Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво масло за Fiat Punto 1.7 TD?
Collapse
X
-
Така сега, пробвах да сваля филтъра, но не успях просто.... тая жица отдолу нито се отвърта нито завърта нито може да се дръпне. От черното капаче дето има филтъра.... Идейки?
Опаааа https://www.megaparts.bg/uploads/pro...1418293696.JPG на какво попаднах значи такава била схемичката .Тоя сенсор се включвал бил в друг кабел и тряя го измъкна за да мога да развърта филтъра .А после тоя сенсор как ще влезе https://www.megaparts.bg/uploads/pro...294565da6e.jpg като моя е с такъв тип капачка отдолу (филтъра ми не е същия дето съм купил просто капачката е такава отдолу същата форма.Последна редакция от mitice; 20.10.2016, 23:36.
Коментар
-
Откачаш буксата, и пробваш да отвиеш сензора обратно на часовниковата стрелка. Както ти казах по-горе - сензорите са на резба. Ще се отвие, няма къде да ходи. Сваляш дренажната пробка на твоя филтър (развиваш я по същия начин) и навиваш сензора.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Егати и мъките с тоя филтър, надявам се да е на резба щот един приятел дет има нисан алмера вика, че неговия си идвал с сензор и не се бил отвивал та почнах да се чудя тая как ще е. Ако стане по начина по който ми обясняваш да отвърта от тоя филтър сензора и да сложа на другия ще стане като песен работата ..
Днеска купих и чисто нов starline 74aH бижу :D. За фиатчето, PSG драсни ми лс ако е възможно с някакъв начин за връзка било то скайп, вайбър, фейсбук, гсм.. просто някой по бърз начин за връзка ако има нещо по на зор като това .Последна редакция от mitice; 21.10.2016, 00:11.
Коментар
-
Е сефте днеска свърших работа свалих стария филтър, махнах датчика, навъртях на новия и го напълних с нафта и пак навъртях ама дотука с добрите новини щото са пробвах да отвъртя пробката за обезвъдушаване и текна нафта и почнах да въртя на стартер доста пъти, но ефект нулев викнах познат той видя дали потича нафта от дюзите-имаше леко протичане като въртях на стартер. После маркуча от гнп който е на 2 части вързан със скоби дето ходи към филтъра сллед всичкото това нещо отварям и е сух като барут...... . И така купих стартер спрей и впръсках, но доста въртях, но за кратко притропа само и това беше неще да запали и се стигна до извода, че неможе да се качи нафтата до гнп. Също забележка е преди да почна със спрея ОТВЪРТЯХ за втори път пробката за обезвъдушаване и налях сигурно още 100мл нафта поне с шиценце и тая нафтата всичката влеза а филтъра беше догоре пълен като го сложих и си мисля тая нафта да се е пък върнала обратно в резервоара?
Идей какво става и как да се запали?
Коментар
-
Че ти пробката преди да въртиш затвори ли я?! :D
Не ми отговори - имаш ли круша с обратен клапан? Ако системата ти е херметична, веднъж качи ли гориво, обратен клапан не ти трябва, но с крушата лесно ще подкачваш гориво.
Щом ти е празен филтъра, значи дърпа въздух. Системата работи на вакуум - нямаш подкачваща помпа в резервоара, а циркулационната помпа е в самото ГНП. Сиреч докато не обезвъздушиш изцяло системата и не се увериш, че херметична, тази кола няма да запали.
Сложи гарнитура под пробката, претегни отново филтъра към корпуса. Виж гарнитурата долу на сензора. Ако това не помогне, слагаш прозрачни маркучи, за да разбереш от къде тегли въздух.
Така и не ми каза тази кола преди да смениш филтъра палеше ли? Може да опиташ да запалиш като захраниш помпата директно от шише дизел. Обратната нафта от ГНП също ще трябва да върнеш в шишето.Последна редакция от PSG; 21.10.2016, 23:07.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар