Може конкретната партида нафта да е била повредена, кой знае... може това да е бил подаръкът им за Нова година - "плати тънко, харчѝ много" или друг вид промоция. Това, че в единственото ми зареждане се случи, не значи, че винаги е така. Но това, че в единственото ми зареждане се случи, значи, че никога няма да повторя. Още повече, че при зареждането беше единственият път в живота ми (и в предишния също), в който позволих друг да ми зарежда колата. Разбира се - обилно полят калник, гума, около 300 мл направо на асфлата...
Сега, за Юнака и дружината му - за мен най-точният експеримент е пълнене до ръба, ама до ръба на ръба, и то не на колонка, а с предварително измерени туби. Тръгваш по магистралата, закотвяш се на 90 км/ч и гледаш нито да изпреварваш, нито да спираш, нито да ускоряваш, с изключение на въведените ограничения. Не ползваш климатик, вентилация и всякакви подобни. Само предвидените от закона светлини. Караш до Бургас, превърташ се на детелина и се връщаш откъдето си тръгнал, като зареждаш от същите туби и същата партида нафта, за да имаш за другия ден.
На другия ден повтаряш всичко, с 1/2 литър юнак в добавка. При такъв преход в първия случай ако изхабиш 4.4 литра на 100 км, това са общо към 32.5 литра. Във втория случай ако изхабиш само 4.0 на 100, разликата би била единствено в добавения Юнак и нямаш аргументи да отречеш действието му. За пълен резервоар - 9 % от 60 литра = 5.4 литра = около 12 лв. -> колкото му е цената на юнака.
За да е напълно точен и сигурен експериментът, на третия ден повтаряш всичко отново без Юнак, а на четвъртия - отново с Юнак. Вземат се средни стойности за "с Юнак" и "без Юнак" и накрая резултатите се публикуват. Тогава вече ще знаеш - има ли икономия или не.
Само че ние не го купуваме за икономия, защото не сме алчни, а за намаляване на вредните емисии, подобряване на смазването, улеснен студен старт, по-фино впръскване на горивото в цилиндрите, предпазване от образуването на бактерии в биодизела (ИЗКЛЮЧИТЕЛНО!!! Който го е измислил това - шапка му свалям! Първичният океан е бил от нафта, за да се размножат бактериите в него, после картелите са добавили вода в нафтата...) и др. Икономията за мен би била страничен ефект, по-скоро - нежелан.
Влизам и аз с 2 бутилки по 0.5, тъкмо по-бързо и лесно да съберем до 10.
Сега, за Юнака и дружината му - за мен най-точният експеримент е пълнене до ръба, ама до ръба на ръба, и то не на колонка, а с предварително измерени туби. Тръгваш по магистралата, закотвяш се на 90 км/ч и гледаш нито да изпреварваш, нито да спираш, нито да ускоряваш, с изключение на въведените ограничения. Не ползваш климатик, вентилация и всякакви подобни. Само предвидените от закона светлини. Караш до Бургас, превърташ се на детелина и се връщаш откъдето си тръгнал, като зареждаш от същите туби и същата партида нафта, за да имаш за другия ден.
На другия ден повтаряш всичко, с 1/2 литър юнак в добавка. При такъв преход в първия случай ако изхабиш 4.4 литра на 100 км, това са общо към 32.5 литра. Във втория случай ако изхабиш само 4.0 на 100, разликата би била единствено в добавения Юнак и нямаш аргументи да отречеш действието му. За пълен резервоар - 9 % от 60 литра = 5.4 литра = около 12 лв. -> колкото му е цената на юнака.
За да е напълно точен и сигурен експериментът, на третия ден повтаряш всичко отново без Юнак, а на четвъртия - отново с Юнак. Вземат се средни стойности за "с Юнак" и "без Юнак" и накрая резултатите се публикуват. Тогава вече ще знаеш - има ли икономия или не.
Само че ние не го купуваме за икономия, защото не сме алчни, а за намаляване на вредните емисии, подобряване на смазването, улеснен студен старт, по-фино впръскване на горивото в цилиндрите, предпазване от образуването на бактерии в биодизела (ИЗКЛЮЧИТЕЛНО!!! Който го е измислил това - шапка му свалям! Първичният океан е бил от нафта, за да се размножат бактериите в него, после картелите са добавили вода в нафтата...) и др. Икономията за мен би била страничен ефект, по-скоро - нежелан.
Влизам и аз с 2 бутилки по 0.5, тъкмо по-бързо и лесно да съберем до 10.
Коментар