Сега карам с полусинтетика 10W40.Обаче при загляр мотор вискозитета му не е висок.Дали да не сложа 10W50 синтетика? Обаче при студен мотор е по-гъсто от полусинтетиката и то доста.Карам много на студен мотори на къси разстояния - всеки ден.На дълъг път обикновено лятото маслото загрява повече и затова исках 5W50.Какво ще препоръчате?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
10W40 или 10W50 ???
Collapse
X
-
u_bo
Аз мисля точно обратното... но зависи как я караш като загреее.Лично - бих сложил Качествена проверена 5w40 .
Коментар
-
u_bo
alvanovo написа:Имам уред за температурата на маслото. Като мине 100гр и гледам да намаля натоварването.Маслата от българските сайтове са с ниски цени, но дали са качествени?
Коментар
-
Няма абсолютно никъкав смисъл от работни вискозитети 50 и 60, при положение, че автомобила не е на пистата и не се кара непрекъснато над 5000об. Дори напротив, вдигат разхода, не осигуряват добро мазане при стартиране на двг, повишават работната температура поради по-високото си хидродинамично триене................Единствения им "+" е по-стабилен вискозитет в състезателен режим. А показанието на манометъра в автомобила не трябва да се приема за отправна точка. Гъстото масло ще осигури по-високо налягане, но това не означава, че е стигнало до където трябва и че е гарантирало добро мазане. Общо взето моторите, изискващи такива вискозитети са съобразени с тези особенности.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар