Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

10W40 или 10W50 ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    10W40 или 10W50 ???

    Сега карам с полусинтетика 10W40.Обаче при загляр мотор вискозитета му не е висок.Дали да не сложа 10W50 синтетика? Обаче при студен мотор е по-гъсто от полусинтетиката и то доста.Карам много на студен мотори на къси разстояния - всеки ден.На дълъг път обикновено лятото маслото загрява повече и затова исках 5W50.Какво ще препоръчате?
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    #2
    При така поставен въпрос 10W-50 в общия случай е по-доброто.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Аз мисля точно обратното... но зависи как я караш като загреее.Лично - бих сложил Качествена проверена 5w40 .

      Коментар


        #4
        Имам уред за температурата на маслото. Като мине 100гр и гледам да намаля натоварването.Маслата от българските сайтове са с ниски цени, но дали са качествени?
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #5
          кола

          5w40
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            alvanovo написа:
            Имам уред за температурата на маслото. Като мине 100гр и гледам да намаля натоварването.Маслата от българските сайтове са с ниски цени, но дали са качествени?
            Е като си взимате масла от сайтове на незнайни фирми. Аз взимам директно от вносител,........... 20% отстъпка е добре, нали?Добре ще е и Dancjhon да се включи, но моите ’тестове’ показват следната класация:-Castrol-Elf-Q8-Agip-Selenia-Matraxв момента ’тествам’ Мотул и до няколко месеца ще го включа в ’класацията’

            Коментар


              #7
              Няма абсолютно никъкав смисъл от работни вискозитети 50 и 60, при положение, че автомобила не е на пистата и не се кара непрекъснато над 5000об. Дори напротив, вдигат разхода, не осигуряват добро мазане при стартиране на двг, повишават работната температура поради по-високото си хидродинамично триене................Единствения им "+" е по-стабилен вискозитет в състезателен режим. А показанието на манометъра в автомобила не трябва да се приема за отправна точка. Гъстото масло ще осигури по-високо налягане, но това не означава, че е стигнало до където трябва и че е гарантирало добро мазане. Общо взето моторите, изискващи такива вискозитети са съобразени с тези особенности.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                0W50 може да пробваш
                Fiat Brava 1.8 16V GT

                Коментар

                Working...
                X