знам, и какво от това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител - какъв, къде, колко? Искам да е читав!
Collapse
X
-
doofiat написа:niko_ymn написа:знам, и какво от това?
Коментар
-
Отказах се от англииския (за 170лв) съединител; инъче марката му я разбрах - Цис (CIS). Но от един майстор подочух, че на него май щял съм да видя надпис гаранция 10 000 мили пробег, а аз не исках само временно решение и за това и аз купих най-скъпото Валео (произведено във Франция) и сега се моля да ми е добре скоростната кутия щото днес майстора каза, че източил само 300 мл масло от нея (имало е колкото да се топят в нещо зъбите и да са хлъзгави за да не се изронят) /Наистина ако не е поглеждано нивото версията за нереалните километри се потвърди/ ... и сега съм уведомен да си приготвя и 30тина лева отгоре за двата литра масло да направим смяната и на маслото на скоростната кутия и като я взема ще ви пиша как е. (за сега се моля да съм уцелил момента за смяната навреме, стискайте палци). Последна равносметка за цените - Валеото (най-близък до оригинала е 220 лв), АР се намира за 212 лв (и разликата е пренебрежима, но пак изкарвал много повече от МекАрм (за 119лв), а оригинала, който Валео произвеждат с надпис Фиат за Фиат се продавал за около 375 лв доколкото аз разбрах.
Коментар
-
Колко литра и какво масло мислиш да наливаш в скорстната кутия? И аз мойто не съм го проверявал досега , както и на сервото. Като гледам как хората си сменят тия 2 консуматива и направо се мразя. От друга страна някой беше казал: нещо което работи да не се пипа-та затова маслото на сервото още е черно :D .
Коментар
-
Даже за да сме още по-точни маслото е TUTELA GI/A ZC75 Synth (за ръчната скоростна кутия) - тази Тутела, която ми наляха даже отговаря на API GL-5, и е с плътности 75W-80. Пълна синтетика се води и май по-принцип не се сменя а само се долива но не и ако вибрациите са ти причинили теч (както беше при мен).Що се отнася за хидравликата на волана - зимата МХЛ32 беше достатъчно гъсто и не виеше ама като се позатопли времето (взе да вие леко) и се убедих, че най-евтиното не става и сипах ATX за около 9 лева (и дефакто чак сега стана прозрачна течноста в казанчето и то червеникава, а с евтиното седеше черна и зелена някак си). И повече няма да го сменям щото и там всяка смяна е още едно натоварване и принудително износване на хидравликата.Инъче днес като си взех колата съм много доволен от съединителя - направо не мога да я удържам - с едно докосване тръгва, а преди как боксуваше - просто няма място за сравнение, и задна скорост по-лесно влиза ... абе въобще друга кола стана. И дори в сервиза ми обещаха след 1000 км като им я закарам да проверят къде отлепя и да регулират ако трябва.Съветвам всички да доливат или сменят каквото е необходимо докато не се е стигнало до там да се налага смяна на цяла скоростна кутия.
Коментар
-
То по логиката на niko_ymn и аз съм за съединител и се чудя дали да не прибегна към тази инвестиция.Вече веднъж го смених но не съм доволен пък и пак взе да се втвърдява.....Чух за някакъв човек от Русе дето ги сменал "на поляната" :D срещу 50 кинта за работа и направо паднах, ма пратихме един съединител на АР от Стамболийски за Браво 1.6 и за сега нямало грижи.Май ше ходя и аз на поляната , щото чух доста колоритни истории за въпросния човек (това е за друга тема) , но недоволни не е имало.Ако ползвам услугите му ще се похваля в "Общи приказки" задълже :D
Коментар
-
Ужас само като чета и ме хваща страх.Колко км. сте навъртели след покупката на колата ,че се занимавате с тия съединители.ТЕ човеците и затова си сменят колите след 6-7 година.Като ти се наложи да смениш тампони на двигател,съединител,амортисьори и тампони за тях,предно окачване,ремъци,ролки,дискове,барабани,накладки,ша йби за коляновия вал,стартери,хидравлични рейки и още някой дреболии предпочитат да скочат на новото.А ние какво правим купуваме 7-8 годишна кола и започваме с нейното съживяване минимум 1000 лв. да влезе в пътя ама пак е по изгодно за повече от нас отколкото лизинг за 5 години по 500 лв. на месец.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Ужас само като чета и ме хваща страх.Колко км. сте навъртели след покупката на колата ,че се занимавате с тия съединители.ТЕ човеците и затова си сменят колите след 6-7 година.Като ти се наложи да смениш тампони на двигател,съединител,амортисьори и тампони за тях,предно окачване,ремъци,ролки,дискове,барабани,накладки,ша йби за коляновия вал,стартери,хидравлични рейки и още някой дреболии предпочитат да скочат на новото.А ние какво правим купуваме 7-8 годишна кола и започваме с нейното съживяване минимум 1000 лв. да влезе в пътя ама пак е по изгодно за повече от нас отколкото лизинг за 5 години по 500 лв. на месец.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
niko_ymn написа:Добре си направил. На моя оригиналния дето го извадиха ми се струва, че има едни точки, които образуват сляти буква А залепена за буква П (AP) ... и маи оригиналния не се прави от валео както ме баламосваха по магазините докато ми го продадат ами си е точно АР.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар