Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво масло за Fiat Punto 1.7 TD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Значи повечето схванах само тази обезвъздушителка немога да я схвана и помпата която говориш още в началото.
    this

    Коментар


      #32
      То пише, ама нещо талона не намирам, утре ще потърся на едно място дето мисля че е.
      this

      Коментар


        #33
        Това ще ти се стори тъпо и ако е така се извинявам, но нямам си на идея как да ти видя номера на рамата.

        176A3.000 - номер на двигателя от сайта в който гледах частите за моя фиат.

        https://youtu.be/6I6jC76932c ето същия фиат, двигател и година с 2 врати като моя и като гледам е бял та, малко по нагоре виждам филтър с маркучите, това ли е филтъра?
        Да това е филтърът! Този филтър не е с навиване, а е от втория тип. Входният маркуч е закривения щуцер долу от ляво, а изходния (към ГНП), закривения щуцер, който излиза от центъра на филтъра (до него). Другите два, влизащи на едно място, трябва да са за обратното гориво. Тези филтри нямат ел. подгрев, а се топлят от обратното гориво. Тук не виждам пробка за обезвъздушаване. Ако имаш круша, но нямаш пробка, свали изходния маркуч към ГНП и качи гориво, докато не текне през щуцера.
        Последна редакция от PSG; 07.10.2016, 23:03.

        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

        Коментар


          #34
          Щом не се развива как се маха и слага на какво се държи?
          this

          Коментар


            #35
            Щом не се развива как се маха и слага на какво се държи?
            Държи се на метална скоба - държач. Двете челюсти на скобата обикновено се държат с болт.

            ГНП - Гориво-нагнетателна помпа. Къде е обезвъздушителката й не зная, не съм ровил такава помпа.
            Click image for larger version

Name:	07866daf6521583f7a94ad8079221ad4_orig.jpg
Views:	1
Size:	161,2 KB
ID:	2093897


            Круша - Ръчна подкачваща помпа.
            Click image for larger version

Name:	80.011.jpg
Views:	1
Size:	6,7 KB
ID:	2093898


            Пробка за обезвъздушаване:

            Click image for larger version

Name:	new_1272093058_8029047.jpg
Views:	1
Size:	23,4 KB
ID:	2093899


            Ако си с филтър като на клипа, крушата ще я търсиш на маркуча за входно гориво. Ако си сигурен, че няма, ще пишеш.

            Click image for larger version

Name:	Image 5.jpg
Views:	1
Size:	94,2 KB
ID:	2093900

            Повече от това не мога да ти помогна. Ако не си сигурен, че можеш да го смениш сам, без да си създадеш главоболия, дай да ти го сменят.
            Последна редакция от PSG; 08.10.2016, 00:19.

            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

            Коментар


              #36
              Така и аз мисля, че помогна доста и ми отдели много време определено си заслужи по едно за някога като се видим . Ще се се оправя, а даже може да използвам тази круша за подкачване с текущия филтър (ако има) и със сигурност ще я запаля и без смяна, много благодаря за съвети Като стигна до някъде ще драсна

              Та където е и ГНП виждам е масления филтър. Той върви ли с инструмент за развъртане или трябва да се купи?
              Последна редакция от mitice; 08.10.2016, 00:08.
              this

              Коментар


                #37
                Така и аз мисля, че помогна доста и ми отдели много време определено си заслужи по едно за някога като се видим . Ще се се оправя, а даже може да използвам тази круша за подкачване с текущия филтър (ако има) и със сигурност ще я запаля и без смяна, много благодаря за съвети Като стигна до някъде ще драсна

                Та където е и ГНП виждам е масления филтър. Той върви ли с инструмент за развъртане или трябва да се купи?
                Масленият филтър се навива като горивния. Не идва с инструмент, за него е добре да имаш скоба.
                За горивния филтър: Виж първо дали имаш круша. Ако имаш - обезвъздуши системата със стария филтър както ти написах по-горе и пробвай да запалиш отново. Ако пак не иска, ще трябва да се търси проблема.

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #38
                  Не виждам да има такова гумено нещо. Ще снимам и че кача каквп съм видял.
                  this

                  Коментар


                    #39
                    Не виждам да има такова гумено нещо. Ще снимам и че кача каквп съм видял.
                    Снимай си филтъра, снимай и наоколо.
                    Аз едно не можах да разбера - пробва ли да запалиш колата, все пак колата успя ли да запали, работи ли спокойно на празен ход, върви ли, пуши ли, изобщо моторът в час ли е?

                    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                    Коментар


                      #40
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20161008_103846.jpg
Views:	1
Size:	141,3 KB
ID:	2093906

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20161008_104101.jpg
Views:	1
Size:	97,3 KB
ID:	2093907Click image for larger version

Name:	IMG_20161008_103334.jpg
Views:	1
Size:	349,1 KB
ID:	2093908

                      Ето всичко по колата което видях и какво съм взел
                      Прикачени файлове
                      Последна редакция от mitice; 09.10.2016, 15:03.
                      this

                      Коментар


                        #41
                        Филтърът ти е на резба като този, който ти показах по-горе. MANN са хубави филтри, но са доста скъпички. Можело е да минеш метър там. Всички Фиати от тези години идват с лепенка Selenia Turbo Diesel. Както ти казах това е маслото, което производителят препоръчва за дизелите с предкамерно впръскване. Маслото което си взел е добро, не би трябвало да имаш проблеми с него.

                        Проследи входната линия на горивото към филтъра. Тя влиза в оградения с жълто щуцер. Ако никъде не виждаш круша:
                        1. Купуваш си такава от магазин за авточасти и си монтираш. Ако маркучът е полиамиден, добре ще е да го смениш с гумен и да режеш гумения.
                        2. Не пипаш нищо по системата (по-добре ако колата върви без проблеми), пълниш филтъра с гориво и тогава го монтираш. В този случай ще повъртиш повече докато колата запали и заработи нормално.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #42
                          Та, да разбирам тоя филтър е на резба? Демек купувам нов пълня го и завивам новия и въртя :D.

                          п. п. PSG скайп имаш ли?. Относно масления към 10лв ми струваше.
                          this

                          Коментар


                            #43
                            Да не би да те обидих с нещо @PSG? със скайпа просто питах за по бърза връзка. И за филтъра дали ще стане без обезвъздушаване .
                            this

                            Коментар


                              #44
                              Да не би да те обидих с нещо @PSG? със скайпа просто питах за по бърза връзка. И за филтъра дали ще стане без обезвъздушаване .
                              Нищо не си ме обидил, не стоя цял ден във форума :D Ще ти го пратя на лично, но го ползвам само служебно и извън служебно време трудно ще ме намериш там.
                              Да, филтърът ще стане без обезвъздушаване ако системата е херметически затворена и въздухът, който ще се опиташ да изгониш е само този, който си вкарал при смяната на филтъра. Написал съм ти на няколко пъти по-горе как ще стане това. Но си приготви добре зареден акумулатор, пак ти написах защо.

                              Успех!

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар


                                #45
                                Ще падне въртене :D със сигурност, но дано запали.

                                Иначе за скайпа прати, а ако желаеш има и вайбър и Messenger и те стават ако ползваш
                                this

                                Коментар

                                Working...
                                X