Не че нещо ама трябва да си отворил поне 20 такива коли, карани с това масло , за да можеш да изкажеш някакво мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Масло Total za jtd
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Comma е още по зле момчета. Относно Тотала имам изградено мнение, което мога много добре да защитя. Преди два дни автомобилите пострадали от него се увеличиха с още един. Рено 1.6/16V - три блокирали хидравлични компенсатора, хубавото е че са по 10лв Вътре в мотора познатата картинка от нагар.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Comma е още по зле момчета. Относно Тотала имам изградено мнение, което мога много добре да защитя. Преди два дни автомобилите пострадали от него се увеличиха с още един. Рено 1.6/16V - три блокирали хидравлични компенсатора, хубавото е че са по 10лв Вътре в мотора познатата картинка от нагар.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Всеки има право на мнение. Като си толкова убеден в твърдението си докажи го и покажи. Колеги които искаха да видят ми писаха на лично и ме посетиха, ако четат тази тема ги моля да вземат участие и да напишат каквото преценят, ако имат желание разбира се. А това, което не можеш да напишеш вярно е доста напред технологично. Бъди жив и здрав, на тези постове повече няма да отговарям. Загуба на време.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
COMMA е много добро английско масло. Чел съм чудесни отзиви за него, включително и такива от ремонтен персонал, които са разглобявали двигатели, карани само с COMMA. Казват, че моторите са били много чисти и добре запазени от износване. Ако хората слушаха какви митове и легенди се съчиняват по форумите, то 90% от фирмите произвеждащи масла щяха да са фалирали вече. ТOTAL не ставало, COMMA не ставало... Аз пък карам с PENNASOL, дето германците го правят от отработено масло и още чакам да ми се скапе мотора. Ама не би. Върви си като пушка, че и хабер си няма да се троши. Цяла банда караме само с такова масло, че ни идва много евтино от Германия. И никой не се е оплакал. Колегата ми смля Темпрата си от каране, навъртя 140 000км за две години, като ползва предимно Кауфландското 10W40. И колата още върви като изтребител, та няма и намерение да се троши мотора. А имаше и такива, които чертаеха черни бъднини за всеки двигател дръзнал да се докосне до маслото с марката на Кауфланд. Какво да говорим повече, те Ферари зареждат заводски колите си с най-обикновен SHELL HELIX ULTRA 5W40, което е на съвсем човешки цени. Не слагат никакви магически масла за луди пари, сигурно щото са тъпи и не им разбират инженерите.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Карах с Кастрол 5в40 Магнетек Дизел. Сега сипах тотал 5в40. Мотора много значително утихна при тихи обороти, при 2000 об. и т.н. Но тази промяна я отдавам на това че минах с Кастрола 15 000 км, доста са градско и доста работа на място. Но както и да е от Тотал за момента съм доволен. Баркод Франция.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Де що съм имал коли дизели - всичко се кара с тотал 5/40. Ксантията ХДИ-110коня , аз съм навъртял с нея 140 хиляди км. - нищо не е мръднало. Дори компа за грешки още не ми е светвал. Двигателя си работи без промяна в шумовете. Старата ксантия 2,1ТД я продадох на 300 хиляди км. Карана е със същото масло - никога не са се обаждали хидравлични повдигачи. Карана е само с тотал 5/40 също от нова. Притежавах цялата история на колата със всяко влизане в сервиза за каквото и да било, дори и за масло. Бравата 1,9жтд е също с тотал трета година - перфектно се държи. Зад гърба ми са вече над 600 хиляди километра с лични коли карани с тотал и нито с една не съм имал драми. Нагарите за които се говори горе най-вероятно са причинени от ненавременна смяна на масла, което често правят някой жабари.Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
DJPOPA написа:COMMA е много добро английско масло. Чел съм чудесни отзиви за него, включително и такива от ремонтен персонал, които са разглобявали двигатели, карани само с COMMA. Казват, че моторите са били много чисти и добре запазени от износване. Ако хората слушаха какви митове и легенди се съчиняват по форумите, то 90% от фирмите произвеждащи масла щяха да са фалирали вече. ТOTAL не ставало, COMMA не ставало... Аз пък карам с PENNASOL, дето германците го правят от отработено масло и още чакам да ми се скапе мотора. Ама не би. Върви си като пушка, че и хабер си няма да се троши. Цяла банда караме само с такова масло, че ни идва много евтино от Германия. И никой не се е оплакал. Колегата ми смля Темпрата си от каране, навъртя 140 000км за две години, като ползва предимно Кауфландското 10W40. И колата още върви като изтребител, та няма и намерение да се троши мотора. А имаше и такива, които чертаеха черни бъднини за всеки двигател дръзнал да се докосне до маслото с марката на Кауфланд. Какво да говорим повече, те Ферари зареждат заводски колите си с най-обикновен SHELL HELIX ULTRA 5W40, което е на съвсем човешки цени. Не слагат никакви магически масла за луди пари, сигурно щото са тъпи и не им разбират инженерите.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
garfunken написа:Де що съм имал коли дизели - всичко се кара с тотал 5/40. Ксантията ХДИ-110коня , аз съм навъртял с нея 140 хиляди км. - нищо не е мръднало. Дори компа за грешки още не ми е светвал. Двигателя си работи без промяна в шумовете. Старата ксантия 2,1ТД я продадох на 300 хиляди км. Карана е със същото масло - никога не са се обаждали хидравлични повдигачи. Карана е само с тотал 5/40 също от нова. Притежавах цялата история на колата със всяко влизане в сервиза за каквото и да било, дори и за масло. Бравата 1,9жтд е също с тотал трета година - перфектно се държи. Зад гърба ми са вече над 600 хиляди километра с лични коли карани с тотал и нито с една не съм имал драми. Нагарите за които се говори горе най-вероятно са причинени от ненавременна смяна на масла, което често правят някой жабари.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами НЕ, не позна :D Комата е масло, което подложено на температура от 100гр по целзиий и натиск от 25Nm между два лагера, се окислява и почернява в рамките на 10 сек. Вискозитета му пада толкова драстично, че едвам се намазва по металните повърхнини. Последвал химичен анализ доказва напълно негодната вече маслена молекула. Лагерите работили с него след 24 часа престой в среда с влажност 60%/обърни внимание - нормата е 80 по спомен, но аз не мога да ги контролирам затова карам на 60/ са покрити в прилична ръжда. Това при Тотал не се наблюдава. Тотала просто явно започва да коксува след около 15 000км. Но защо да сипваме пълни синтетики, скъпи и да ги сменяме като полусинтетики. Ясно е че няма да има проблеми тогава. Че дори и ФИАТ са ми написали в книжката да карам 20 000км с полусинтетиката 20К, което е пълна фантазия. И аз имам близки приятели механици и то не къде да е а в Мазерати - сервиза София. Сипват на Мазератитата поне на някои, същото 20К - да не обяснявам що Ако щете вярвайте, да не съм ви притиснал до стената с автомат Една пълна синтетика на Фукс която има одобренията на MB 229.51 и BMW Longlife-04 спокойно изкарва 30 000км и мотора е абсолютно чист. Та дори и полусинтетични масла на Корейския Гигант SK покриват вече тези одобрения и превъзхождат Тотала на тестове. Както казах, твърдението ми мога да подкрепя от опит и тестове. Това не ви ангажира по никакъв начин, затова всеки носи глава.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
DJPOPA написа:COMMA е много добро английско масло. Чел съм чудесни отзиви за него, включително и такива от ремонтен персонал, които са разглобявали двигатели, карани само с COMMA. Казват, че моторите са били много чисти и добре запазени от износване. Ако хората слушаха какви митове и легенди се съчиняват по форумите, то 90% от фирмите произвеждащи масла щяха да са фалирали вече. ТOTAL не ставало, COMMA не ставало... Аз пък карам с PENNASOL, дето германците го правят от отработено масло и още чакам да ми се скапе мотора. Ама не би. Върви си като пушка, че и хабер си няма да се троши. Цяла банда караме само с такова масло, че ни идва много евтино от Германия. И никой не се е оплакал. Колегата ми смля Темпрата си от каране, навъртя 140 000км за две години, като ползва предимно Кауфландското 10W40. И колата още върви като изтребител, та няма и намерение да се троши мотора. А имаше и такива, които чертаеха черни бъднини за всеки двигател дръзнал да се докосне до маслото с марката на Кауфланд. Какво да говорим повече, те Ферари зареждат заводски колите си с най-обикновен SHELL HELIX ULTRA 5W40, което е на съвсем човешки цени. Не слагат никакви магически масла за луди пари, сигурно щото са тъпи и не им разбират инженерите.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар