Относно втория въпрос за влизането в завой на 90 градуса, то има много променливи и трудно би се отговорило от моя страна.Може и на скорост, може и на свободна, може и съединител преди това, може и след това. Дали е изкачване, дали е спускане. Дали искаш да ускоряваш или искаш да намаляваш след завоя. И още много, много променливи.Стандартно един завой на 90 градуса, ако пътя има само по една лента - типични квартални улички, то не знам как ще вземеш завоя на 3-та скорост. Ляв иди-дойди, ама десен ще ми е интересно как се взима на 3-та. Обикновено ще се вземе във вратите на колегата в другата лена, чакащ да завие наляво, или трябва много усилия да вкараш, за да задържиш колата в лентата, в която искаш.п.п. Последния ми инфарктен случай, неочаквано за мен, беше на 10-тата годишнина на Форума. Вечерта трябваше да ходим на някакво кафе, та от хотела тръгнахме по един път с изкачване. И този път за мен свърши на Т образно кръстовище, което нямаше никакви обозначения, или не съм ги видял. А пред мен дере надолу. Имам избор наляво, на където трябваше да тръгна, или надясно. Е левия завой го взех на пълни спирачки и леко и банкета излизах. Супер коварна работа като не знаеш пътя. Е не можеше да свалям скорости и да натискам съединители. Най-малкото, че колата бе автоматик.

Коментар