fifo td 100 написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ангренажен ремък: С какви ремъци карате вашите италианки
Collapse
X
-
Аз до сега съм имал само бензинови коли и процедирах така...първо сменям всичко след 70 000км само ремъка, след още 50 000км пак всичко. Аз не виждам на ролките какво може да им стане за 5г и 10 000км., но това си е мое мнение. Сега започвам да се уча с дизелите, но при тях май е всеки път всичко.Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
-
Всичко взимам комплект. Не за друго, ами често така излиза по-евтино. За водната помпа...ако сменяш ангренаж на километри-примерно както са по книжка примерно 60 хиляди, не е опция да оставиш помпата. Ако го сменяш заради ей така минало време-примерно 5 години, за които си минал 10 хиляди км...няма особен смисъл от смяната на помпа.
Коментар
-
Ремък Gates, ролки Инна. След 50к км обтяжната е г/д, паразитната е хвърлила греста, ремък ок.
До колегите, които не сменят водната помпа-за съжаление не винаги симптомите са първо с протичане и т.н. На приятел на алфата счупи оста и изхвърли ангренажа към капаците.
За 60 лв не си заслужава риска.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
-
Здравейте! Тук скоро никой не е писал... Само да допълня, че ако четете повече, ще спестите много разходи. Ангренажен ремък на 150000 смяна. Комплект всичко-ангренажен и пистов ремък, ролки, водна помпа, антифриз. При такъв интервал не се скъпете и слагайте най-доброто. Най-доброто не винаги е най-скъпото... Има безброй сайтове за авточасти, където можете да си "сверите часовниците". Ако колата не се кара много, то тогава би било добре, това упражнение да се прави на 5 години. Смяната е изключително лесна и опростена.от Трабант до Бугати Фейрон
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар