Кажете какви ремъци, ролки ползвате? Нещо много важно на тоя МОТОР ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЛИ ЗАЦЕПВАНИ С ПЕТИ!?!?!?Масло/филтри?И този мотор няма горивен филтър нали?
Ремъци и ролки - Dayco или Conti.Да, задължително с пети.Масло избор бол - Castrol, Aral, Motul...Филтри пак бол, но да са на голям производител - Hengst, Mann, Knecht...Да.
Искам да използвам темата на колегата, а да попитам същите въпроси и за мойто Стило. 1.6 103к.с. 2002 г. И какво значи това зацепване с пети? На моя как е?
Пети значи специален инструмент за зацепване на двата разпределителни вала. Тъй като знам на какво дередже са сервизите в Бургас трябва да идеш в много доверен твой сервиз, щото сигурно ще ти кажат че имат инструмента ама дали е така само те си знаят.
Днес смених маслото Селения голд 10/40 събра към 3,5 и напълни щеката +филтри......... Колата стана видимо по-тиха!!!За ремъка тука е пълна скръб, мисля да го видя в какво състояние и ако е ок ще я кротя до 5-6,07 тогава ще си ходя до Търново а там имам много близък майстол човека цял живот прави Италианки....... тъкмо ще ми я огледа
Днес смених маслото Селения голд 10/40 събра към 3,5 и напълни щеката +филтри......... Колата стана видимо по-тиха!!!За ремъка тука е пълна скръб, мисля да го видя в какво състояние и ако е ок ще я кротя до 5-6,07 тогава ще си ходя до Търново а там имам много близък майстол човека цял живот прави Италианки....... тъкмо ще ми я огледа
Пита, пита, пита и накрая взе, че купи най-скъпия боклук, който можеше да купиш за тия пари.
За селенията ли..................... тука спора е излишен, карал съм със селения, кастрол, мотул, мобил..................... за 14лв/л мисля че селениятаси е супер!
Пита, пита, пита и накрая взе, че купи най-скъпия боклук, който можеше да купиш за тия пари.
И така да е поне го е сменил. Същото трябва да направи и с антифриза и спирачната течност, за да няма изненади на пътя.Ако някви добавки са маскирали проблеми поне да разбереш предварително.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
инaче проверих течностa и кридтaлно бистрa?!? но не ми хaресвa че е до мaкс....друг проблем е че двa от болтовете нa кaпaкa нa aгренaжa превъртaт......искaх до погледнa ремъкa нямa отгоре нaпуквaния инaче със щaмпa нa фиaт и мякaкви номерс но боятa от нaдписa е пaднaл...... ох дaли ще издържи 1000-2000км..... нa пунтото кaто стaнеше зa смaянa ролкaтa почвaше дa жмие и тогaвa сюенях и ремъкa(идеятa е ролкaтa не предизведтявa ли ремъкa)
инaче проверих течностa и кридтaлно бистрa?!? но не ми хaресвa че е до мaкс....друг проблем е че двa от болтовете нa кaпaкa нa aгренaжa превъртaт......искaх до погледнa ремъкa нямa отгоре нaпуквaния инaче със щaмпa нa фиaт и мякaкви номерс но боятa от нaдписa е пaднaл...... ох дaли ще издържи 1000-2000км..... нa пунтото кaто стaнеше зa смaянa ролкaтa почвaше дa жмие и тогaвa сюенях и ремъкa(идеятa е ролкaтa не предизведтявa ли ремъкa)
Коментар