Относно втория въпрос за влизането в завой на 90 градуса, то има много променливи и трудно би се отговорило от моя страна.Може и на скорост, може и на свободна, може и съединител преди това, може и след това. Дали е изкачване, дали е спускане. Дали искаш да ускоряваш или искаш да намаляваш след завоя. И още много, много променливи.Стандартно един завой на 90 градуса, ако пътя има само по една лента - типични квартални улички, то не знам как ще вземеш завоя на 3-та скорост. Ляв иди-дойди, ама десен ще ми е интересно как се взима на 3-та. Обикновено ще се вземе във вратите на колегата в другата лена, чакащ да завие наляво, или трябва много усилия да вкараш, за да задържиш колата в лентата, в която искаш.п.п. Последния ми инфарктен случай, неочаквано за мен, беше на 10-тата годишнина на Форума. Вечерта трябваше да ходим на някакво кафе, та от хотела тръгнахме по един път с изкачване. И този път за мен свърши на Т образно кръстовище, което нямаше никакви обозначения, или не съм ги видял. А пред мен дере надолу. Имам избор наляво, на където трябваше да тръгна, или надясно. Е левия завой го взех на пълни спирачки и леко и банкета излизах. Супер коварна работа като не знаеш пътя. Е не можеше да свалям скорости и да натискам съединители. Най-малкото, че колата бе автоматик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител и шофиране в задръствания
Collapse
X
-
Ще конкретизираме, нямаш ядове. Примерно от бул. Борис на ляво към Гешов го взимам на 2ра. От Симеоновско на дясно към Г.М. Димитров ако хвана светофара на 3та предимно( Специално този завой зимата на 2ра съм се завъртал, когато съм с повече обороти). От Каблешков ляво/дясно към България също на 3та. Даже на ляво и на 4та съм го взимал като последна кола на светофара. Там на дясно е по зор на 3та, ама става Из малките улички няма как да се мяташ с вратите напредФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Еми щом ще сме конкретни Десен 90 градуса завой в планински път с две ленти при изкачване се взима спокойно на 3-та. 90 градуса завой десен или ляв се взима спокойно на 3-та например завоите в Студентски град покрай 30 блок, Либрата, преди НСА.Десен 90 градуса завой например на кръстовище се взима спокойно на 2-ра, на 3-та ще измъчиш дори и дизела, но може да се пробва, няма невъзможни неща.Ляв 90 градуса завой на кръстовище се взима спокойно на 3-та без да мъчиш въобще колата, правя го всяка сутрин ако не ме хване светофара.Из малките улички 90 градуса завой, десен или ляв може да се вземе и на 1-ва и на 2-ра. Аз лично из уличките като обикалям карам предимно на 1-ва до към 2500 оборота, не ми се сменят постоянно скорости, ако е по-дълга улицата вече сменяш то е ясно.В повечето случаи "бързаците" ги избягвам само с пускане на газта, много рядко натискам спирачка в по-екстремни случаи.Общо взето темата се превърна в поредният безсмислен спор, плодовете на който наблюдаваме всеки ден по улиците, ще си купя един ДВР най-накрая поне да се посмеем например как почти всяка сутрин на единият светофар когато аз и колата отсреща завиваме на ляво и двамата, този там стои и ме чака и аз не знам защо сигурно си мисли че ще му препреча пътяFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Защо да е безсмислен? Просто споделяме кой как го прави. Има цели такива статии за топ шофьори, асове на Ауди, БМВ и други големи марки, в които обясняват как е правилно и безопасно да се правят елементарните неща зад волана.Става дума точно за ситуацията, описана от BO: как най-често в градски условия, в кварталните улици правим десен завой на 90 градуса?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Защо да е безсмислен? Просто споделяме кой как го прави. Има цели такива статии за топ шофьори, асове на Ауди, БМВ и други големи марки, в които обясняват как е правилно и безопасно да се правят елементарните неща зад волана.Става дума точно за ситуацията, описана от BO: как най-често в градски условия, в кварталните улици правим десен завой на 90 градуса?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
то 90 градуса 90 градуса, ама радиуса какъв е, щото между Габрово и Дряново има един 180 градуса, дето си го земам на 5та със 70-80. А един дивак реши да ми демонстрира колко е стабилна пасат тройката със независимото окачване от зад и го взе с 90-100 и свири оная гума... :D Yellow_Flash_Colorz_PDT_47
Коментар
-
snake написа:Защо да е безсмислен? Просто споделяме кой как го прави. Има цели такива статии за топ шофьори, асове на Ауди, БМВ и други големи марки, в които обясняват как е правилно и безопасно да се правят елементарните неща зад волана.Става дума точно за ситуацията, описана от BO: как най-често в градски условия, в кварталните улици правим десен завой на 90 градуса?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:snake написа:Защо да е безсмислен? Просто споделяме кой как го прави. Има цели такива статии за топ шофьори, асове на Ауди, БМВ и други големи марки, в които обясняват как е правилно и безопасно да се правят елементарните неща зад волана.Става дума точно за ситуацията, описана от BO: как най-често в градски условия, в кварталните улици правим десен завой на 90 градуса?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
didich написа:Съединителя по възможност колкото се може повече време в горно положение /ненатиснат/Когато човек се научи да спира не само със спирачки, а и с мотора освен накладки се пести и горивоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:... и как по дяволите да се гоня с жена ти на светофара?punto HGT
Коментар
-
Преди държах натиснат съединителя по задръстванията но вече не , от как станах Про си промених коренно стила на шофиране.За завоите намаляван на скорост и в средата на завоя подавам газ , но по интересното е че вече се изнасям и с колата все едно съм с камиона. :DШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:За завоите намаляван на скорост и в средата на завоя подавам газ , но по интересното е че вече се изнасям и с колата все едно съм с камиона. :DFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:todorshalev написа:За завоите намаляван на скорост и в средата на завоя подавам газ , но по интересното е че вече се изнасям и с колата все едно съм с камиона. :DФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар