Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло на далавера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло на далавера

    Привет, колеги ! Видях, че Емаг правят хубава промоция на френските масла ARECA. Аз си поръчах модел F4500 5W40 на съвсем приличната цена от 28,49лв за 5 литра туба:http://www.emag.bg/maslo-za-dvigatel.../pd/D28JGYBBM/Подсказка-ако поръчате само 1 туба, ще искат за доставка 3,99лв. Ако поръчате 2 туби - доставката е безплатна. Който е мераклия да се сдобие с масло за без пари направо, промоцията е до 14-ти уж, ама не знам дали няма да се изчерпа количеството. Проучих маслото, ето официалния сайт и спецификациите:http://www.arecalubrifiants.com/bout...-5w40/?lang=enИзглежда си съвсем читаво масло по характеристиките и си има нужните хомолгации. Държа да уточня-нямам нищо общо с търговците и не печеля нищо. Просто искам да споделя с колеги една изгодна оферта, пък който остане доволен, да пие по една бира за мое здраве, че съм го светнал.
    Dacia Duster 1.6 4WD

    #2
    Супер оферта, колега. Поръчах 2 туби.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Сред таксиджиите в Москва е много популярно от години и като цяло са доволни, но като всеки малък производител-и тези са с доста слаб маркетинг, заради което са непознати.

      Коментар


        #4
        въпросното масло става ли за нашите двигатели 1.9 жтд ? 2.4 примерно ?? понеже аз не разбирам покрива ли ги спецификациите или не ...... Аз карам от както имам колата само с репсол 5в40 тди елит страшно волен съм .... тубата ми идва на цената на две такива.
        Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
        Ex.Bravo 1997 1.8 GT

        Коментар


          #5
          Колега, според хомолгациите си, това масло би трябвало да става без проблем за JTD. Едва ли е по-лошо от всички останали хидрокрекингови масла на пазара. Има добри характеристики на хартия, а за тая цена е направо убиец. Гледах за колко се продава нормално в един популярен сайт за масла. Искат му 55лв, а сайтът се води уж "евтин" :http://www.motorni-masla.net/index.p...ucts_id=4386В първия ми пост има линк към сайта на производителя. Като се отвори страничката, горе в дясно има една червена стрелка "Find the right oil". като се натисне, пренасочва към страницата с препоръки на производителя за различните марки и модели. Сега проверих за моето Мултипла, което е 1,9JTD, препоръчват точно това масло на първо място.
          Dacia Duster 1.6 4WD

          Коментар


            #6
            Аз също се разрових из спецификациите, дори в руски сайт попаднах на лабораторен тест на това масло и като цяло бива. От това, което разбрах с преводача е, че е малко по-гъсто при 100 градуса от обикновено, съответно и при ниски темп. Това не знам как би се отразило в интерес на истината на жтд с турбина... сравних го и със Селения ВР5/40 и е малко по-рядко от нея.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Не е по-гъсто, колега. Руснаците са много чувствителни на тази тема, защото при тях температурите падат под -30 градуса зимата. Но за нашите условия няма никакъв проблем. Кинематичният му вискозитет при 100 градуса Целзий го дават 14,5 сантистокса, което си е отлична стойност. Дори производителя дава границите, в които може да варира. Минималният е 12 сантистокса и това също е нормално, понеже при експлоатация вискозитета пада с времето. Вискозитният му индекс е много добър също - 175, което значи, че е термично стабилно. Изобщо-нормално масло, както казах вече, не е по-лошо с нищо от много други на пазара. За сравнение, маслото с което карам JTD-то в момента е Ravenol VSI и се води едно много добро масло. Неговият кинематичен вискозитет е 14,37 сантистокса при 100 градуса Целзий. Както виждате, практически същия. А Ravenol-а има дори по-лош вискозитетен индекс - 170.
              Dacia Duster 1.6 4WD

              Коментар


                #8
                DJPOPA написа:
                Не е по-гъсто, колега. Руснаците са много чувствителни на тази тема, защото при тях температурите падат под -30 градуса зимата. Но за нашите условия няма никакъв проблем. Кинематичният му вискозитет при 100 градуса Целзий го дават 14,5 сантистокса, което си е отлична стойност. Дори производителя дава границите, в които може да варира. Минималният е 12 сантистокса и това също е нормално, понеже при експлоатация вискозитета пада с времето. Вискозитният му индекс е много добър също - 175, което значи, че е термично стабилно. Изобщо-нормално масло, както казах вече, не е по-лошо с нищо от много други на пазара. За сравнение, маслото с което карам JTD-то в момента е Ravenol VSI и се води едно много добро масло. Неговият кинематичен вискозитет е 14,37 сантистокса при 100 градуса Целзий. Както виждате, практически същия. А Ravenol-а има дори по-лош вискозитетен индекс - 170.
                Аз визирах гъстотата само при 100 градуса, така пишеше в лабораторния им тест. Моето 0/40 е доста по-тънко при 100 градуса, макар нали уж и двете са w40... Не мога да отрека обаче, че в сайта на производителя, всички данни бяха много коректни и пълни. Прав си, че е описал и граници, за разлика от другите.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Колега, ти го сравняваш с друг клас масло. Коректното сравнения би било с масло от неговия клас-вискозитетен и ценови. Примерно някое евтино, масово и популярно френско масло, каквото е Total Quartz 9000. Отваряме характеристиките и виждаме, че Тоталчето е дори по-гъсто от Areca-та при 100 градуса Целзий-14,7 срещу 14,5 сантистокса. Както вече казах-съвсем нормално масълце си е, а за тия пари-направо трепач. Особено, ако наистина е правено във Франция, а не като Тотала в Румъния.http://204.92.52.209/Egypte/pdf/quartz_9000_5w40.pdf
                  Dacia Duster 1.6 4WD

                  Коментар


                    #10
                    Не съм разбирач и не ме разбирай погрешно, че споря Напротив. Мерси за линка, чуденето ми е само за една или две смени да си взема...
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Аз си поръчах 2 туби за 2 смени за волвото. За тази цена какво да го мисля... Не знам за колко км. се препоръчва - синтетиките уж ги дават до 15 000 км., но аз ще карам не повече от 10-12 000 км. с него, така че колкото и да е световно-неизвестно това масло, не би трябвало да има проблеми.
                      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                      Коментар


                        #12
                        И аз поръчах 2 туби. Обадиха ми се за потвърждение днес. Пращат с икономичната тарифа на Спиди, т.е. ще пристигне в четвъртък. Мисля да го ползвам за Пунтото 1.1 бензин. Комън рейл-ът ще си го карам с Ravenol VSI, че много се харесват нещо и не искам да ги разделям.
                        Dacia Duster 1.6 4WD

                        Коментар


                          #13
                          Вземи за 2 смени и ако не ти хареса, го пусни за продажба и готово. Мернах и 10-40 на 24лв бутилката, за него ще дадете ли мнение S3000?
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #14
                            И аз си заръчах за 2 смени, сега чакам да пуснат и на хубави филтри такава промоция...
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Аз си взех само 1 тубичка 10-40, но се двоумя дали да я слагам във Фичо или да я запазя за другата кола?.
                              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                              Коментар

                              Working...
                              X