Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло на далавера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Днес забелязах нещо, което ми се струва странно. Преди около 2 месеца сменях маслото на волвото и му сипаха 4.8 литра от втората 5-литрова туба. Аз бях казал на майстора да я сипе цялата, защото знам, че се събира, но той каза, че му се сторило, че ще мине максимума. Това са глупости де, волвото събира 5,6 литра, но малко трудно се виждат показанията на щеката. Както и да е. Та майсторът беше сипал 4,8 литра. Днес реших да сипя другите 200 мл. Още като започнах да ги сипвам ми направи впечатление, че маслото е доста тъмно, като отработено. А на дъното на тубата имаше видима черна утайка. Не знам да се притеснявам ли, че сипах тези 200 мл?

    П.П. Оказа се, че няма проблем . Говорих с майстора - тогава е сипал цялото масло, а после е източил 200 мл., защото му се е сторило, че е минало максимума. И ми е върнал тези 200 мл. в тубата. Така че е нормално да е по-черно.
    Последна редакция от snake; 03.09.2017, 14:12.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #62
      Пичове, за да не пускам нова тема ще питам тук.
      Припадна ми масло Бизол 10w40 Allround 4l, на складова цена при един познат. Ама в интернет нищо не мога да намеря за него, я кажете, много ли е менташко? Този мой познат казва:"Масло като масло."
      П.П Аз масло сменям на 7500-8000.
      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

      Коментар


        #63
        Мисля, че е немско. Виждал съм го като официално одобрено от Даймлер АГ, би трябвало да е добро ако е истинско.
        Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

        Коментар


          #64
          Да, немско е, затова се заинтересовах. Все си мисля, че е по-добро от румънския вече Тотал.
          Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

          Коментар


            #65
            Сега гледам, че на 5в40 се появяват и спецификации на Фиат. Май ще се взима...
            http://oily.bg/masla/avtomobili/dvig...0-4-litra.html
            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

            Коментар


              #66
              Ако някой иска RAVENOL VSi 5w40, да се обажда, имам повече от необходимото ми, мога да дам на някой колега в нужда.
              Имаш Лс.

              Коментар


                #67
                Колко пари ?
                this

                Коментар


                  #68
                  Колеги, ако питате за RAVENOL VSI 5w40, да знаете че нямам излишен. Може да си организирате обща поръчка, ако искате. Не мене не ми се занимава.
                  Dacia Duster 1.6 4WD

                  Коментар


                    #69
                    аз ще поръчвам скоро - ако някой има интерес да поделим транспорта от Германия - да пише ЛС

                    Коментар


                      #70
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20170921_223211.jpg
Views:	1
Size:	282,3 KB
ID:	2095014

                      От другата седмица в Lidl. Из нета има слухове, че маслото в тубите е PENNASOL SUPER PACE. Дали е така, не мога да кажа за сега.
                      Dacia Duster 1.6 4WD

                      Коментар


                        #71
                        Момчета, имам една туба масло излишна. Маслото е Ravenol tsi 10w-40 5 литра, купено е от http://www.ravenol-shop.de/ и го продавам за колкото ми е излязло - 45лв.
                        Ако някой го иска, да ми остави едно лично съобщение. Маслото е във Велико Търново.
                        http://www.ravenol.de/en/products/us...ae-10w-40.html
                        Click image for larger version

Name:	IMG_20171001_091747.jpg
Views:	1
Size:	134,0 KB
ID:	2095029Click image for larger version

Name:	IMG_20171001_091755.jpg
Views:	1
Size:	129,2 KB
ID:	2095030

                        Коментар


                          #72
                          И аз да се похваля, от днеска сме на RAVENOL VST 5W40. Масълцето е от група 4, пълна синтетика на база ПАО, а според руснаците съдържа и антифрикционна присадка молибден, който при по-ниските модели масла липсва. Най-хубавото е, че в момента е на промоция в Германия и ти дават 5л туба на цената на 4л. Аз си накупих за мене и роднини+приятели, като ми стъпа на около 52лв тубата. Ако някой варненец иска (или старозагорец, тъй като другата седмица вероятно ще съм в Стара Загора за уикенда), може да ми се обади, имам няколко туби, мога да отстъпя една-две. Най-интересното е, че поръчах маслото на 25.09, маслото е бутилирано на 26.09 и са ми го изпратили на 27.09. Толкова прясно масло не съм имал до сега. Първи впечатления с новото масло-двигателят утихна доста (което е нормално за ново масло) и вибрациите спаднаха чувствително. Имам осезаемо повече тяга при ускорение, но не мога да кажа че е от маслото, защото смених и въздушен+горивен филтър. Вероятно е комплексно влиянието. Заложих на въздушен филтър HENGST, маслен и горивен MANN FILTER. И така, обслужихме се за зимата, остана да сложа зимните гуменки, ама още е твърде топло за тях. Ще почакам да захладнее.
                          Click image for larger version

Name:	IMG_20171021_132526.jpg
Views:	1
Size:	228,8 KB
ID:	2095095
                          Последна редакция от DJPOPA; 21.10.2017, 14:59.
                          Dacia Duster 1.6 4WD

                          Коментар


                            #73
                            На мойта карам вече втора смяна с RAVENOL VST, не намирам никаква разлика спрямо RAVENOL VSI, освен малко по високата цена на първото, мотора още върви
                            Замислям се по нататък дали да пробвам с http://www.ravenol.de/en/products/us...sae-0w-40.html , руснаците го дават 100% ПАО + 6% естери, Pourpoint - 60 °C, тва масло за зимата ще е номер 1, за лятото също ще е ок, наистина уникално масло, който е с препоръка от производителя за масло с вискозитет 0-40 силно го препоръчвам
                            punto HGT

                            Коментар


                              #74
                              Сега, както е на промоция VST, е на цената на VSI долу-горе. Разликата е в параметрите, VST е с по-висок TBN и следователно мие по-добре мотора. Освен това изпаряемостта му NOACK е изключително ниска-7,4%, което доказва напълно синтетична база на основа ПАО. Вискозитетният му индекс е по-висок, значи по-стабилно поведение в широк температурен диапазон. Точката на застиване е също по-ниска. И не на последно място, VST съдържа органичен молибден като антифрикционна присадка, нещо което VSI няма в състава си.

                              Колкото до RAVENOL SSL 0W40, също е промоционално масло в момента. Там вече нещата са просто брутални, говорим си за естерна синтетика с много сериозни параметри. Няма проблем да се кара и на нашите по-стари баракуди. Температурата му на застиване е записана в руския анализ "ниже -60 градусов", защото просто не са успели да го охладят до застиване, на ръба на възможностите на лабораторния агрегат -60 градуса, то е било все още течно. Освен съдържанието на естери, другото му голямо предимство е възможно най-модерния пакет присадки, който съдържа. Руснаците са впечатлени, че антифрикционната му присадка е органичен молибден MoDTC и то в най-съвременната триядрена форма. Миещата присадка също е съвременна-калциеви салицилати. Много високо реално измерено алкално число TBN 10,63. Като цяло е топ масло и е пряк конкурент на Mobil 1 FS New Life и Castrol Edge.

                              Тука колегите се интересуват като че ли повече от масла за JTDm моторите, които изискват хомолгация FIAT9.55535-S1 или ACEA C2, които са LOW SAPS масла. Препоръчаното за тези двигатели SELENIA PURE ENERGY 5W30 не е никак евтино. Но има масла на други производители, които са с много по-безболезнени цени и имат същите одобрения като Селенията.
                              Последна редакция от DJPOPA; 22.10.2017, 03:15.
                              Dacia Duster 1.6 4WD

                              Коментар


                                #75
                                На мен, което ми прати, пише VSI .Това от по-старият вид ли е? И още един въпрос, след като се затвори капачката на тубата, имаш ли идея как се прибира бялата тръбичка надолу.

                                Коментар

                                Working...
                                X