Другия месец идва време за смяна на ангренажа и искам да ме ориентирате малко какво да сменя. Разпитах тук-там по магазини и сервизи и различни мнения. Няма да споменавам магазините и сервизите за да няма реклама или антиреклама. Първо-колко ролки са в комплекта за този двигател. Второ-в един сервиз ми искат 110 лв.за работа. Трето- в друг сервиз ми искат 210 лв. за ремък,РОЛКИ и работа плюс 50 лв. за нова водна помпа за да има гаранция.Четвърто-в специализиран магазин ми казват,че за този двигател ролката е една с цени от 30 до 90 лв. и ремък с цена 24 лв. Благодаря предварително.ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ангренажен комплект за Брава 1.4.
Collapse
X
-
кола
Имаше нещо с маслената магистрала на този мотор да се почисти или нещо такова Иначе вярно помпата се сменя ако тече или нещо лагера прави проблемРолка външна обтяжна има комплект тя може да е по скъпа DAYCO дори под 60 лв ремък ангренажен DAYCО има и за 22 лвРемък алтeрнатор, хидравлика, климатик DAYCО около 28 лв
Коментар
-
Обтяжната ролка е около и над 100лв за по-читавите марки, къде ги видяхте тея 60лв за ролка? Или си говорим приказки от 1001 нощ тука. Моята преди години я взех около 120лв, беше като оригиналната Made in Canada. Водна помпа и аз не съм сменял, сигурно си е оригиналната.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Обтяжната ролка е около и над 100лв за по-читавите марки, къде ги видяхте тея 60лв за ролка? Или си говорим приказки от 1001 нощ тука. Моята преди години я взех около 120лв, беше като оригиналната Made in Canada. Водна помпа и аз не съм сменял, сигурно си е оригиналната.
Коментар
-
Аз за работа повече от 40-50лв не бих дал, нито са им нужни пети за зацепване, а място да се работи в коша колкото щеш.Смяната на ремък на 1.4 не е като смяната на ремък на 2.0. Според мен за 15-20мин може да се смени, ти си направи сметката...ivo_drag написа:Предлагат ми- ремък Gates 27 лв. и ролки- Fiat 97лв. или INA-110 лв. Работа от 80 до 110лв.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ако ръцете ти не са наврени на тъмно не се занимавай със сервизи. Моята я направихме с един приятел на двора за половин час. Не бяхме правили друг път такава операция на съвременен автомобил /ВАЗ, ЗАЗ, Москвич, а бе соц возила и Регата по това сме се учили/, та то се оказа доста лесна работа. В кутията на ролката имаше упътване как става, на ремъка имаше белези за шайбите, на шайбите си имаше белези, белези има и по корите и на блока, всичко е предвидено не е като на 1.6.1. Вдигаш дясното колело2. Махаш корите отгоре и от долу, така че да ти се открият карантиите за смяна3. Включваш на 5-та предавка и ч/з въртене на диска на колелото нагласяш всички белези4. Разхлабваш обтягащата ролка5. Махаш ремъка, ролките и т.н.6. По обратен ред сглобяваш, ако всичко е точно всички белези ще съвпаднат, не е нужно да ти казвам да внимаваш за превъртане след махане на ремъка.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
На ролката има и един белег който трябва да съвпадне, за да е правилно обтегнат ремъка, в аутодата го има описано точно как се сменя ремъка със скица на белега. Отделно и на ремъка може да има белези, които да съвпаднат с белезите на ролките на коляновия и разпределителния вал.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар