Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте ми акумулатор. :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сега се сетих,че руснаците карат с едни турски Мутлу,които много хвалят.В Бургас съм виждал само един дистрибутор на Мутлу,но не обърнах внимание,дали са обслужваеми.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #17
      За мен лично акумулаторите се скапват,когато им намалее нивото на електролита и се оголят плочите.Понеже всички съвременни акумулатори са необслужваеми ми се е налагало да къртя така да го нарека горния капак за да долея дестилирана вода.След тази интервенция и последващо закрепване на счупения вече горен капак със всичко възможно включително и види,акумулатора откарва още някой месец отгоре.Всичко отгоре се окислява и става общо взето грозна картинка.Затова реших за себе си да търся обслужваеми акумулатори т.е такива с капачки,на които можеш да долееш вода.Да но на тези условия отговарят Монбат някои модели,за които съм предубеден и едни Локса,от които закупих два броя 74 ам/ч 720 стартов ток за двете коли с две години гаранция.Засега съм изключително доволен,като си проверям естествено нивото на месец задължително.
      Точно така е. Аз също предпочитам обслужваемите, 1-2 пъти годишно доливам дест. вода и карат много. Но трудно се намират вече.
      Аз сега съм с някакъв от Кауфланд. Преди и аз много проучвах, гледах, па какъв, па що... и накрая пак 3 години и айде на боклука. Оказва се, че огромно количество от акутата са еднакви, но с различни лепенки. Затова сега си взех този с най-дълга гаранция от 3 год, а и беше най-евтин.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Интересно, на предната ми кола карах 6г с EXIDE 75Ah с повишен пусков ток. Не съм му долял и капка вода. И продадох колата с него, като си беше в прекрасно здраве акумулатора. За това си купувам само тази марка. На Пунтото ми е EXIDE 62Ah и капака се сваля много лесно, само се отлепя лепенката отгоре. Това лято го проверявах и му доливах вода. Аз лично съм с чудесни впечатления от тази марка акумулатори. Явно си е до късмет като при всичко друго.
        Dacia Duster 1.6 4WD

        Коментар


          #19
          Да, късмета е много силен фактор... Аз също съм много доволен от Exide Premium - 8 година вече. На пунтото обаче ми препоръчаха Fiam, и освен това и доста изгодно го взех - обаче голям боклук, на 3тия месец се наложи да го свалям посред зима да го зареждам много мудно въртеше, 2.5 години е в колата ама извънградско си ходя със зарядното в багажника и съм се зарекал, че ще го хвърля следващия път като ми направи пак номер

          Коментар


            #20
            Пунтото ми беше с FIAMM преди да му сложа EXIDE. Беше на не повече от 3-4г. Като купувах колата, паспорта на акумулатора беше в жабката и за това знам със сигурност. Скапа се, въпреки че колата е 1.1 и е с много лек запуск. Съгласен съм, че не са хубави FIAMM. Не бих си купил такъв. От Монбат също не съм доволен. Купувал съм такъв за предните ми коли, не изкара много. За момента EXIDE са ми фаворити по дълъг и безпроблемен живот. Ще видим тия двата дето ги ползвам сега колко ще изкарат.
            Dacia Duster 1.6 4WD

            Коментар


              #21
              Миналата седмица купих 4-ти акумулатор за 8 години, по закона на мърфи точно след като изтече гаранцията на 2-рата година и се скапва и аз отивам за нов.
              Сега заложих на Шнайдер силвър 55А с 3 години гаранция за скромните 112лв, след като оставих стария акумулатор, който беше 45А.
              Колата е проверена и няма никакви отечки, без товар зарежда 14,1, под товар 13,9, всичко е ОК, надавам се за 8 години като собственик на фиат тоя път акумулатора да изкара повече време от колкото му е гаранцията.
              punto HGT

              Коментар


                #22
                Да ползвам темата на колегата, предстои ми покупка на акумулатор, знам какъв да е, въпроса ми е проблем ли е да си взема от Практикер, при положение, че от топлия печат мога да разбера кога е произведен и къде, т.е. там ментета има ли, подводни камъни със заверки впоследствие...? Разликата със специализираните магазини е да речем в рамките на 20-30лв.

