Привет, колеги ! Видях, че Емаг правят хубава промоция на френските масла ARECA. Аз си поръчах модел F4500 5W40 на съвсем приличната цена от 28,49лв за 5 литра туба:http://www.emag.bg/maslo-za-dvigatel.../pd/D28JGYBBM/Подсказка-ако поръчате само 1 туба, ще искат за доставка 3,99лв. Ако поръчате 2 туби - доставката е безплатна. Който е мераклия да се сдобие с масло за без пари направо, промоцията е до 14-ти уж, ама не знам дали няма да се изчерпа количеството. Проучих маслото, ето официалния сайт и спецификациите:http://www.arecalubrifiants.com/bout...-5w40/?lang=enИзглежда си съвсем читаво масло по характеристиките и си има нужните хомолгации. Държа да уточня-нямам нищо общо с търговците и не печеля нищо. Просто искам да споделя с колеги една изгодна оферта, пък който остане доволен, да пие по една бира за мое здраве, че съм го светнал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло на далавера
Collapse
X
-
въпросното масло става ли за нашите двигатели 1.9 жтд ? 2.4 примерно ?? понеже аз не разбирам покрива ли ги спецификациите или не ...... Аз карам от както имам колата само с репсол 5в40 тди елит страшно волен съм .... тубата ми идва на цената на две такива.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Колега, според хомолгациите си, това масло би трябвало да става без проблем за JTD. Едва ли е по-лошо от всички останали хидрокрекингови масла на пазара. Има добри характеристики на хартия, а за тая цена е направо убиец. Гледах за колко се продава нормално в един популярен сайт за масла. Искат му 55лв, а сайтът се води уж "евтин" :http://www.motorni-masla.net/index.p...ucts_id=4386В първия ми пост има линк към сайта на производителя. Като се отвори страничката, горе в дясно има една червена стрелка "Find the right oil". като се натисне, пренасочва към страницата с препоръки на производителя за различните марки и модели. Сега проверих за моето Мултипла, което е 1,9JTD, препоръчват точно това масло на първо място.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Аз също се разрових из спецификациите, дори в руски сайт попаднах на лабораторен тест на това масло и като цяло бива. От това, което разбрах с преводача е, че е малко по-гъсто при 100 градуса от обикновено, съответно и при ниски темп. Това не знам как би се отразило в интерес на истината на жтд с турбина... сравних го и със Селения ВР5/40 и е малко по-рядко от нея.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не е по-гъсто, колега. Руснаците са много чувствителни на тази тема, защото при тях температурите падат под -30 градуса зимата. Но за нашите условия няма никакъв проблем. Кинематичният му вискозитет при 100 градуса Целзий го дават 14,5 сантистокса, което си е отлична стойност. Дори производителя дава границите, в които може да варира. Минималният е 12 сантистокса и това също е нормално, понеже при експлоатация вискозитета пада с времето. Вискозитният му индекс е много добър също - 175, което значи, че е термично стабилно. Изобщо-нормално масло, както казах вече, не е по-лошо с нищо от много други на пазара. За сравнение, маслото с което карам JTD-то в момента е Ravenol VSI и се води едно много добро масло. Неговият кинематичен вискозитет е 14,37 сантистокса при 100 градуса Целзий. Както виждате, практически същия. А Ravenol-а има дори по-лош вискозитетен индекс - 170.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
DJPOPA написа:Не е по-гъсто, колега. Руснаците са много чувствителни на тази тема, защото при тях температурите падат под -30 градуса зимата. Но за нашите условия няма никакъв проблем. Кинематичният му вискозитет при 100 градуса Целзий го дават 14,5 сантистокса, което си е отлична стойност. Дори производителя дава границите, в които може да варира. Минималният е 12 сантистокса и това също е нормално, понеже при експлоатация вискозитета пада с времето. Вискозитният му индекс е много добър също - 175, което значи, че е термично стабилно. Изобщо-нормално масло, както казах вече, не е по-лошо с нищо от много други на пазара. За сравнение, маслото с което карам JTD-то в момента е Ravenol VSI и се води едно много добро масло. Неговият кинематичен вискозитет е 14,37 сантистокса при 100 градуса Целзий. Както виждате, практически същия. А Ravenol-а има дори по-лош вискозитетен индекс - 170.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Колега, ти го сравняваш с друг клас масло. Коректното сравнения би било с масло от неговия клас-вискозитетен и ценови. Примерно някое евтино, масово и популярно френско масло, каквото е Total Quartz 9000. Отваряме характеристиките и виждаме, че Тоталчето е дори по-гъсто от Areca-та при 100 градуса Целзий-14,7 срещу 14,5 сантистокса. Както вече казах-съвсем нормално масълце си е, а за тия пари-направо трепач. Особено, ако наистина е правено във Франция, а не като Тотала в Румъния.http://204.92.52.209/Egypte/pdf/quartz_9000_5w40.pdfDacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Аз си поръчах 2 туби за 2 смени за волвото. За тази цена какво да го мисля... Не знам за колко км. се препоръчва - синтетиките уж ги дават до 15 000 км., но аз ще карам не повече от 10-12 000 км. с него, така че колкото и да е световно-неизвестно това масло, не би трябвало да има проблеми.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар