За фиата 1.6 16V Селения Голд, това си препоръчват италианците, а аз с това карам 40 хил. и съм доволен, но всичко си остава в навременната смяна :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво масло да ползвам???
Collapse
X
-
Аз като отидох да си взема филтрите и ме питаха каква е колаъта и направо си ми дадоха Селения голд. Не са ме питали какво масло искам. Това си е препоръчителното. Синтетика ми дадоха обаче 10 W 40 а колата е на 230 000 км.Има ли някакъв проблем? На предишната смяна слагах някакво немско масло но не съм много доволен и затова сега ще си я карам със селенията.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Само Селениа Голд , вчера пак го смених старото беше на 11хил.км. леко потъмняло :D Супер масло си е това за нашите машини кой каквото иска да разправя.При него менте рядко можеш да срешнеш но неможе да се каже същото за" Великите" масла които ползват немските кошници , там ментетата са в изобилиеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
момчета, ако маслото НЕ си променя цвета за 8000 - 10 000 км - значи че просто не мие добре .качественото масло си променя цвета защото мие добре отлаганията, разтваря ги.нискокачественото си стои с един цвят защото с ниското си качество не отмива наслаганията получени при горенето.така че ако някой каже - ’това масло не си смени цвета за 10 000 км ’ това не е похвала за маслото а НАПРОТИВа селенията си потъмнява
Коментар
-
Маслото с най-добри отмиващи качества на пазара е Шел Хеликс.Много добро масло старата ми кола я карах само с Шел 10 в 40 общо 5 смени двигателя в областа на клапаните беше като нов по надолу небях го отварял.Затова когато сложат Шел на някоя колица която вече се предава :D в смисъл двигателя в повечето случаи получава някакъв дефект от добрата промивка и след това коментари от рода че е менте маслото че Шел са боклуци и т.н.т.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo написа:момчета, ако маслото НЕ си променя цвета за 8000 - 10 000 км - значи че просто не мие добре .качественото масло си променя цвета защото мие добре отлаганията, разтваря ги.нискокачественото си стои с един цвят защото с ниското си качество не отмива наслаганията получени при горенето.така че ако някой каже - ’това масло не си смени цвета за 10 000 км ’ това не е похвала за маслото а НАПРОТИВа селенията си потъмнява
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Няма двигател който да не гори масло , тук е важно какво количество гори.Така че колеги не се заблуждавайте че не гори и грам :D Такъв двигател не е изобретен ощеВсичко зависи и от начина на управление , карай 1000км. в диапазона между 4500-6000 оборота и ще видите резултат , някой със слаби сърца може да припаднат
На три коли съм го изпитал които бяха на сравнително малко километри 30-50хил.км. най-бързо се предаде Форда за 2хил.км. 500гр.И това са нови коли а да говорим за нашите по на 150-250хил.км. че не горят масло е много
смешно.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
dudulia написа:Аз карам с валволин 5В40 и съм супер доволен :D за 10 000км не съм долял и грамSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Мотул 15/50 полусинтетика!!!! Супер маслоPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Колеги,предлагам да се спре вече коментара върху темата.Безсмислено е.В момента в който се произведе един мотор и той запали вече е стартирало износването,затова производителите на масла непрекъснато се състезават за да направят този процес по-бавен.Ние според мен нямаме право да говорим за качествата на едно или друго масло,а по скоро да се съобразяваме с предписанията на завода производител.От обща култура може би е необходимо човек да знае какво му е маслото и кога трябва да се смени отново и най-важното от къде се проверява нивото му и къде се долива.Всичко останало е само излишна информация.За това хората са измисли ли каталозите с информация които се ползват от сервизните работници и ако си вършат работата както западните им колеги няма от какво да се притеснявате за и без това вече старата си кола.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар