Смених маслото на Бравото с Селениа Голд, обаче в магазина продавача ме убеждаваше че ми трябвало Селениа 20 К за този двигател и Gold не бил подходящ за 16 в мотор и ми показваше някакви буквички API SM/CF ( това на кутията селениа голд) а трябвало да бъде API SH ( на кутията Selenia 20K ) Аз нали съм си твърдоглав и го накарах да ми даде селениа голд че беше по евтина, смених я сега и ми се струва че двигателя е по шумен от преди особено като се форсира и подрипва леко а преди работеше много гладко.Наистина ли трябва 20К или аз си внушавам че трака повече?Нали и двете са 10w40? Нпкой може ли да ми обясни какво и е по доброто на 20К
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сложих Selениа GOLD и трака повече
Collapse
X
-
Сложих Selениа GOLD и трака повече
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
И аз не знам статиите за маслата са доста объркани навсякъдеAPI При нея класификациите са различни за бензиновите и дизеловите двигатели: - За бензиновите, надписа започва със ’S’(означава Service, но можете да го наречете и Spark-plug ignition), следвано от друг код индициращ стандарта. ’SM’ в момента е най-доброто, което наскоро замени ’SL’. ’SH’ може да бъде намерено на най-скъпите масла, и почти всички нови синтетики. То е потенциално доразвитие на ’SG’ маслото, тествано по-стого.категория API SH (условно действаща): категорията е утвърдена през 1992 г. В момента категорията е условно действаща и може да бъде сертифицирана само като допълнителна към категории API C (примерно API AF-4/SH). По изисквания съответства на категория ILSAC GF-1, но без задължителното енерго спестяване. ММаслата от категорията са предназначени за бензинови двигатели производство след 1996 г. При провеждане на тестовете за енергоспестяване в зависимост от степента на икономия на гориво се записва API SH/EC и API SH/ECII.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
мани мани и аз смених със селения голд че преди бях с елф перформанс СТИ който не фигурира в сайта от 2 години а е заменен с СТ пак 10в40 и сутринта тракат за кратко повдигачите и след това каточели трака разпределителния вал който и преди така ми тракаше и сложих ЕЛФ и заспа...а бе да не би тоя голд да не е толкоз голд накрая а? да обясня че тракането продължава докато почне да загрее след това утихва...май 2000 км още и го хвърлям тоя голдфиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
Re: Сложих Selениа GOLD и трака повече
[quote="infineon"]Наистина ли трябва 20К или аз си внушавам, че трака повече?Най-вероятно си внушаваш. Поне при мен няма такъв проблем.2 години карах с 20К, тази сложих Голд - разлика няма абсолютно никаква.Но така е при мен, при теб не знам.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Е само удължения пробег ли му е по доброто? Тоя в магазина кат почна да ме убеждава че двигателя не бил затова масло.Ще ми е интересно ако някой покаже някакви по пълни характериски на разликите или някакъв сравнителен тестhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
alvanovo написа:всички масла са почти еднаквипросто колата ти е за ремонтhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар