Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зимни гуми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    205/55/16-91т
    За какъв размер е тая цена ?
    STILO-2003-115 HP-JTD Power
    Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

    Коментар


      #17
      Днес сложих MAXISS.Като покарам малко ще пиша за отзивите.
      STILO-2003-115 HP-JTD Power
      Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

      Коментар


        #18
        Росиян написа: Преглед на мнението
        На Бравото си сложих две зимни отпред и две летни отзад Барум . Изкарват около 4 години при пробег около 15 хиляди км на година. Така бях и със старото Стило. Гумите в Метро са на изгодна цена и са добро качество. И аз ги загледах, но вече бях си купил Барумките.
        Зимни отпред - летни отзад, отвратителна комбинация с голяма вероятност за 180 около предните. Не разбирам такова решение, но всеки знае себе си.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Зимни отпред - летни отзад, отвратителна комбинация с голяма вероятност за 180 около предните. Не разбирам такова решение, но всеки знае себе си.
          Подкрепям напълно! Направете си екперимент - зимата на снега си обуйте на единия крак обувка с грайфери, а на другия летни маратонки. Лесно ли ще се върви?
          Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

          Коментар


            #20
            3 от 8-те ми зими с Бравата съм карал изцяло с летни, а в останалите 5 - зимни само на предния мост. Никога не съм изпитвал трудности или проблеми заради гумите. Карам по начин, по който значението на гумите клони към нула. За съжаление има хора, които си мислят, че като купят нови супер-ултра зимни гуми и физиката спира да важи за тях. Това не значи, че казвам "Не си купувайте зимни, а карайте с летни!", а че независимо от гумите, трябва да се кара така, че те да нямат значение.

            В крайна сметка никой никога не може да разбере дали в дадена ситуация точно гумите са били решаващия фактор или не, освен тези, които правят тестове на гуми и повтарят едно и също с различни гуми при еднакви условия.

            Карайте си внимателно, с по-ниска от максимално разрешената скорост, с дистанция от предната кола поне 2.5 - 3.0 секунди в сухо време и поне 3.5 - 4 при силен дъжд и снеговалеж. Към това добавете вече и хубави гуми според сезона, и безопасността ви се повишава в пъти.

            Коментар


              #21
              Според мен да караш със зимни гуми през лятото не е проблем, но с летни през зимата... направо може да си видиш задния номер.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Според мен да караш със зимни гуми през лятото не е проблем, но с летни през зимата... направо може да си видиш задния номер.

                И аз съм съгласен с това твърдение! Само да добавя, че със зимни гуми може да се кара лятото, но за един сезон и гумите са за боклука.

                Коментар


                  #23
                  Никога не съм имал проблем зимата с две зимни гуми отпред и две летни отзад. За мен е важно гумата да е купена нова, да е качествена и да се кара внимателно. А зимата при нас е кратка и не толкова студена. Иначе, който е малко майстор в шофирането, може зимата да се завърти и на 360 градуса с нови зимни гуми. В интерес на истината, най-добре е да си имаш два комплекта гуми - един за зимата и един за лятото, но за това е нужно място за тяхното съхранение.

                  Коментар


                    #24
                    3 от 8-те ми зими с Бравата съм карал изцяло с летни, а в останалите 5 - зимни само на предния мост. Никога не съм изпитвал трудности или проблеми заради гумите. Карам по начин, по който значението на гумите клони към нула. За съжаление има хора, които си мислят, че като купят нови супер-ултра зимни гуми и физиката спира да важи за тях. Това не значи, че казвам "Не си купувайте зимни, а карайте с летни!", а че независимо от гумите, трябва да се кара така, че те да нямат значение.

                    В крайна сметка никой никога не може да разбере дали в дадена ситуация точно гумите са били решаващия фактор или не, освен тези, които правят тестове на гуми и повтарят едно и също с различни гуми при еднакви условия.

                    Карайте си внимателно, с по-ниска от максимално разрешената скорост, с дистанция от предната кола поне 2.5 - 3.0 секунди в сухо време и поне 3.5 - 4 при силен дъжд и снеговалеж. Към това добавете вече и хубави гуми според сезона, и безопасността ви се повишава в пъти.
                    Подкрепям напълно.

                    Коментар


                      #25
                      Трети сезон съм с 4 зимни целогодишно. Когато отзад си с летни и колата е с предно задвижване скороста по завоите е такава все едно си с летни само драпането по баирите ти е кяра
                      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                      Коментар


                        #26
                        Познат на колата взе всесонни и другия път мисля е аз да взема такива
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          За мен всесезонна гума ми звучи странно.Това е летен каучук със зимна шарка и за мен това не е добре.Тези гуми MAXISS за които споменах -добре се държат на сухо и на дъжд,ще видим като падне сняг.
                          STILO-2003-115 HP-JTD Power
                          Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                          Коментар


                            #28
                            Абе не е баш така ама карай

                            Коментар


                              #29
                              Това не значи, че казвам "Не си купувайте зимни, а карайте с летни!", а че независимо от гумите, трябва да се кара така, че те да нямат значение.
                              Карайте си внимателно, с по-ниска от максимално разрешената скорост, с дистанция от предната кола поне 2.5 - 3.0 секунди в сухо време и поне 3.5 - 4 при силен дъжд и снеговалеж. Към това добавете вече и хубави гуми според сезона, и безопасността ви се повишава в пъти.
                              Дистанцията е дистанция, но зависи къде живееш в София. Ако си на някой баир, където снегорин не влиза, ще те питам. Остави потеглянето, да видиш как се спира (шейна). Красиви пируети стават. Няма да говоря за планински заснежен път. Правил съм си експеримента с летните на Витоша - завърших с пролетни гуми (летни с вериги). Уби ме баир с градиент 15°, 200м. преди пистата. Я си се засилил с летните, я си изправил завоя. Я си намалил, я си останал. А този същия баир със зимни гуми съм го драпал в бая по-сериозни условия.

                              На киша и мокро ще караш с летните без проблеми. Но ако ще ходиш на сняг, зимните гуми в доста наглед елементарни ситуации биха ти спестили цапането за слагане на ланците.

                              Какви зимни гуми? Всички среден клас зимни са по-добри на сняг от каквито и да било летни, ако искате и премиум марки. Карал съм различни коли с Vredestein Snowtrac, Fulda Kristall Montero, Michelin Alpin и Continental Wintercontact. Ако решиш, че си хванал господ за шушляка ще се пречукаш с всички.

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар


                                #30
                                Аз карам с 4 бр. Kleber нови по 80лв. броя с отстъпката от предния сезон и мисля да ги карам поне 4-5 сезона общо, според зависи. Много съм доволен, като се има в предвит преди това карах с по-нисък клас нови за 48лв. броя с отстъпката. При скорости от 140+ се усещаше биене във волана още при слагането им и при 2 различни гумарни за баланс и на 2-рата година използване посредата на сезона явно излезе балон на едната гума без да съм влизал в кой знае какви хралупи и така почна да ми тресе задницата при над 70км. , че едвам изкарах до лятото. Тоест дал съм 200 лв. и карам сезон и половина, а иначе давам 320 лв. и карам минимум 4. Чувал съм и за късметлии с такива гуми, но моето преживяване не беше такова.

                                Коментар

                                Working...
                                X