Zaphod написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гуми за зимата
Collapse
X
-
ivo098 написа:Zaphod написа:Откъде-накъде зимните трябва да са по-тънки от летните? Според мен е точно обратното - зимата имаш нужда от още по-добро сцепление - затова и шарката е различна, а е и по-добре гумите да са по-дебели или поне същите.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
абе зимна гума лоша няма трудно може да се определи в обикновени условия коя е най добра до сега никой не съм чул да се оплаква от зимните си гуми аз лично имам впечетления върху КОРМОРАН , БФ ГУУДРИЧ , И МОНТАНА лошото е че са на различни коли и не е обективна оценката но като че ли най добре са ГУУДРИЧА,КОРМОРАНА също са добри и на по ниска цена ,абе общо взето според цената която си готов да дадеш си вземи гуми и ще останеш доволенTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
vesko написа:ivo098 написа:Zaphod написа:Откъде-накъде зимните трябва да са по-тънки от летните? Според мен е точно обратното - зимата имаш нужда от още по-добро сцепление - затова и шарката е различна, а е и по-добре гумите да са по-дебели или поне същите.Alles in Ordnung
Коментар
-
грешиш тотално, за широката гума и сцеплението е така но на асфалт където сцеплението е много по-добро, докато при сняг (повърхност с ниско сцепление) тънката гума е по-ефективна, просто тежеста пада върху по малка площ и е по концентрирана, тествай една зимна гума 205 и една 165 да видиш с коя ще боксуваш по-малко иначе изтчник да прочетеш не се сещам, кой да е гумаджия да питаш ще потвърди думите ми, най-малкото WRC колите във Финландия на снега обърни внимание с какви гуми са сигурно са 155 даже, а са коли по 300 коня, също загледай и Андрос Трофи(кръгла заснежена писта и се срътка обиколко от коли подготвени за сняг) да видиш какви са им гумитеex Fiat Bravo GT
Коментар
-
Zaphod написа:vesko написа:ivo098 написа:Zaphod написа:Откъде-накъде зимните трябва да са по-тънки от летните? Според мен е точно обратното - зимата имаш нужда от още по-добро сцепление - затова и шарката е различна, а е и по-добре гумите да са по-дебели или поне същите."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
моя пост го бях почнал без да забележа че иво вече е отговорил. казвам го зашото гледам че доста си приличат..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Тюх, тъкмо бях написал един дълъг пост и сървърът умря Не ми се повтаря целият, но с две думи е това:Не сравнявайте никакви състезания с градското каране в София /или където и да е в България/ - това са коли по 600 кг, моята е 1200 - аз не се боря за всеки мм сцепление, това е първо и второ - условията са коренно различни. Тук зимата се кара предимно на мокър асфалт, а не на сняг/лед - малко са дните, когато условията са такива.Нима ме съветвате да си сложа гуми 165? И с тях през дупките? Изключено...Единствените варианти, които са и ценово ефективни, са размери 185 и 195. Съвсем не мисля, че разликата в натиска при тези размери ще е забележима, докато разликата в триенето и/или сцеплението - със сигурност ще е значителна.А още повече мисля, че с 205 ще съм като снегорин :DAlles in Ordnung
Коментар
-
Zaphod написа:Тюх, тъкмо бях написал един дълъг пост и сървърът умря Не ми се повтаря целият, но с две думи е това:Не сравнявайте никакви състезания с градското каране в София /или където и да е в България/ - това са коли по 600 кг, моята е 1200 - аз не се боря за всеки мм сцепление, това е първо и второ - условията са коренно различни. Тук зимата се кара предимно на мокър асфалт, а не на сняг/лед - малко са дните, когато условията са такива.Нима ме съветвате да си сложа гуми 165? И с тях през дупките? Изключено...Единствените варианти, които са и ценово ефективни, са размери 185 и 195. Съвсем не мисля, че разликата в натиска при тези размери ще е забележима, докато разликата в триенето и/или сцеплението - със сигурност ще е значителна.