Здравейте колеги! Маслото на Стилото (1.6 16в) в момента е 10в - 40 Селения пълна синтетика, обаче много го гори. Така и така е за смяна, мога ли да го сменя с друга марка, полусинтетика 10в - 40 без да правя промиване от старото масло? Един колега каза че щяло да се пресече и трябвало да налея литър нафта след като източа маслото за да се промие двигателя преди да налея новото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за разлика между масла (пресичане)
Collapse
X
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоНалей нафта и после ще ходиш пеш, това са пълни глупости. Загрей двигателя преди да източиш маслото, изчакай да се източи хубаво и си налей новото.Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
mell0 написа: Преглед на мнениетоНалей нафта и после ще ходиш пеш, това са пълни глупости. Загрей двигателя преди да източиш маслото, изчакай да се източи хубаво и си налей новото.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Защото смазочните свойсвта на нафтата не са дори близко до тези на маслото, а пък 2 мин дори 1 без масло може да стане беля на стара кола която и без това има луфтове повече от необходимото, а като няма масло да ги обира става леш. Да не стане после, ама нещо ми тропат повдигачитеFiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Преди на руските коли правеха промивки на двигателя с много тънко масло, даже и сулфорно използваха, но не и нафта. Наливаха, развъртаха двигателя без палене и го източваха. Сега на тези нови не вярвам процедурата да навреди, само незнам на повдигачите как ще се отрази.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
обяснявам
точи се маслото, прецежда се с финна цедка, разделя се на две, двете половини се допълват с нафта връща се едната половина в мотора, палиш и без да пипаш газта работи на ниски оборъти 10 мин, точи се, налива се другата полъвина и проценурата се повтаря, оставя се да се отече хубаво, сменяш филтър и наливаш маслото.
как се изпразва повдигач, сваляш повдигача, слагаш па преса и нагряваш с гореш въвдух, леко ратаскаш пак нагряваш, и така докато прибере 0,5 см. праблизатялно. време 3 до 5 мин на повдигач.
въпроса е дали ще им навредиш?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, така съм съгласен с теб, но тук въпроса е да не се се отваря нищо по-колата, аз имах в предвит, че ако го направиш това без да изпразваш повдигачите ще стане проблем иначе по-описания от теб начин се прави промивка, но от майстор, който разбира.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
Естествено, че няма да има проблем. Първо на първо съвременните моторни масла както и да ги смесиш, няма да се пресекат. Да, вероятно новото масло по-скоро ще придобие характеристиките на по-некачественото от двете, но чак да се пресекат... Освен това ти ще източиш старото масло. Да, малко от него ще остане, но това е наистина пренебрежимо малко. То по тая логика трябва да се притесняваме, че с една и съща фуния се налива и двигателно масло (във всичките му разновидности), и трансмисионно, и хидравличноTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега, малко
Мотор, който гори масло - гори масло, какъвто и вискозитет да му сложиш. По-добре си съсредоточи усилията, за да разбереш къде ти е проблемът.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар