Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за смяна на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за смяна на ангренажен ремък

    здравейте колеги с фиати ! на колко хиляди километра да сменя ремъка?колата е фиат брава бензин-газ.чувал съм различни мнения за това питам.

    #2
    120000км или 60000км ако колата се ползва често на къси разстояния. Според мен на 60000км или на 5-6г е добре.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      благодаря колега минал съм 40 000 значи има време още

      Коментар


        #4
        120000км или 60000км ако колата се ползва често на къси разстояния. Според мен на 60000км или на 5-6г е добре.
        Много оптимистично . 50-70 000 км., но не повече от 5 г. Никой сервиз не би се ангажирал с по-дълъг пробег. И разбира се - сменя се целият ангренажен комплект. А не майсторът на око и слух да преценява коя ролка е "добре".
        Последна редакция от snake; 27.06.2017, 23:38.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          Сменя се и водна помпа!

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #6
            смених преди 10 000 км ролка и водна помпа по необходимост защото се счупи помпата а един голям майстор във сервиз деу-варна счупи черупката на здравата ролка и сложи нова и тогава разбра че било помпата.да знаете майстор не познава кое е сдало багажа-ролка или помпа.слуша слуша и отсече ролка а то било помпа.

            Коментар


              #7
              Поради тази причина ангренажният възел не се сменя на парче - сменя се всичко вкупом.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #8
                Това да не е немска кола та да се сменят здрави части.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Немска, френска или италианска, какво значение има. Днес сменяш обтяжната рокла. Утре ти теква помпата - пак отваряш, зацепваш. Утре ти заминава паразитната - айде пак. И за всяка интервенция даваш пари за сваляне на ремъци. И в един момент му губиш нишката кое кога си сменил. То не напразно му се казва "ангренажен комплект".

                  Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                  Коментар


                    #10
                    Лично аз сменям първоначално комплекта целия с помпата. После след 60 хиляди само ремъка. До трета смяна на никоя кола още не съм стигал. Евентуално би било цял комплект с помпа. Всеки си решава.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Немска, френска или италианска, какво значение има. Днес сменяш обтяжната рокла. Утре ти теква помпата - пак отваряш, зацепваш. Утре ти заминава паразитната - айде пак. И за всяка интервенция даваш пари за сваляне на ремъци. И в един момент му губиш нишката кое кога си сменил. То не напразно му се казва "ангренажен комплект".
                      абсолютно и то на 50к км.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        На бравата смених ангренажния на 115000 и то по настояване на един приятел. Помпа ,ролки и тн още не съм.Всичко си е ОК.
                        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                        Коментар


                          #13
                          Имах 1.9 120 к.с с оригинален ангренаж на 148 000км.
                          На ролките и водната помпа си пишеше 2008г.
                          Нямаха никакви луфтове и шумове.
                          Този за първоначално вграждане, е 3 пъти покачествен от всички останали...
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар

                          Working...
                          X