Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво масло за Fiat Punto 1.7 TD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Естествено, че съм я затворил. Тоя филтър вече едвали р с въздух проблема е че в тва гнп няма и капка нафта тряя намеря начин да качи нафтата

    чакай сега тая кола не пали и неще дори преди смяната на филтъра. Там дето е филтъра има уплътнение и на датчика и отгоре на Горивния филтър.

    Тва дет се сещам ПАК махам филтъра пак го пълня или от тая пробка продължавам да пълня още нафта докато се напълни.

    Едит:Ако не стане ще поръчам круша за подкачване и ще я сложа на маркучи от гнп и гледай как ще издърпам нафтата
    Последна редакция от mitice; 21.10.2016, 23:35.
    this

    Коментар


      #62
      Едит:Ако не стане ще поръчам круша за подкачване и ще я сложа на маркучи от гнп и гледай как ще издърпам нафтата
      Крушата се слага преди горивния филтър и никъде другаде.

      Щом и преди интервенцията не е палила, определено имаш проблем. Първи вариант - разхерметизирана система (гълта въздух и връща горивото назад), втори вариант - още n на брой причини да не запали. Като въртиш пуши ли нещо отзад? Ако не пуши - не идва гориво. Ако пуши - лошо.

      Според мен сложи една круша и не се мъчи да качваш на въртене гориво. Елементарна процедура е, а ще ти спести много нерви. Сложи и едни хубави прозрачни маркучи между крушата и филтъра и между филтъра и ГНП и гледай за наличие на въздух / неналичие на гориво.

      Вече като си сигурен, че филтърът и горивопроводите до помпата са пълни с гориво и колата ти продължава да не се опитва да запали, търси проблема другаде.

      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

      Коментар


        #63
        Значи не пуши изобщо като въртя, единственият пушек беше бял като пръсках старт спрея и се издуших в гаража от тоя дим иначе няма. Крушата ще я сложа между двата маркуча дето се съединяват между гнп и филтъра а нови маркучи едвали ще мога да се разправям да слагам понеже старите макар и непрозрачни са в чудно състояние .Явно преди мен са менени с нови гумени и нямат ядове за сега .
        this

        Коментар


          #64
          Значи не пуши изобщо като въртя, единственият пушек беше бял като пръсках старт спрея и се издуших в гаража от тоя дим иначе няма. Крушата ще я сложа между двата маркуча дето се съединяват между гнп и филтъра а нови маркучи едвали ще мога да се разправям да слагам понеже старите макар и непрозрачни са в чудно състояние .Явно преди мен са менени с нови гумени и нямат ядове за сега .
          Колега един приятелски съвет.
          Ако искаш съвет, гледай после старателно да го спазваш. Това ще ти помогне много за колата ти. Ако знаеш сам какво да направиш, значи просто няма нужда да питаш за съвет. (За справка, прочети пак какво толкова упорито колегата ти говори, и после си прочети пак твоя последен пост...)

          Коментар


            #65
            Малко ме обърка отговора ти, какво точно имаш в предвид . Аз ще направя това с крушата както ми казва.
            this

            Коментар


              #66
              Малко ме обърка отговора ти, какво точно имаш в предвид . Аз ще направя това с крушата както ми казва.
              Колегата ти казва, къде се слага крушата, ти обаче имаш друго решение ....
              Колегата ти казва да сложиш прозрачни маркучи, ти казваш, че тези на колата били хубави..... Като са хубави ама не се вижда нафтата как точно ще разбереш от къде взема въздух? При дизела горивната система трябва да е абсолютно херметична - има ли въздух колата не пали и т.н. Дам, гадна работа е да се сменят маркучите ама друг начин няма, иначе - репатрак и сервиз или майстор на място и си цакаш и така...

              Коментар


                #67
                Явно малко ви обидих с формата която отговорих, но не целях това Просто аз и да искам прозрачни немога особено идващия от гнп, бих могъл да сложа тази секция където е втората към филтъра. Относно относно крушата аз ще я сложа където ми каза явно аз не можах да се изразя къде ще е, но мислех на мястото където колегата ми каза
                this

                Коментар


                  #68
                  Еее, тоя фиат запали с 300 милиона зора най-накрая :D :D :D. То беше мъчене та мъчене... сложих и круша и пак беше трудно хем пръсках и старт спрей за дизели. Имаше сигурно запушена дюза или маркуч щото в началото нещеше да се форсира както трябва, но сега вече си бачка сичко по раздвижи се така малко. Благодаря за съвети . Сега следва ударя по един спрей на джантите и да разбера как да пригодя cd player - a за фиата, че май фиата няма такава букса дето изисква радиото.
                  this

                  Коментар


                    #69
                    На"жива" теория и ако никой не е барал там,трябва да имаш евро букса за радиото.
                    Fiat Punto 1.1 6Speed

                    Коментар


                      #70
                      Тряя проверя по добре такъв случай.
                      this

                      Коментар

                      Working...
                      X