Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител - какъв, къде, колко? Искам да е читав!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Nino написа:
    niko_ymn написа:
    Добре си направил. На моя оригиналния дето го извадиха ми се струва, че има едни точки, които образуват сляти буква А залепена за буква П (AP) ... и маи оригиналния не се прави от валео както ме баламосваха по магазините докато ми го продадат ами си е точно АР.
    В повечето Фиат машинки е вграждано "БОРГ&БЕГ(К)"
    Не знам дали в повечето или не.Вярно е, че вграждат, но на доста модели, в това число и много браво и брава, първоначално слагат именно АП.
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #77
      Вероятно, големите производители доста често сменят доставчиците си.Освен ламарините,двигателите и скоростите те нищо друго не произвеждат, но и това не е малко.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #78
        Nino написа:
        Вероятно, големите производители доста често сменят доставчиците си.Освен ламарините,двигателите и скоростите те нищо друго не произвеждат, но и това не е малко.
        Наскоро четох едно интервю с някакъв мениджър на БМВ мисля беше и той каза, че по дилършипите изобщо не се печелило толкова пари от директната продажба на автомобили(нови или стари), колкото от ремонти и резервни части.Така че хората са си направили сметката явно и за здравината на колите си, и за дълбочината на джоба си
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #79
          Аз пък си сложих съединител NATIONAL - английски, от Косер. Продавача там ми е колега от института и каза, че за 2 години не са имали нито едно оплакване. Същото го потърди и един друг колега от института, механик. Доверих им се сляпо. Не бях и чувал за тая марка съединители. Цена с отстъпката 180 лв.Стария съединител е (предполагам) оригиналния и на него пише FIAT VALEO.А някой обръщал ли е внимание колко му е износена вилката, която движи аксиалния лагер?

          Коментар


            #80
            Единствените читави съединители за който се сещам в България, като марки са VALEO и LUK слагайте такива и няма да съжалявате
            Punto 1.4 GT 94г.

            Коментар


              #81
              worker написа:
              Единствените читави съединители за който се сещам в България, като марки са VALEO и LUK слагайте такива и няма да съжалявате
              Извинявам се за повдигната от архива тема,но след като издумках скоростна кутия,която утре ще се сваля мисля иза съединител.Цените които сте посочили преди близо година добре ми звучат,но днес реалноста е друга .Конкретно за Фиат Мареа Уикенд 1.9 ЖТД 99г.ми искат като сума в Евро 07 за МекАРМ около 193лв комплекта,казаха ми и за ЛУК на цена около 335лв и Захс на цена около 400лв .В АутоХит за марка Цис- CIS -316лв. О т друго място ми обещаха Валео на клиентска цена 393лв и 340 доставна и всъщност вече незнам на коя марка да се спра,но не искам примерно да дам 10% от стойноста на колата за съединител и той да се окаже некое долно менте и да плащам грешни пари само за ИМЕ на марката .Т.е навит съм на някой компромисен вариант като цена-качество,че после ако стане гаф да обвинявам единствено себе си. Та в този ред на мисли,някой знае ли в коя верига магазини за авточасти се продават съединителите БОРГ-БЕГ---ДЕЛФИ или някоя друга марка с добра цена и качество пък било то и не много известна?
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #82
                А маховика ще сменяш ли, или още не знаеш? Дано да е здрав, че 1000 лева са си не 10, а цели 20 % от колата.

                Коментар


                  #83
                  275 лв е оригинален Фиат (вътре пише FIAT by VALEO), 265 лв е на Валео. Други не бих сложил аз, особено турски. Маховика е 985 лв. Цените са при Христо в Ямбол и валидни към дата 4 август 2008 г.

                  Коментар


                    #84
                    Еми значи мойто Валео за 220 лева е било турско. Не земетресение ами потоп заслужават тия измекяри.
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #85
                      Маховика го гледах и приятеля ми каза че става,но аз като го размърдах наляво-надясно ми се стори доста луфта му и един такъв мек като на предишната ми приятелка вълната и отдолу Yellow_Flash_Colorz_PDT_35 .Всъщност някой запознат примерно Аирфен да каже какви точно са признаците на разбития маховик? Не ми е тресял преди да стане белята с камъка,не ми е буксувал само дето малко поне според мен сравнен с Пежо-то Боксер дето го карам педала е доста твърд. А и след ремап-а,който Роската избара малко взе да буксува,но после му казах да намали още малко горивото и незнам там още какво изпипва,но преди ремап-колата не пушеше въобще,а ма въобще при никакви условия.Даже съм стоял с отворена уста на ауспуха и съм казвал на мойта да дава мръсна газ ,но пак грам пушек нямаше.Сега доколкото можах да и се нарадвам за един ден преди да строши съединителя си пуши доволно и вече турбината ми се усеща при точно 2250 об/м и тогава и Бустметъра,който монтирах още преди месец си отчита вече на тези обороти и пълна газ по време на движение около 0.7-0.8 атмосфери.Докато преди мапването беше жива мъка.Турбината се усещаше на 2600 об/м като пика му беше около 0.4 атмосфери на тези обороти. Сега дига 1.1атмосфери на пета на пълна газ и то доста бързо мога да кажа дори светкавично,а преди вдигаше максимум 0.9 атмосфери пак на пета скорост и газта размазана като хлебрка на пода и доста по-бавно го вдигаше това налягане.Само за пояснение пред колегата Стефан Хаджов,че при първия опит който направихме и Росен каза че тези стойности са малко над средните,като излязох да я пробвам Равда се покри с черен пушек,хората затвориха дюкяните си,колите и хората спряха да вървят,но тогава с очите си видях как още от около 1850-1950 об/м Бустметъра ми отчете 1.5 атмосфери и даже до 4-та скорост колата искаше да върти гуми.На първа не можех да тръгна с газ иначе въртеше гуми.После се гонихме с неговата 2.4 ЖТД до Айтос,която също яко си я е чипнал и пуши доста доволно и аз го минавам винаги с малко.По негови думи мойта каляска,а и аз така горе-долу я усещам е около 140-145 к.с и честно това не е котора,който купих от автокъщата.Леле Мале какъв скрит потенциял има този двигател-Боже.
                      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                      Коментар


                        #86
                        ///// написа:
                        Аз пък си сложих съединител NATIONAL - английски, от Косер. Продавача там ми е колега от института и каза, че за 2 години не са имали нито едно оплакване. Същото го потърди и един друг колега от института, механик. Доверих им се сляпо. Не бях и чувал за тая марка съединители. Цена с отстъпката 180 лв.Стария съединител е (предполагам) оригиналния и на него пише FIAT VALEO.А някой обръщал ли е внимание колко му е износена вилката, която движи аксиалния лагер?
                        Една година вече с тоя съединител като Газ-ка! Мани мани остъй остъй! Тръска - при потегляне - не е истина! Ама сега какво да го правя! Пени се, не пени - пари съм давал, че го ям!

                        Коментар


                          #87
                          Незнам за колко се смята нормален луфт. Примерно, на моя беше повече от сантиметър без особено усилие на пръстите. Проблемът при мен беше, че и пружините вътре са ми счупени и/или омекнали, тъй като тресеше като потеглям, та понякога имах съмнения, че ще ми се изсипе таблото в краката. При пуснат климатик потегляше на тласъци, все едно си новобранка шофьор и не си знаеш съединителя.Иначе на новия маховик колкото и да се напъвах, не можах да го мръдна дори един милиметър.

                          Коментар


                            #88
                            itan75 написа:
                            .......По негови думи мойта каляска,а и аз така горе-долу я усещам е около 140-145 к.с и честно това не е котора,който купих от автокъщата......
                            Ами, твойто ДВГ цял MultiJet станал Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                            SEAT Leon Cupra 300
                            Triumph Street Triple 765 R