                Коментар


                  #23
                  Ми, купи си, но аз лично не бих си купил акумулатор от там. Всъщност, акумулатор и гуми си купувам само от сервиз с магазин, че ако нещо се прецака, да има къде да го върна, докато е в гаранция.
                  Последният акумулатор го взех за 130 лв. и макар, че онлайн имаше и по хубави като марка, не съжалявам. Просто ми го монтираха и казаха, че ако нещо се прецака, да отида при тях и ще оправят проблема.
                  Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                  Коментар


                    #24
                    Когато си купуваш акумулатор от магазин като практикер,метро и т.н. или онлайн, после физически трябва да отидеш с автомобила в срок при официалния представител (който е упоменат в гаранционната карта) за да ти замери колата и попълни гаранцията (което е безплатно). Не виждам защо да не се спестят 20-30лв. Стария може да го предадеш в пункт или в магазина, от което си на + още 20тина лева.

                    Коментар


                      #25
                      Взех си, Бош S4, производство Чехия, ноември 2016г. Много внимавайте с фабричния номер, трудно се чете и го преписват погрешно. Да видим със заверката ядове ще има ли. Сега съм го сложил на зарядка.


                      ДОПЪЛВАМ няколко часа по-късно. Акумулатора до 4-5 час не се беше дозаредил. Нямах възможност да го наблюдавам повече, на 8-ия час погледнах беше зареден. Верно, с лидълско зарядно, но си ми върши работа вече няколко години. Чудя се, не излизаха ли от завода заредени акумулаторите? Ако е така - значи за два месеца е паднал поне наполовина, което не е добре. Не ми харесва тая работа...

                      Петък сутринта го дават -11 градуса, да видим как ще завърти.
                      Последна редакция от ls1; 24.01.2017, 18:47.

                      Коментар


                        #26
                        Не се притеснявай и моят нов Exide-premium го зареждах след покупката няколко часа, че и цяла нощ.
                        Как ще завърти - като нов! Не само ще завърти, но и колата ще предвижи
                        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                        Коментар


                          #27
                          Искат дозареждане. Моят Exide след като го взех при първото зареждане тръгна с голям ток и му трябваше повечко време да се зареди на макс.
                          Отделно, че зарядното от Лидъла не може да даде хубав ток, кляка и зарежда бавно.
                          Тази зима преди студовете реших да заредя за втори път, профилактично акумулатора - тръгна с 3А ток, след 10 минути падна до 1А ток, след около час вече беше заредена. Моето зарядно може да даде до 5А. Т.е. не очаквай да ти продадат на 100% зареден акумулатор.

                          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                          Коментар


                            #28
                            Спокоен съм значи, утре сутрин ще тествам.

                            Благодаря!

                            ДОПЪЛВАМ Брей как завъртя Като жигулка, отдавна не бях чувал така стартера. Обаче измерих с колко зарежда и, хм, 13.7в с вентилатор докрай и фарове светнати. Което е май май малко и ще ми направят проблем на заверката сигурно. Има ли значение примерно дали е загрял автомобила, защото аз мерих на току що запалена кола на -2 градуса? Също, меренето на празен ход ли се прави?
                            Последна редакция от ls1; 25.01.2017, 10:12.

                            Коментар


                              #29
                              Трябва да ти дава около 14 волта с комсуматорите, студена или не, няма значение.
                              На мен при заверка са ми записвали стойностите на празен ход и с 2000 оборота на мотора, така че зависи от "майстора".

                              Коментар


                                #30
                                13,7 волта с консуматори е напълно в нормата.
                                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                                Коментар

                                Working...
                                X