Трансмисионните масла са по-голям шит и от двигателните. Слага се ТОЧНО какъвто вискозитет се препоръчва, слага се ТОЧНО GL4 или GL5 понеже не са напълно съвместими двете - едното е по-корозивно от другото и стават мармалад синхронизаторите ако не е сложено правилното. Освен това са различно "плъзгави" двете, от което пак се сменя работата на синхронизаторите - това също е важно. ATFIIE, ATFIID, ATFIII са различни хидравлични течности (да не се бърка с масло) и не е много коректно да се мешат. За хидравлика, за нашите географски ширини принципно евтиния ATFII (ако не е посочено нещо друго). Скъпия е за друга климатична зона и няма смисъл. Аз лично проверявам поне в 2-3 сайта преди да тръгна да сменям масла - за да изключа грешки в каталозите (и такъв филм съм гледал с едни свещи преди време) и слагам каквото се препоръчва от производителя на маслото, което съм решил да наливам. Марката няма значение обикновено, стига да покрива стандарта и да не е менте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво хиравлично и трансмисионно масла за Пунто?
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар