като си купих колата акумулатора и беше доста спаднал, но с карането се зареди и така до вчера ;( когато хич не можа да завърти. Мисля че този който е в момента (55Аh) не е правилният размер защото има малко хлабина на стойката. Кажете Мареа 1.8 с колко голям акумулатор трябва да се кара и от къде мога да си закупя акумулатор във Варна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с акумулатор мареа 1,8
Collapse
X
-
зарежда си идеално, зимата беше спаднал до 10волта след като спаднаха температурите до -20. Мериха му електролита и отговора беше че вече е пътник. Аз се канех за зимата да го сменям но май ще е по-рано. На един колега с мареа 1.8 уикенд бил с 62А Варта, и съм склонен да си мисля че в автокъщата са ми дали къвто са ималиМареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
Сегашния е URSUS 55АН (420EN) , като гледах ИСКРА май нямат акумулатор с такъв стартов ток. Ето един линк http://www.didi94.com/price/price_exide.pdf става дума за 50А обаче 510 ЕН 147лева ХР 01. Размера на настоящия е 207/175/190, а си мисля че може да се побере и малко по-голям 242/175/190Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
колега vlado1027, защо мислиш че има някакво значение дали стартовия ток е 510, или 450, или 680, и n-стотин? Важно е да може да покрие консумацията на стартера, която например за моя двигател е не-повече от 200 ампера, както и да го смятам, с 2-киловатов стартер. А излиза от завода с 380 А. Твоя излиза от завода с 250 А, стартера ти е 1400 вата, което както и да го смятам , не е повече от 125-130, даже и 150 ампера. Така че дали ще вземеш 540 А или 450, или каквото и да е - едва ли ще има някаква разлика - ще палиш безпроблемно; и друго - ако колата я караш редовно на дълги разстояния, в смисъл по-високи обороти на двг за дълъг период, малко студени стартове, дори и 45 Ач биха ти вършили работа, защото дългите преходи пълнят акумулатора почти винаги догоре. Но ако редовно палиш студени стартове, правиш малки преходи, стартираш по няколко пъти на ден - тогава нека е повече ампер-часове, за да не умре още на 1-вата зима. Аз карам с 62 Ач/540 стартов ток от тази марка чийто линк си дал, доволен съм. Редовната проверка и поддръжка на акумулатора е много по-важна от това колко амперчаса е, и колко му е стартовия ток. Успех!в допълнение: и стария ми акумулатор палеше добре, и въпреки че го зареждах, въпреки че го проверявах и му доливах вода, просто една сутрин умря изведнъж.
Коментар
-
Колеги проблема е решен днес ходих из няколко магазина и след дълъг размисъл се спрях на МОНБАТ 62 Ач 510А стартов ток на цена от 118 лв и 2 години гаранция от магазина на Владислав до автогарата. П.П. За всички онези които им предстои смяна да имат в предвид че двигателите с дебитомер са предвидени да работят с акумулатори които са с размери 207/175/190 защото пречи планката на която е закрепен, но след леко преустройство на платвормата успях да вместя и следващият размер 242/175/190Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet
Коментар
-
Колега, но това е нормалният размер който си влиза там?!? Преустройство се прави за размер 278, но за 242 - влиза безпроблемно. Това разбира се е за моя двигател, ако при 1.8 има някаква специфика, която налага използването на 207 - извинявам се! Може би просто заради изискването за по-слаб стратов ток , да са сложили и малък акумулатор в завода, а именно 207.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар