И аз обичам планинското каране, например Столетов, нагоре ми е по добре отколкото надолу, когато карам по прав и дълъг път ми става отегчително. Когато караш нагоре имаш предимството с отпускане на газта колата да намали сама, винаги гледам максимално далеч в завой дали идва някой отсреща, при чист път и добра видимост обичам да сека завоя по тангентата му. По надолнище карам по-страхливо и на скорост. Има едно правило: на която предавка качваш, на тази трябва да слизаш. Шофьор съм от 1979 г., кат. Б и имам доста километри зад гърба си, вече всичко ми е така автоматизирано, че като прочетох по-горните коментари се запитах дали и аз така карам. Не твърдя че съм супер карач, но се справям все още. Последните години съм максимално стриктен шофьор, може би е от ЕГН-то, но съм се нагледал и изпадал в доста кофти ситуации, че не виждам смисъл от рискове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител и шофиране в задръствания
Collapse
X
-
ilko-gd написа:todorshalev написа:За завоите намаляван на скорост и в средата на завоя подавам газ , но по интересното е че вече се изнасям и с колата все едно съм с камиона. :DШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Изнасянето на колата вляво или вдясно намалява недозавиването при колите с предно предаване и предно разположен двигател и върши работа, дори в малки и тесни 90 градусови квартални улички. Даже на тези, които се возят при мен им прави впечатление, че преди завой изнасям колата "все едно карам камион с ремарке" http://www.drivingfast.net/technique...vian-flick.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Scandinavian_flickFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар