Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатора си замина. Препоръки за нов

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ////Punto//// написа:
    Ама при положение, че до сега всичките си коли съм карал с Монбат и не съм имал никакви ядове не виждам защо трябва да давам пари Х2 за акумолатор като върши същата работа.
    Не съм им гледал цените на ACDelko скоро, но ме съмнява да са 2 пъти по-скъпи от монбат, цената на които далеч не е тая от нашите спомени от преди 3 год...
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #17
      Re: Акумулатора си замина. Препоръки за нов

      noriaga написа:
      Здравейте колеги и за много години! След като 2 дена не бях припалвал колата, тази сутрин реших да ходя с нея на работа ама....... акумулатора сдал богу дух. Имах проблеми с него преди няма и месец, даже бях пуснал една тема. Заредих го тогава и кара до сега ама пак е на 0. Та явно ще купувам друг. Не ми се занимава през 2 седмици да го зареждам и кой знае къде ще ме остави.Та въпроса ми е към кои акумулатори да се насоча? Нещо добро като цена и качество. Също така да е необслужваем. Четох хубави работи за Искра и лоши за Монбат. Другия въпрос ми е - тъй като по книжка за мойта брава го дават 45Ah, ако сложа 50Ah ще има ли някакъв проблем?
      На Бравчо съм с 60Аh и нямам проблеми.Даже не знам колко е по книжка.

      Коментар


        #18
        Присъединявам се към Tornado - Exide. Май каталога им е доста близо до истината - според него за Bravo/a JTD трябва 60 Ач, аз взех 62/540, НИСКООБСЛУЖВАЕМ! Има разлика м/у ниско обслужваем и необслужваем. Само му гледам зеленото очо веднъж на няколко дни, иначе досега никакви ядове! Колега, задължително почисти хубаво клемите преди да ти го сложат, и ги омажи с грес или контакт спрей, дори и да изглеждат чисти. Вече няколко пъти, включително и на мен и на приятели, а дори и на колеги от форума имаше теми, се случи няколко дни по-късно да не става добър контакт и акумулатора да ме изостави в най-неочакван момент. И то не толкова той, колкото непочистените клеми. Носи си и ключе 10-ка или там който номер е за клемата, за всеки случай, за да можеш да отреагираш ако се случи. Казвам го от опит.Някъде бях чел че взимането на акумулатор с много повече амперчасове от препоръчвания би могло да доведе до системно недозареждане.

        Коментар


          #19
          аз вчера си взех ИСКРА 62 ампера за 112 лв "вносните" са от 160лв нагоре 183 е боша :D
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #20
            Какво мислите за "Banner" ?Някой има ли впечатления ?
            My car is the best :P
            Fiat Tempra SW 1.9 TD

            http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

            Коментар


              #21
              Аз пък си взех някакъв Faam - италиански. Просто ми беше на зор инямах време да обикалям и да търся друг.http://www.faam.com/avviamento/ing-catalogo.asp50Аh е, 149лв. Мисля, че беше с 2 години гаранция.
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #22
                абе чета доста отрицателни мнения за бош, ма да ви преди 3 год. си купих колата с бош и още карам с него, а не вярвам да е бил чисто нов когато са ми продали колата. ония ден се опитвах да го отворя, исках да видя нивото на електролита и дори не разбрах как се отваря Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 ...
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #23
                  Ами и аз навремето четох такива негативи за боша и затова предпочетох делкото.Проблема на бош като марка е, че се прави на стотици знайни и незнайни места.Вероятността да попаднеш на некачествена партида от бош е доста по-голяма от некачествено делко. Например.Аз именно по тази причина много се чудя и сега между делко и варта - на мерцедеса аку-то е пътник и чакам да ме изненада.То е така от 2 години - ако иззими и тази - ще го мислим пак чак следващата зима Вартата също чета че са много добри батерии ама пусто ме е страх от много популярните марки.Иначе вартата се продава от веригата Авто Плюс и никак не са евтини.Миналата зима питах и 75Аh като за дизел беше 180. Делкото тогава беше 150.Приблизителни са цифрите, не съм ги записвал.Абе гаранцията е важна. Колко годинки е сега тя на българските?Като купувах делкото, гаранцията му беше 2год, не 3 както е сега.На българските беше 1 или 1,5 - не помня точно.Направо се чувствам с 1 година на кяр - така ме научиха българските акумулатори
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #24
                    varta са аут от бизнеса с батерии, вкл и акумулатори за автомобили и то от доста отдавна (до колкото знам)...
                    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                    Коментар


                      #25
                      charlie написа:
                      varta са аут от бизнеса с батерии, вкл и акумулатори за автомобили и то от доста отдавна (до колкото знам)...
                      За сефте чувам подобно нещо.Объркал си се нещо здраво.Тук поне изобщо не изглежда така - Varta Automotive
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #26
                        Re: Акумулатора си замина. Препоръки за нов

                        noriaga написа:
                        Здравейте колеги и за много години! След като 2 дена не бях припалвал колата, тази сутрин реших да ходя с нея на работа ама....... акумулатора сдал богу дух. Имах проблеми с него преди няма и месец, даже бях пуснал една тема. Заредих го тогава и кара до сега ама пак е на 0. Та явно ще купувам друг. Не ми се занимава през 2 седмици да го зареждам и кой знае къде ще ме остави.Та въпроса ми е към кои акумулатори да се насоча? Нещо добро като цена и качество. Също така да е необслужваем. Четох хубави работи за Искра и лоши за Монбат. Другия въпрос ми е - тъй като по книжка за мойта брава го дават 45Ah, ако сложа 50Ah ще има ли някакъв проблем?
                        Exide Excell е твоя акумулатор. По каталог за Брава дават 45-55 Ah, така че търси в тоя диапазон. Аз бях с 50 Ah 207 mm и за 2 години не беше трепнал, а имах и силна думканица в колата. На сайта на hit-ko гледам, че го има, поръчай си го от там.

                        Коментар


                          #27
                          Уха що ли си мисля, че цените от сайта на hit-ko не са ъпдейтвани отдавна. 12v45Ah R+ / Excell 360 A 207x175x190 69лв
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            #28
                            Преди повече от 2 години си взех от хит-ко акумулатор Topla 60Ah Ca-Ca технология, с размерите на 45 е. Беше му последния останал такъв, сегашните 60-ти са си по-големички. Досега на стартер върти като обезумял Не знам още дали ги продава, гледам че ги няма цените вече.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #29
                              noriaga написа:
                              Уха що ли си мисля, че цените от сайта на hit-ko не са ъпдейтвани отдавна. 12v45Ah R+ / Excell 360 A 207x175x190 69лв
                              Тоя ти трябва:12v50Ah R+ / Excell 450 A 207x175x190 75лв

                              Коментар


                                #30
                                Esper написа:
                                charlie написа:
                                varta са аут от бизнеса с батерии, вкл и акумулатори за автомобили и то от доста отдавна (до колкото знам)...
                                За сефте чувам подобно нещо.Объркал си се нещо здраво.Тук поне изобщо не изглежда така - Жарта Аутомотиже
                                маи не сам се убъркал - вий какво пише в долния ляв ъгъл на саита дето си посочил... + това: http://money.ibox.bg/news/id_1102393336 ...
                                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                                Коментар

                                Working...
                                X