                            Коментар


                              #89
                              VooDoo написа:
                              itan75 написа:
                              .......По негови думи мойта каляска,а и аз така горе-долу я усещам е около 140-145 к.с и честно това не е котора,който купих от автокъщата......
                              Ами, твойто ДВГ цял MultiJet станал Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                              Незнам точно какво е станал след интервенцията и десетките опити с ремапа да го докараме точно както аз искам-конкретно да пуши само на пълна газ и то не черно както при първите около десетина опита, а с един как да се изразя точно незнам средно между черно и бяло не не се получи определете си го вие сами.За мене е факт само колко търпелив беше Росен и след всеки опит спирах той закачаше пак компа,аз му казвах колко да намали в случая основното и пилотното гориво,как да се държи педала на газта,от какви обороти да започне да дуе турбото.Сега доколкото можах да и се нарадвам за след близо около 550 км в същия ден след ремапа само мога да кажа едно... РОСКА ДЪЛБОК ПОКЛОН ПРАВЯ ПРЕД ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ТИ,защото и ти си минал по този път да даваш грешни и много пари първо на Дижитал Тунинг,които така и не са удовлетворили желанието ти как точно да върви колата след дадени близо около 800лв. А ми за друг да кажа ли? щЕ кажа не ме е срам,макар че ще си навлечем много врагове.Един от най-известните софтуер тунинг в България небезивестния Тони Келеша от Варна прочул се със една А3 която я направил от 90к.с на 200кс по препоръка на Ици от нашия форум колко пъти му се обаждах и той все ме пита-сигурен ли си че колата ти има компютър На около шестия седмия път като му се обадих и вече не издържах му казах,че аз лично кола каквато и да е тя с Комън-Рейл аз незнам той ми обади цена 500лв и незнаел точно какъв резултат ще получи повеч не съм му званял.Да говоря и за Брецел ли от Фолксваген форума,който си купува чипСчета от Алекс и те наистина са скапани,а в един спор между него и мене в точно Фолксваген форума разбрах поне за мене де друг не мога да обвържа с мнение,че не прави разлика,между Директно впръскване и индиректно с горивна камера на Хари Рикардо.Конкретно беше създал тема във форума и питаше нещо,но както винаги а и сега не се следи точно темата,а от отговор на отговор избива другаде.Неговия въпрос беше точно цитирам "Недоумявам защо на Турбодизела с индиректно впръскване му е необходима толкова голяма степен на сгъстяване и пак конкретно с неговия Голф ТД Е=23 който видиш ли сравнена с ТДИ-то му който имал Е=19.5 му се видела доста ниска После последва спор и се помъчи даже аз самия си повярвах по ено време,че съм некъв новоизлюпен ламер тунинг рацер и искам да му отнема тука клиентите в България,щото нали знаете че той живее в Германия и праща ЧипСчетата по куриер.Да ама за мен е просто недопустимо такъв човек нямащ основни понятия от дизели да пише горивна карта на моята кола.На чуждите колко иска да си пише те после и без това окапват един по един-кой разбил демпферен маховик,кой му забивала след 3 х/об/м,кой почнала да гори..а бе следя им доста често мненията и мога да кажа поне за себе си че имам вече изградено мнение за след чип от легендарния Брезел Лошото в случая е примерно,че като аз си търсих точния човек,който да обърне подобаващо и компетентно внимание попаднах на gmg_service от Шумен е момчето дето слага аларми и много от юзерите в нашия Фиат форум бяха луднали по-него и даже го канеха вкупом в София да преспи и спресни сили да чипне повечко коли белким им направи отстъпка.Писах му на него лично,но в момента в който каза: ’Няма проблеми само да се обадя на Върховния Брецел на секундата се отказах.Други примери да давам ли?? Хора в този форум при една много и за съжаление позабравена тема да давам ли линк? http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25620 питат как да отстранят заводския бъг при около 2600-3000 об/м,когато турбото се разтоварва и след два месеца вече са известни тунинг Чепове предлагащи ремап за 150 лв. Мерси аз за моята кола намерих човека,но аз му казвах кое как искам,а не получих чип по куриер със съмнителен произход за в близко бъдеще.Така че Мултиджет не е станала,но разликата е ОЧЕВАДНА-Бустметъра както казах много рязко отчита налягане от 1.1-1.2 атмосфери от 2250 об/м като заводско вдигаше МНОООООООГО БАВНО повтарям за нерабралите МНООООГО БАВНО преко сили на пета скорост в лек баир 0.8 -0.85 атмосфери. Толкова от мен,ако съм засегнал някой да прости! Нищо лично нямам против никой,но искам НАЙ-ДОБРОТО за колата си.
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #90
                                Всичко това, което е написал итън е много интересно (не го трийте въпреки че е като за цяла отделна тема), НО въпроса беше кой съединетел е корав, щото ако сменя пак и пак ми изкара само 1000 км безпроблемни а след 10 000 да е за повторна смяна и ще се стигне до рекламации и до съд. Карам си лекичко, но градско - не съм сигурен, че проблема е само в мен. С това притрисане как да не дигам обороти и да задържам на поллусъединител - друго ли да се разбива по колата, нека се хаби - и без твя то се е видяло ...Нов питане - сега мога ли да сменя само притискателя и С КАКЪВ (ако има смисъл така), на който да не му пише на кутията гаранция 9000 мили (15000 км). На бензиновия матор май няма демпфери и в маховика. Цената на труда ми разказва играта. Искам като ще е гарга да е рошава. Само тези над 300 лева ли са читави комплекти? (Наринах пари колкото за още едно фиатче и ходя вече като просяк отслабнал, не ми останаха за ядене от тази брадва.) Моля някой да напише от какъв е доволен ако го е карал поне 30-40 хил км!Благодарско.
                                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                                Коментар

                                Working...
                                X