Stefanaki написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много добър руски тест на масла
Collapse
X
-
didich написа:Язък, че няма тест на масло Мотул, че ми беше интересно какво ще споделят за него и по конкретно motul 5w40 8100 x-cessDacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
DJPOPA написа:Stefanaki написа:Вие докато се начудите, аз вече се снаддих с ZIC A+ 10W40 в 4-литрова метална опаковка от ул. Цар Симеон 162.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Аз пък ще тествам този път немското PENNASOL модел SUPER PACE 5W40. Само че моя тест няма да е много достоверен, защото аз слагам в маслото и присадка MoS2 на Лики Моли. В момента съм с TOTAL QUARTZ 9000, смесен с MoS2. При смяната задължително промивам двигателя всеки път. Преди купувах за целта промивно масло на Приста. Ама стана много скъпо вече и сега промивам по друг способ. Купувам си 3 литра наливно 15W40 на INSA, склада на представителя им за Варна е точно до моя офис. Литърът е 4лв. Купувам и един кен ENGINE FLUSH. Точно преди промивката го смесвам с евтиното масло и наливам така в двигателя. Излиза ми 17-18лв цялата процедура по промивката. Обаче изкарва много мизерия от мотора. Цялата промивка трае само 5 минути, но маслото става черно като кока кола, защото обира нагара и отлаганията. И това се наблюдаваше още преди да започна да слагам MoS2 в маслата, та да мога да обвиня него, че той цапа промивното масло.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Доста противоречиви мнения съм чел за MoS2 и по-точно за Liqui Moly с MoS2. Аз така и не "посмях" да измина 10 000км с него.Моите наблюдения са изключително от газифицирани МПС. Само за 20 000км карах едно бензиново Сузуки.А ти на дизелово гориво ли си, че изкарваш толкова "чернилка"?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Не, карам на газ, но пак излиза черно промивното масло. Ей тоя ENGINE FLUSH я прави цялата работа. Първо разрежда маслото, за да прониква лесно навсякъде и второ-отлепя мъзгоча откъдето мине. Най-вече от картера, където са утайките. Колкото до MoS2, ползвал съм го 8г на предната ми кола. Наливах само Лики Моли 15W40 с MoS2. И предния собственик беше ползвал само такова масло, той ми го препоръча. Веднъж налях Лики Моли без MoS2 и започна да го харчи. От тогава спрях с експериментите, просто двигателя си харесваше маслото с MoS2. От него доливах около литър за 10000км. А дизелака не си знаеше километрите. Мисля че MoS2 е полезен при моя начин на експлоатация-къси пробези, по няколко пъти на ден. Особено зимата, когато мотора изстива бързо и на всяко палене си е практически студен. Тая присадка полепва по триещите части и пази от сухото триене при стартиране на двигателя. Във Виетнамската война, американските вертолети са били с подобна присадка за смазване на турбината. Ракетите земя-въздух са с топлинно насочване и удрят изхода на изгорелите газове на турбината. Та янките установили, че когато ракетата удари вертолета, маслото се разхвърча моментално заедно с парчетата от турбината. И за да не заклини вала на голямата перка като остане без масло, слагали MoS2, който полепвал и смазвал лагерите, докато кацне машината. То всъщност Лики Моли в началото са произвеждали само такава присадка, откъдето им идва и името LIQUId MOLYbdenum (течен молибден). После откриват, че могат да ползват тая далавера и при авто маслата. Лично аз, след толкова много години употреба на масла с MoS2, не мисля че има някаква опасност за двигателя. Ама ползите не могат да се отрекат.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Stefanaki написа:DJPOPA написа:Преди малко говорих по телефона с представител на магазина от втория линк на колегата, които предлагат маслата ZIC в България. В момента цената на пълната синтетика 5W40 е 50лв/4л. Работят и с куриери за доставка извън София.
Коментар
-
Така и не беше използвано това масло в някоя от семейните коли. Есента на 2014 бе налято 5W40. А тази пролет маслото беше подарено на някой роднина.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Момчета, ако си обичате колите спрете с тия гъсти масла. Това че държи налягане не означава че маже както трябва. Аз също преминах на 5/30 вискозитет. Тези масла не са като първите, преди години. Първите бяха нестабилни, слаби ВИ и с право им излезе прозвището - мотороубийци. Вече това не е така, нещата се променят.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар