Мерси за мнението, с това масло ще изкарам зимата и пролетта като дойде време пак за настъпване ще го сменя пак със същото независимо от изминатите километри.
Кое те кара да мислиш, че "новото" масло през 2015 ще е по-добро от сегашното?
didich написа:
Сега като го гледам е даже малко над максимума, това предполагам няма да е голям проблем, че не ми се занимава да източвам определено количество ?
И аз мисля, че не е проблем.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Мисълта ми беше, че преди "сезона" на ръчките предпочитам да сипя прясно и ново масло от колкото да я настъпвам с вече старото масло, с което съм карал цяла зима, по принцип съм решил да сменям маслото 2 пъти годишно без значение от изминатите километри, за някой може тоя метод да е разхищение на масло и пари, но така съм решил. За 1 година незнам дали ще успея да измина и 10 000км, но пък не мисля и да чакам маслото да стане черно като катран или да почне да го харчи за да го сменя
Е как маслото да стане катран ти каква караш Може малко да е по кафяво и толкова а и почти не трябва да доливаш Поне така беше при мен на пунтотоМК1 ELX 75
Е как маслото да стане катран ти каква караш Може малко да е по кафяво и толкова а и почти не трябва да доливаш Поне така беше при мен на пунтотоМК1 ELX 75
Става става! Минералните масла стават на катран и причиняват така наречена "черна смърт" на двигателите като запушват маслената магистрала.
Говорех образно, естествено, че няма да стане катран, защото и мотора ми е чист, но след определен пробег маслото потъмнява, а и знам че въпросния мотул има добри миещи качества така, че бих се притеснил ако не потъмнява.Маслото го смених на няма и 7000-8000км, защото:1. Сутрин и вечер карам колата на много къси разстояния, което не позволява маслото да достигне работна температура.2. Раздава му се цялата газ един път седмично или веднъж на две седмици, според зависи дали съм на мероприятия и срещи за сверка на мощността Този начин на каране според мен разказва играта на което и да е масло за това съм преценил, че няма да чакам да измина заветните 10 000км за да го сменя.Сега зимата не вярвам да мина повече от 2000-3000км и като затопли му "лискам" ново масло за да сме готови за лятото
Коментар