Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На колко километра се сменя ангренажен ремък?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На колко километра се сменя ангренажен ремък?

    Здравейте, Пунто 1.1 МК1На колко минати километра да сменям ангренажен ремък? Може да е лаишки въпрос, но не открих точен отговор.
    Punto 1.9 JTD 2003
    Ex Punto 1.1 1994

    #2
    На около 60 х.км.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Или 5 години от последната смяна без оглед на километрите.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Благодаря Ви. Сетил съм се точно навреме значи. Направил съм 60 хиляди километра, но ще изчака още 2-3 хиляди.
        Punto 1.9 JTD 2003
        Ex Punto 1.1 1994

        Коментар


          #5
          Най-често първо се прецаква някоя от ролките , а не се къса ремъка.
          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

          Коментар


            #6
            А аз смятам, че и 80 да се кара, няма проблем. Заводски даже 120 дават.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              .

              pi4_s_bravo написа:
              Или 5 години от последната смяна без оглед на километрите.
              +1Точно за това на някои ремъци е отбелязана година до която е годен за монтаж
              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
              EX.Fiar Ritmo 105TC

              Коментар


                #8
                kal0yanch40 написа:
                А аз смятам, че и 80 да се кара, няма проблем. Заводски даже 120 дават.
                И един друг приятел с Брава така смяташе, преди да я бракува след скъсан ремък на 70 хил. км. Заводските части драстично се различават от монтираните в последствие, независимо от това колко "реномирани са марките. Моето правило, което стриктно следва до момента е 50 хил. км или 5 години ( второто не съм го постигал).

                Коментар


                  #9
                  kal0yanch40 написа:
                  А аз смятам, че и 80 да се кара, няма проблем. Заводски даже 120 дават.
                  Прав си аз спазих заводските предписания втория път когато сменях ремъка и го смених на 124хил.км малко прехвърлих :D Ремъка беше в задоволително състояние и още виси на един перон в гаража заедно с ролките , ей така за оглед на невярващите. Между 70 и 124хил.км. няколко пъти съм отварял ангренажния камак за преглед на състоянието. Интересното е че ролките нямат никакъв шум , на едната пише INA а на другата прочетох Полша. Ремъка има малки ситни пукнатини по външната част но за най-голямо учудване зъбите за в перфектно състояние , даже като ги наложа върху ангренажното колело са плътни и няма хлабина.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    Средно качество части ще издържат поне 60 хиляди. От много неща зависи колко ще изкара. На 100 хиляди съм вадил ремък, който беше неразличим от нов. Само надписите му ги нямаше. Ама тия 100 хиляди се направиха за две години и малко. След 5 години обаче е нормално да е нацепен. Озонът си му разказва играта бавно и необратимо, ако ще изобщо да не е каран.Това е главният фактор за стареенето на гумените части. Няма спасение от него.

                    Коментар

                    Working...
                    X