И каква е разиката 5W40 и 5W30?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много добър руски тест на масла
Collapse
X
-
stilo_new написа:И каква е разиката 5W40 и 5W30?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
От всичките, които си изброил едно масло се отличава с доста по добри показатели и това е Мотул 300V, но това масло се води рейсингово и незнам до колко е редно да се сипе на мотор за ежедневно ползване.Според мен всяко едно масло с вискозитет 5W40 ще бъде идеално за бензинов турбо мотор, стига той да не е напомпан и да не се кара на писта на цялата газ, там вече според мен трябва да се сипват масла от сорта на 5W50, 10W60 или тези 5W40 масла, които се водят рейсингови, като естерната синтетика на Мотул.punto HGT
Коментар
-
Има ли смисъл да се ползва PD масло на CR двигател или даже напротив е опасно? На пръв поглед уж издържа на по-високо налягане, което ако позволява примерно да се удължи интервала от 10 на 15-20 хиляди бих ползвал такова. В този ред на мисли почти не останаха масла само за дизели, освен примерно въпросните PD, та има ли смисъл от такива примерно като Shell Helix Diesel, или да си ползвам както обикновено 5W-40 покриващо масовите спецификации за бензин и дизел, и смяна на 10 хиляди?Сега погледах какво дават Castrol за Marea 2.4 JTD и незнам дали да им вярвам. Полусинтетика Castrol Magnatec 10W-40 смяна 20 000 km / 12 months.
Коментар
-
Един въпрос към запознатите с новите норми ACEA: покрива ли Castrol Magnatec 5W 40, ACEA C3, HC-Synthese изискванията ACEA B3 на моя дизелов двигател 1.9DCI? Предполагам, че да, но никъде не намерих конкретна информация, че ACEA C3 покрива ACEA B3. За маслата, покриващи C3, намерих следната информация: съвместими с бензинови и дизелови двигатели, оборудвани с катализатори и системи за последващо третиране на отработените газове DPF и TWC. Нито дума за това дали покриват B3 и изобщо подходящи ли са за по-старите дизелови двигатели. Е, моята кола със сигурност няма филтър за твърди частици, а катализаторът е премахнат още преди да я купя. И ще използвам темата да попитам за мнения за следните марки масла: Wolf (много активно се предлага от Auto 1), Eneos, Motul.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Понеже аз лично все още се балтая за това какво масло да ползвам /дано до тогава не скопя мотора .../, та във времето на размишления и търсене попаднах на нещо интересно: http://alexey-bass.github.io/bmwservice-oils/Дано е интересно и за вас!?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Дам, доста полезно, някой си е поиграл доста за да го подреди така синтезирано и обобщено.Аз на мойта се чудя дали да сменя мотула 8100 х-цес и да пробвам с равенол VSI, доста добри отзиви чета за него, пък го водят и група 3+, сиреч по добро от мотула, ама знам ли и аз вече при толкова много марки човек тотално се омотва като пиле в калчища, иначе ми е най лесно пак да си взема мотул и да не го мисля :Dpunto HGT
Коментар
-
Абсолютно прав си за омотването! Както казах по-горе, след като се сблъсках с чудото бензинов двигател, който за късмет харчи масло, лично аз се вкарах в такива филми с тея масла...!Вече поръчах "Ravenol VST 5W40", с все хубави отзиви. В секцията с истинската синтетика е, т.е. би трябвало да е група 4-ри, с висок TBH-10,5. От сайта на Равенол прочетох, че 5-40 е с HTHS >3,50 ... което е показател за достатъчна устойчивост. След известно време ще споделя опит.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Има ли желаещи да си поръчаме групово масла ? Цените са добри в онлайн магазина на Равенол, а над 140 евро, доставката е безплатна:http://www.ravenol-shop.de/epages/61...5w40Лично аз и много хора покрай мен караме с немско масло PENNASOL 5W40, което излиза доста евтино:https://www.motor-oel-guenstig.de/Mo...1.htmlТова стъпва на 33-34лв тубата заедно с доставката. Вече съм на втора смяна на Пунтака с това масло и мога да кажа, че с нищо не е по-лошо от другите марки, да не кажа по-добро от болшинството масла, дето ги продават в БГ (особено след като четох оня ден новината за поредния разбит македонски склад за бутилиране на ментак масла). На брат ми купувам модела за помпа-дюза с хомолгация VW505.01, излиза 43-44лв за туба. Вече е на 4 смени, Аудито не се спира изобщо и маслото се представя отлично. Мой приятел ми поръча да му взема 10W40 на тая марка и сега пак иска. Според него, Реното му това масло го гори чувствително по-малко. Ако има желаещи да си доставим от евтинийката, да се обаждат, че трябва да сменям на Мултипла-то скоро, пък 4 туби ще ми дойдат много на мен.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Поръчката е от "Avto-Masla.eu", като доставката е безплатна ... излиза 100лв за 5литра! Имаха и наличности, а в магазина на дистрибутора точно от VST нямаха, обаче от VSI имат на цена от 85лв за 5л.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар