня увеличение при някои коли, но те са с 5-6 литрови двигатели и повече. При нашите коли не можете да търсите кой знае каква разлика в мощността.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар