Здравейте 1во на всички.И така проблема е че скъсах жилото на съединителя-предполага се че трябва да сменя феродов и притисквателен диск тъй като за 2ри път късам жилото!!!Някай който е страдал вече може ли да ми каже за кви пари и за кво качество говорим,защото ми обявиха цени от 100 до 500 кинта!!!
Да не отварям нова тема, ще пиша тук.От известно време 1ва и задна влизат трудно. Проблема се задълбочи на последната ми разходка до Гърция . В най-неподходящия момент в Солун , в задръстванията 1ва отказа да влиза и тръгвах на 2ра от кръстовищата. Усещах, че жилото се напряга, защото натисках педала съвсем до долу за да превключа. Накрая неизбежното се случи: прас ! - на излизане от Солун останах без жило. Отбихме пред един магазин за гуми , питах за сервиз - никой не искаше и да чуе за проблема ми в Петък 4ч следобед. Бяха възмутени, че съм си помислил че някой ще се захване с ремонт тогава. Не ги е срам да протестират пустите гърци , че правителството орязва разходите и социалните придобивки... няма толкова мързелив народ ! Викахме неволята 1ч , обаче тя не дойде. Запретнахме ръкави, отидохме до една бензиностанция да купим гаечни ключове и се заехме да отпускаме жилото за да се захване по някакъв начин за педала (беше се счупила само пластмаската, която захваща жилото за педала) В крайна сметка отпуснахме до абсолютно крайно положение (даже махнахме контриращия болт за дапълнителен 1см) и успяхме да закачим останалата пластмаса за няква кукичка на педала. Безкрайно съм благодарен на приятеля, който всъщност успя да направи това. Иначе щях да олекна със 100 евро - толкова ми казаха в гумаджииницата, след като звъннаха един телефон. Ваканцията не се провали , жилото издържа до България със много внимателно натискане на педала от моя страна.Стига неволи. Смених жилото , обаче ми казаха, че съединителя е тотално заминал. Разпитах тук там , в крайна сметка най-изгодно излиза комплект Валео за 168лв от един магазин в Младост 1(след отстъпка за форума) или Оригинален пак на Валео за 195 (не си спомням с точност тази цена) Кой вариант да избера ? Моля предложете и сервиз за смяната.
Да не отварям нова тема, ще пиша тук.От известно време 1ва и задна влизат трудно. Проблема се задълбочи на последната ми разходка до Гърция . В най-неподходящия момент в Солун , в задръстванията 1ва отказа да влиза и тръгвах на 2ра от кръстовищата. Усещах, че жилото се напряга, защото натисках педала съвсем до долу за да превключа. Накрая неизбежното се случи: прас ! - на излизане от Солун останах без жило. Отбихме пред един магазин за гуми , питах за сервиз - никой не искаше и да чуе за проблема ми в Петък 4ч следобед. Бяха възмутени, че съм си помислил че някой ще се захване с ремонт тогава. Не ги е срам да протестират пустите гърци , че правителството орязва разходите и социалните придобивки... няма толкова мързелив народ ! Викахме неволята 1ч , обаче тя не дойде. Запретнахме ръкави, отидохме до една бензиностанция да купим гаечни ключове и се заехме да отпускаме жилото за да се захване по някакъв начин за педала (беше се счупила само пластмаската, която захваща жилото за педала) В крайна сметка отпуснахме до абсолютно крайно положение (даже махнахме контриращия болт за дапълнителен 1см) и успяхме да закачим останалата пластмаса за няква кукичка на педала. Безкрайно съм благодарен на приятеля, който всъщност успя да направи това. Иначе щях да олекна със 100 евро - толкова ми казаха в гумаджииницата, след като звъннаха един телефон. Ваканцията не се провали , жилото издържа до България със много внимателно натискане на педала от моя страна.Стига неволи. Смених жилото , обаче ми казаха, че съединителя е тотално заминал. Разпитах тук там , в крайна сметка най-изгодно излиза комплект Валео за 168лв от един магазин в Младост 1(след отстъпка за форума) или Оригинален пак на Валео за 195 (не си спомням с точност тази цена) Кой вариант да избера ? Моля предложете и сервиз за смяната.
избери ЗАКС или ЛУК. за смяна в Сф - колегите да кажат.
Оправих се , купих си оригинално Валео (син етикет) от магазина на Стамболийски 155 за 180лв. Монтираха ми го в Александър Ауто на Росица 10 за 100лв . Общо 280лв. Доволен съм. Педала е мекичък и сякаш зацепва по бързо сега (явно преди е приплъзвал при повече газ на тръгване)
Преди време сменях съединител-сложих АР целия комлект за 350 лв, колата е пунто 1,7 тд.Сменяха го в булауто срещу метро във Варна за 130 лв труд.Изкарах 24 хил км и оня ден без никакви признаци педала потъна и не отделяше, при натиснат педал свиреше.Отидох на втора с палене и гасене на двигателя до там-Булауто изкарах фактурата с дата преди няма и една година, аааааааааааа ама те вече не били булауто а друга фирма токущо нанесена и само оставало да сменят надписа над огромната сграда.След като разглобиха двигателя видях че аксиалния лагер се счупил на парчета (аз бях убеден че е от него).Предложиха ми валео за 411лв-теглих им една и отидох си купих акс лагер за 50лв притискателен диск за 85лв и им казах да сложат стария феродов-сега ще засека сбирщайна колко ще изкара ама съм убеден че ще е повече от 24 хил.км.
Притискателния беше май точно мекарм или нещо такова, а аксиалния го купих възможно най-скъпия Валео.Сигурен съм че 90% от проблемите идват от блокиране или счупване на акс.лагер, а за другите феродовия и притискателния дискове си зависи основно от километрите и начина на каране, само се притеснявам за палците на притискателния ама квото стане, След сравнително скъпите АР и разочорованието ми (въпреки че тези 24 хил км са със спокойно каране) този път реших ей така чисто байганъовски да мина метър защото според мен не можеш в днешно време да вярваш на увещания на разни майсторчета и тъговчета, всичко е икономика и планиране(въпреки че съм маш. инженер и работя като тъкъв в дявня) :D
Аз не знам, някой да дава гаранция за съединител.Принципно....
принципно тех-ко дават 6 месеца, или поне така беше доскоро.това за закупен и монтиран при тях съединител.като се сметне цената която се плаща за труд + части ... е повече от логично да дават
Не знам колко са качествени тези "оригинални" части дето са заляли пазара навсякъде, но това да сменяш основни части на колата като съединител за под 100 000км си е трагедия. Майка ми кара Пежо 206 , купихме го ново 1999г , демек сега е на 12 години и 145 000 км - не е сменян съединител и си работи нормално ... как става това нз. С риск да обидя някой ще кажа, че все повече ми се затвърждава мнението, че Фиатите са боклук. Ето сега например изръсих се за нов акумулатор за моето Браво и какво 2 седмици по-късно падна до 0 !? Значи динамото или там каквото го зарежда не работи... поредните главоболия
Не знам колко са качествени тези "оригинални" части дето са заляли пазара навсякъде, но това да сменяш основни части на колата като съединител за под 100 000км си е трагедия. Майка ми кара Пежо 206 , купихме го ново 1999г , демек сега е на 12 години и 145 000 км - не е сменян съединител и си работи нормално ... как става това нз. С риск да обидя някой ще кажа, че все повече ми се затвърждава мнението, че Фиатите са боклук. Ето сега например изръсих се за нов акумулатор за моето Браво и какво 2 седмици по-късно падна до 0 !? Значи динамото или там каквото го зарежда не работи... поредните главоболия
Винаги си купувайте акумулатор от сервиз, там ще ви измерят консумацията при изгасен двигател и напрежението до което зарежда генератора, дори и едно радио , ако е повредено, може да консумира при изключено състояние до към 3-4 ампера ( имах такъв случай с моето - беше изгорял единия канал на задните колони и топлеше като печка , ама го усетих чак след 5 дни, един колега от форума ме подсети...)Пък за резервните части....там нещата са сложни, мисля че е добре да се огледа човек във форумите и ще разбере долу-горе за "хубавите" и "лошите" резервни части.... П.П. Благодарности на членовете на форума - много ми помагат за решаването на проблеми около колата!
Не знам колко са качествени тези "оригинални" части дето са заляли пазара навсякъде, но това да сменяш основни части на колата като съединител за под 100 000км си е трагедия. Майка ми кара Пежо 206 , купихме го ново 1999г , демек сега е на 12 години и 145 000 км - не е сменян съединител и си работи нормално ... как става това нз. С риск да обидя някой ще кажа, че все повече ми се затвърждава мнението, че Фиатите са боклук.
Това, че оригиналния съединител на Пежото е читав, за изминзтите километри е нормално. На баща ми ладата е на 23 год. и няма проблеми с амбриажа (оригиналния си е). Когато вземаме кола втора ръка никога не е ясно на колко километра е. А относно това, че за по-малко от 100К км. се сменя съединител, това вече е проблем с резервните части, които се продават по нашите магазини. По мое мнение, изградено от налюдения върху доста коли, от различни марки, Фиат не се чупи повече от другите, ако се поддържа като хората. И ако човек е попаднал на добра кола при покупката.
супер са си фиатките това че не си подържате колите или сте си купили разцепен кошник, то каквато и да е марката ще ви създава проблеми, винаги ми става много смешно когато някой робува на определена марка и другото било боклук - няма такова нещо има подържани и занемарени автомобили, оригиналния съединител на фиат брава от завода издръжа много повече от 100 000 км
супер са си фиатките това че не си подържате колите или сте си купили разцепен кошник, то каквато и да е марката ще ви създава проблеми, винаги ми става много смешно когато някой робува на определена марка и другото било боклук - няма такова нещо има подържани и занемарени автомобили, оригиналния съединител на фиат брава от завода издръжа много повече от 100 000 км
Прав си колега, моято съединител го смених днес с френско Valeo, щото леко буксуваше при напъване (така си я взех и карах 25 000 км), оказа се че съм с оригиналният съединител, колата уж е на 161 000 . Реших просто да инвестирам малко пари и смених комплект съединител, биалетки TRW и истински NGK свещи (донесоха ми ги от Англия) Преди няколко месеца смених и маслото на скоростите с Motul. Ами когато колата се поддържа, тя се отблагодарява, сега с два пръста сменям скорости, двигателя мърка и всичко си е наред Поздрави.
Аз съм още с оригиналния на около 160 000 и не буксува, но сякаш малко по-твърд взе да става педала. Днес поръчах нов LUK 620089200 - някой има ли впечатления от този? След 2-3 дена трябва да пристигне. Мислех първо за Valeo, но не ми харесаха мненията за него в тази тема.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Аз пък си сложих съединител NATIONAL - английски, от Косер. Продавача там ми е колега от института и каза, че за 2 години не са имали нито едно оплакване. Същото го потърди и един друг колега от института, механик. Доверих им се сляпо. Не бях и чувал за тая марка съединители. Цена с отстъпката 180 лв.Стария съединител е (предполагам) оригиналния и на него пише FIAT VALEO.А някой обръщал ли е внимание колко му е износена вилката, която движи аксиалния лагер?
Една година вече с тоя съединител като Газ-ка! Мани мани остъй остъй! Тръска - при потегляне - не е истина! Ама сега какво да го правя! Пени се, не пени - пари съм давал, че го ям!
Колега да те питам-писал си,че си със съединител National от Косер-освен,че тресе други проблеми имаш ли?Щото много ме "грабна" тая марка-евтини,пък дават две години гаранция и най-вече не са турски А между другото тресенето мисля,че знам откъде ти се получава.Мисля,че нищо му няма на съединителя,просто тая марка са минали към производство на по-стар вид фрикционни дискове-единични и без демпферни пружини на тях.Ако си видял съединителя преди да ти го сложат можеш да потвърдиш.Стандартните феродови дискове в днешно време са всъщност двойни,съединени с пружини,които обират вибрациите при отделяне и зацепване.Само че се чупят повече.Стария модел са без прижини,единичен диск,но пък по-издържлив особено ако имаш намерение да увеличаваш мощността и въртящия момент на двигателя
Коментар