Хъм, мерси за линка, в интерес на истината не го знаех този факт.Промените около капитала на компанията обаче едва ли правят наличните по търговската мрежа батерии по-лоши.Пък и батерията не се нуждае от резервни части по време на експлоатационния период Както и да е, научих нещо ново, явно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора си замина. Препоръки за нов
Collapse
X
-
Вчера купих АС Делко за Пунтото,защото ми умря стария-Беше Варта 50Ач 330А стартов ток.Делкото е 50Ач 510А стартов ток.На Лукойл е 157лв.Току що са докарани.От българските нито един не се събира в Гнездото за акумулатора освен този 44Ач.Но в магазина на Монбат ми казаха че ще ми дадат някаква малка гаранция да изкара 2 години.Аналогичен акумулатор за тази кубатура на Монбат струва 130лв.И не се събира.За 27лв не си заслужава.Цените са се вдигнали доста.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
noriaga написа:Заредих акумулатора и запали от четвърт оборот дет се вика А дано изкара тая зима.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
pow написа:аз съм с искра от 5 години никви грижи. много е важен стартовия ток, който не зависи от продължителността на разреждане (Аh).....така, че гледайте стартовия ток
Коментар
-
И моят замина миналия месец. Мъчих го до последно, сега преди 4 дни си купих Искра 55ач за 105лв. Оказа се, че и автоматът на стартера е заминал и сега и него ще сменям. Искра купих и скоро ще разбера дали си е заслужавало, ама пари за чужди боклуци не бих дал!- '06 FIAT Grande Punto 1.9 Multijet 130ps -
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар