Днес купих свещи БРИСК силвър ? и Кабели тесла , първо ги взех но се върнах за да ги върна защото нямам доверие на Бриск винаги съм бил с НГК ,взех ги от ЕМ-комплект човека ми каза че са много добри за фиата 5.50 на свещ NGK ,BERU веече били китаиски ментата и такива неща беше готов да ми върне парите ,но ги взех според вас какво да очаквам от това ? пичагата каза че много ги продава Чешки май кааза ,на тях пише AUTO GAS и още някакви БРИСК СИЛВЪР а не ме пита на какво карам ? чета доста мнения че са боклук ....Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви свещи за темпричка ?
Collapse
X
-
white_shark написа:Аз онзи ден си купих Denso.Преди това карах с NGK.Преди тях с Magneti Marelli...Не знам какво ги мислиш толкова.С всички колата си работи еднакво добре Кабелите ми са Janmor от Лада СамараFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Защо пък да не стават...просто централния кабел ти артисва.Иначе на дължина си стават.Само горе на капачката съм пристегнал "камбанките" с по една опашка,че 2 се щракнаха добре,а другите 2 по-халтаво...може капачката нещо да не бива,защото не е нова,може и кабеляците да не са точно за тая капачка,но за 15лв. толкова...къде отиваш ти с Беру за 120 Колата си работи чудесно,не ми прескачат искри като със старитеEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Аз разчитах само на NGK за свещи, ама последните такива, които сложих нещо не биваха, колата беше много умряла и след 10к км, ги смених. Сега сложих DENSO и колата се върна към живота, определено се усеща нормална мощност. А модела е такъв, какъвто се води по каталог, за колата.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Присъединявам се към негативните мнения за Бриск силвър. При мен една проби за няма и 7 хиляди, което при двойната бобина на Брава 1.6 спира 2 цилиндъра и добре че не изпатка и бобината. Добре че веднага хванах причината и върнах старите свещи. Най-дълго на газ при мен държаха Бош супер плюс от евтините свещи. Само те след 20 хиляди на газ почти не бяха мръднали. Примерно на Денсо за модела разстоянието от 1 мм отиваше на 2 мм за 15 хиляди на газ. Проблем само Бриск са ми правили. Другите превантивно съм ги сменял на 15-20 хиляди без да са правили проблеми - Бош, Денсо, НЖК, Шампион. Винаги по каталог за модела на колата от евтините свещи за по 5-6-7 лв.
Коментар
-
wwalker написа:Присъединявам се към негативните мнения за Бриск силвър. При мен една проби за няма и 7 хиляди, което при двойната бобина на Брава 1.6 спира 2 цилиндъра и добре че не изпатка и бобината. Добре че веднага хванах причината и върнах старите свещи. Най-дълго на газ при мен държаха Бош супер плюс от евтините свещи. Само те след 20 хиляди на газ почти не бяха мръднали. Примерно на Денсо за модела разстоянието от 1 мм отиваше на 2 мм за 15 хиляди на газ. Проблем само Бриск са ми правили. Другите превантивно съм ги сменял на 15-20 хиляди без да са правили проблеми - Бош, Денсо, НЖК, Шампион. Винаги по каталог за модела на колата от евтините свещи за по 5-6-7 лв.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар