Nino написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител - какъв, къде, колко? Искам да е читав!
Collapse
X
-
Nino написа:Вероятно, големите производители доста често сменят доставчиците си.Освен ламарините,двигателите и скоростите те нищо друго не произвеждат, но и това не е малко.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Аз пък си сложих съединител NATIONAL - английски, от Косер. Продавача там ми е колега от института и каза, че за 2 години не са имали нито едно оплакване. Същото го потърди и един друг колега от института, механик. Доверих им се сляпо. Не бях и чувал за тая марка съединители. Цена с отстъпката 180 лв.Стария съединител е (предполагам) оригиналния и на него пише FIAT VALEO.А някой обръщал ли е внимание колко му е износена вилката, която движи аксиалния лагер?
Коментар
-
worker написа:Единствените читави съединители за който се сещам в България, като марки са VALEO и LUK слагайте такива и няма да съжаляватеEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Маховика го гледах и приятеля ми каза че става,но аз като го размърдах наляво-надясно ми се стори доста луфта му и един такъв мек като на предишната ми приятелка вълната и отдолу Yellow_Flash_Colorz_PDT_35 .Всъщност някой запознат примерно Аирфен да каже какви точно са признаците на разбития маховик? Не ми е тресял преди да стане белята с камъка,не ми е буксувал само дето малко поне според мен сравнен с Пежо-то Боксер дето го карам педала е доста твърд. А и след ремап-а,който Роската избара малко взе да буксува,но после му казах да намали още малко горивото и незнам там още какво изпипва,но преди ремап-колата не пушеше въобще,а ма въобще при никакви условия.Даже съм стоял с отворена уста на ауспуха и съм казвал на мойта да дава мръсна газ ,но пак грам пушек нямаше.Сега доколкото можах да и се нарадвам за един ден преди да строши съединителя си пуши доволно и вече турбината ми се усеща при точно 2250 об/м и тогава и Бустметъра,който монтирах още преди месец си отчита вече на тези обороти и пълна газ по време на движение около 0.7-0.8 атмосфери.Докато преди мапването беше жива мъка.Турбината се усещаше на 2600 об/м като пика му беше около 0.4 атмосфери на тези обороти. Сега дига 1.1атмосфери на пета на пълна газ и то доста бързо мога да кажа дори светкавично,а преди вдигаше максимум 0.9 атмосфери пак на пета скорост и газта размазана като хлебрка на пода и доста по-бавно го вдигаше това налягане.Само за пояснение пред колегата Стефан Хаджов,че при първия опит който направихме и Росен каза че тези стойности са малко над средните,като излязох да я пробвам Равда се покри с черен пушек,хората затвориха дюкяните си,колите и хората спряха да вървят,но тогава с очите си видях как още от около 1850-1950 об/м Бустметъра ми отчете 1.5 атмосфери и даже до 4-та скорост колата искаше да върти гуми.На първа не можех да тръгна с газ иначе въртеше гуми.После се гонихме с неговата 2.4 ЖТД до Айтос,която също яко си я е чипнал и пуши доста доволно и аз го минавам винаги с малко.По негови думи мойта каляска,а и аз така горе-долу я усещам е около 140-145 к.с и честно това не е котора,който купих от автокъщата.Леле Мале какъв скрит потенциял има този двигател-Боже.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
///// написа:Аз пък си сложих съединител NATIONAL - английски, от Косер. Продавача там ми е колега от института и каза, че за 2 години не са имали нито едно оплакване. Същото го потърди и един друг колега от института, механик. Доверих им се сляпо. Не бях и чувал за тая марка съединители. Цена с отстъпката 180 лв.Стария съединител е (предполагам) оригиналния и на него пише FIAT VALEO.А някой обръщал ли е внимание колко му е износена вилката, която движи аксиалния лагер?
Коментар
-
Незнам за колко се смята нормален луфт. Примерно, на моя беше повече от сантиметър без особено усилие на пръстите. Проблемът при мен беше, че и пружините вътре са ми счупени и/или омекнали, тъй като тресеше като потеглям, та понякога имах съмнения, че ще ми се изсипе таблото в краката. При пуснат климатик потегляше на тласъци, все едно си новобранка шофьор и не си знаеш съединителя.Иначе на новия маховик колкото и да се напъвах, не можах да го мръдна дори един милиметър.
Коментар
-
VooDoo написа:itan75 написа:.......По негови думи мойта каляска,а и аз така горе-долу я усещам е около 140-145 к.с и честно това не е котора,който купих от автокъщата......EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Всичко това, което е написал итън е много интересно (не го трийте въпреки че е като за цяла отделна тема), НО въпроса беше кой съединетел е корав, щото ако сменя пак и пак ми изкара само 1000 км безпроблемни а след 10 000 да е за повторна смяна и ще се стигне до рекламации и до съд. Карам си лекичко, но градско - не съм сигурен, че проблема е само в мен. С това притрисане как да не дигам обороти и да задържам на поллусъединител - друго ли да се разбива по колата, нека се хаби - и без твя то се е видяло ...Нов питане - сега мога ли да сменя само притискателя и С КАКЪВ (ако има смисъл така), на който да не му пише на кутията гаранция 9000 мили (15000 км). На бензиновия матор май няма демпфери и в маховика. Цената на труда ми разказва играта. Искам като ще е гарга да е рошава. Само тези над 300 лева ли са читави комплекти? (Наринах пари колкото за още едно фиатче и ходя вече като просяк отслабнал, не ми останаха за ядене от тази брадва.) Моля някой да напише от какъв е доволен ако го е карал поне 30-40 хил км!Благодарско.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар