Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви свещи за темпричка ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какви свещи за темпричка ?

    Днес купих свещи БРИСК силвър ? и Кабели тесла , първо ги взех но се върнах за да ги върна защото нямам доверие на Бриск винаги съм бил с НГК ,взех ги от ЕМ-комплект човека ми каза че са много добри за фиата 5.50 на свещ NGK ,BERU веече били китаиски ментата и такива неща беше готов да ми върне парите ,но ги взех според вас какво да очаквам от това ? пичагата каза че много ги продава Чешки май кааза ,на тях пише AUTO GAS и още някакви БРИСК СИЛВЪР а не ме пита на какво карам ? чета доста мнения че са боклук ....Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Аз онзи ден си купих Denso.Преди това карах с NGK.Преди тях с Magneti Marelli...Не знам какво ги мислиш толкова.С всички колата си работи еднакво добре Кабелите ми са Janmor от Лада Самара
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #3
      white_shark написа:
      Аз онзи ден си купих Denso.Преди това карах с NGK.Преди тях с Magneti Marelli...Не знам какво ги мислиш толкова.С всички колата си работи еднакво добре Кабелите ми са Janmor от Лада Самара
      търся кабели от 1 месец щото тия магнети марели още след 1000км биеха ток ,всеки ми вика има само беру 120лв и някви Тесла ама ше чакаш да ги докарам, в 5 магазина други не ставали...а аз точно търсех нещо от друга кола по евтинко ама аз съм с 4 кабела с бобина само , и тия от лада май не ми стават на мен ?
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Защо пък да не стават...просто централния кабел ти артисва.Иначе на дължина си стават.Само горе на капачката съм пристегнал "камбанките" с по една опашка,че 2 се щракнаха добре,а другите 2 по-халтаво...може капачката нещо да не бива,защото не е нова,може и кабеляците да не са точно за тая капачка,но за 15лв. толкова...къде отиваш ти с Беру за 120 Колата си работи чудесно,не ми прескачат искри като със старите
        EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
        Fiat Punto 1.2 16v Sporting

        Коментар


          #5
          Аз разчитах само на NGK за свещи, ама последните такива, които сложих нещо не биваха, колата беше много умряла и след 10к км, ги смених. Сега сложих DENSO и колата се върна към живота, определено се усеща нормална мощност. А модела е такъв, какъвто се води по каталог, за колата.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            кола

            Дензо или NGK
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Кабелите за моята биили други щото е с бобина а тия с капачката и малката бобина са др . Кабели..като захващане и не ставали...какъо и да е дано се оправи с тях още не съм ги слагал
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                Присъединявам се към негативните мнения за Бриск силвър. При мен една проби за няма и 7 хиляди, което при двойната бобина на Брава 1.6 спира 2 цилиндъра и добре че не изпатка и бобината. Добре че веднага хванах причината и върнах старите свещи. Най-дълго на газ при мен държаха Бош супер плюс от евтините свещи. Само те след 20 хиляди на газ почти не бяха мръднали. Примерно на Денсо за модела разстоянието от 1 мм отиваше на 2 мм за 15 хиляди на газ. Проблем само Бриск са ми правили. Другите превантивно съм ги сменял на 15-20 хиляди без да са правили проблеми - Бош, Денсо, НЖК, Шампион. Винаги по каталог за модела на колата от евтините свещи за по 5-6-7 лв.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  Присъединявам се към негативните мнения за Бриск силвър. При мен една проби за няма и 7 хиляди, което при двойната бобина на Брава 1.6 спира 2 цилиндъра и добре че не изпатка и бобината. Добре че веднага хванах причината и върнах старите свещи. Най-дълго на газ при мен държаха Бош супер плюс от евтините свещи. Само те след 20 хиляди на газ почти не бяха мръднали. Примерно на Денсо за модела разстоянието от 1 мм отиваше на 2 мм за 15 хиляди на газ. Проблем само Бриск са ми правили. Другите превантивно съм ги сменял на 15-20 хиляди без да са правили проблеми - Бош, Денсо, НЖК, Шампион. Винаги по каталог за модела на колата от евтините свещи за по 5-6-7 лв.
                  Чета всякакви мнения колега може и да са добри човека много ми ги хвали а беше готов да ми върне парите ...ще,ги,пробвам
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар

                  Working...
                  X