А още повече мисля, че с 205 ще съм като снегорин :D"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Alexius написа:Веско не си прав според мен за размера. Колкото е по-тънка гумата гумата толкова по лесно ще преминеш през снега. Това обаче се отнася за сняг, а не за мокър асвалт.Аз зимата карам със 185 а лятото със 195 ширина на гумата."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Alexius, с коя гума по-лесно ще се получи аква-планинг (при равни други условия): 165 или 205? Разликата в площта е 25%, никак не е малко. Едната ще стъпи върху водата, другата ще я "разсече". Разликата, разбира се е тънка, не очаквайте с тясната да "преплувате язовири", пък широката да не иска да види вода Хм, но като се замисля за намокрен, но не залят асфалт - може и да не съм прав. Май опираме до това кой върху какво кара зимъска Върху снега, Zaphod, с 205 няма да си като снегорин а като валяк. Обаче за да си проходим е по-добре да си като влак до което си много по-близо със 165-ците Гледай каква интересна дискусия се заформиАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Дискусията наистина е интересна - аз не съм чел източници и никога не съм се замислял по този въпрос, говоря само от гледна точна на моята логика - надявам се, че никой няма да го приеме за заяждане, а просто за спор, защото в спора се ражда истината .Сега - Чарли - за аквапланингът съм чел, макар и да ми е трудно да намеря източника в момента - появява се само при определени пътни условия и не при мокър асфалт, а при локви. Специално за това са изработени специални шарки за гумите с по-добро водоотвеждане - за да не се получава ефектът на аквапланинга, а водата просто да мине през каналите на гумите - например моите летни гуми, Toyo Proxies T1 се водят с много висок коефициент на водоотвеждане. Сега, ти казваш ’при равни други условия’ - Нима искаш да кажеш, че за мен е по-безопасно да се движа с гуми 165 при българските условия? Аз не мисля така, вземайки предвид всички променливи, а не само положението, в което излизам от затрупаната алея пред блокаОще нещо - както писах и преди, не сравнявайте спортните условия, в които се карат гореспоменатите автомобили - те нямат нищо общо с тези на улицата и всъщност примери от рода на - ама те карат с писалки или с баници не са приложими. Ако трябва, ще обясня какво имам предвид, но и вие сами ще се сетите.Веско - ти си ми и адаш - и теб те питам - мислиш ли, че ще е адекватно да сложа 165? Даже се съмнявам, че ще намеря с необходимия скоростен и теглови индекс, но това лесно може да се провериAlles in Ordnung
Коментар
-
Zaphod написа:Дискусията наистина е интересна - аз не съм чел източници и никога не съм се замислял по този въпрос, говоря само от гледна точна на моята логика - надявам се, че никой няма да го приеме за заяждане, а просто за спор, защото в спора се ражда истината .Сега - Чарли - за аквапланингът съм чел, макар и да ми е трудно да намеря източника в момента - появява се само при определени пътни условия и не при мокър асфалт, а при локви. Специално за това са изработени специални шарки за гумите с по-добро водоотвеждане - за да не се получава ефектът на аквапланинга, а водата просто да мине през каналите на гумите - например моите летни гуми, Toyo Proxies T1 се водят с много висок коефициент на водоотвеждане. Сега, ти казваш ’при равни други условия’ - Нима искаш да кажеш, че за мен е по-безопасно да се движа с гуми 165 при българските условия? Аз не мисля така, вземайки предвид всички променливи, а не само положението, в което излизам от затрупаната алея пред блокаОще нещо - както писах и преди, не сравнявайте спортните условия, в които се карат гореспоменатите автомобили - те нямат нищо общо с тези на улицата и всъщност примери от рода на - ама те карат с писалки или с баници не са приложими. Ако трябва, ще обясня какво имам предвид, но и вие сами ще се сетите.Веско - ти си ми и адаш - и теб те питам - мислиш ли, че ще е адекватно да сложа 165? Даже се съмнявам, че ще намеря с необходимия скоростен и теглови индекс, но това лесно може да се провериTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар