Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много добър руски тест на масла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefanaki написа:
    Вие докато се начудите, аз вече се снаддих с ZIC A+ 10W40 в 4-литрова метална опаковка от ул. Цар Симеон 162.
    Изобщо не съм се чудил, аз имам хубаво масло за следващата ми смяна. От ZIC се интересувам чисто хипотетично, предвид резултатите от теста на "За рулем".
    Dacia Duster 1.6 4WD

    Коментар


      #17
      didich написа:
      Язък, че няма тест на масло Мотул, че ми беше интересно какво ще споделят за него и по конкретно motul 5w40 8100 x-cess
      Има тест точно на този Мотул, по-рано днес дадох линк към него:http://www.zr.ru/content/articles/58...telnyj-zastoj/Както се очаква от добро френско масло, представя се чудесно.
      Dacia Duster 1.6 4WD

      Коментар


        #18
        DJPOPA написа:
        Stefanaki написа:
        Вие докато се начудите, аз вече се снаддих с ZIC A+ 10W40 в 4-литрова метална опаковка от ул. Цар Симеон 162.
        Изобщо не съм се чудил, аз имам хубаво масло за следващата ми смяна. От ZIC се интересувам чисто хипотетично, предвид резултатите от теста на "За рулем".
        Ами маслото ще бъде налято през септември и моите лични впечатления ще мога да ги споделя най-рано през зимата или догодина по това време.Ако някога ми остане време бих описал опита ми с различните изпробвани от мен масла. На една от предишните ми коли направих ремонт на мотора почти веднага след покупката и 150 000км след това оставяйки колата на приятел той също е решил да види как е "отвътре" и ми каза, че толкова чист мотор на над 350 000 км не е виждал. С изключение на 2-3 смени (10W40 - Selenia, Total, I.G.A.T.) съм го карал с 5W40 от Mobil, Castrol, Midland, ARAL, Total, Polytron, Fuchs, BMW, Yacco, Motul, Elf и Repsol.На автомобила, на който ще бъде налят ZIC за последните 130 000км е наливано Selenia, BP, Yacco, Total и Castrol с вискозитет 10W40.Аз няма да повторя с масла от Mobil, Midland, ARAL, Selenia, BP, I.G.A.T., Elf и Repsol.
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #19
          Аз пък ще тествам този път немското PENNASOL модел SUPER PACE 5W40. Само че моя тест няма да е много достоверен, защото аз слагам в маслото и присадка MoS2 на Лики Моли. В момента съм с TOTAL QUARTZ 9000, смесен с MoS2. При смяната задължително промивам двигателя всеки път. Преди купувах за целта промивно масло на Приста. Ама стана много скъпо вече и сега промивам по друг способ. Купувам си 3 литра наливно 15W40 на INSA, склада на представителя им за Варна е точно до моя офис. Литърът е 4лв. Купувам и един кен ENGINE FLUSH. Точно преди промивката го смесвам с евтиното масло и наливам така в двигателя. Излиза ми 17-18лв цялата процедура по промивката. Обаче изкарва много мизерия от мотора. Цялата промивка трае само 5 минути, но маслото става черно като кока кола, защото обира нагара и отлаганията. И това се наблюдаваше още преди да започна да слагам MoS2 в маслата, та да мога да обвиня него, че той цапа промивното масло.
          Dacia Duster 1.6 4WD

          Коментар


            #20
            Доста противоречиви мнения съм чел за MoS2 и по-точно за Liqui Moly с MoS2. Аз така и не "посмях" да измина 10 000км с него.Моите наблюдения са изключително от газифицирани МПС. Само за 20 000км карах едно бензиново Сузуки.А ти на дизелово гориво ли си, че изкарваш толкова "чернилка"?
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #21
              Не, карам на газ, но пак излиза черно промивното масло. Ей тоя ENGINE FLUSH я прави цялата работа. Първо разрежда маслото, за да прониква лесно навсякъде и второ-отлепя мъзгоча откъдето мине. Най-вече от картера, където са утайките. Колкото до MoS2, ползвал съм го 8г на предната ми кола. Наливах само Лики Моли 15W40 с MoS2. И предния собственик беше ползвал само такова масло, той ми го препоръча. Веднъж налях Лики Моли без MoS2 и започна да го харчи. От тогава спрях с експериментите, просто двигателя си харесваше маслото с MoS2. От него доливах около литър за 10000км. А дизелака не си знаеше километрите. Мисля че MoS2 е полезен при моя начин на експлоатация-къси пробези, по няколко пъти на ден. Особено зимата, когато мотора изстива бързо и на всяко палене си е практически студен. Тая присадка полепва по триещите части и пази от сухото триене при стартиране на двигателя. Във Виетнамската война, американските вертолети са били с подобна присадка за смазване на турбината. Ракетите земя-въздух са с топлинно насочване и удрят изхода на изгорелите газове на турбината. Та янките установили, че когато ракетата удари вертолета, маслото се разхвърча моментално заедно с парчетата от турбината. И за да не заклини вала на голямата перка като остане без масло, слагали MoS2, който полепвал и смазвал лагерите, докато кацне машината. То всъщност Лики Моли в началото са произвеждали само такава присадка, откъдето им идва и името LIQUId MOLYbdenum (течен молибден). После откриват, че могат да ползват тая далавера и при авто маслата. Лично аз, след толкова много години употреба на масла с MoS2, не мисля че има някаква опасност за двигателя. Ама ползите не могат да се отрекат.
              Dacia Duster 1.6 4WD

              Коментар


                #22
                Stefanaki написа:
                DJPOPA написа:
                Преди малко говорих по телефона с представител на магазина от втория линк на колегата, които предлагат маслата ZIC в България. В момента цената на пълната синтетика 5W40 е 50лв/4л. Работят и с куриери за доставка извън София.
                Вие докато се начудите, аз вече се снаддих с ZIC A+ 10W40 в 4-литрова метална опаковка от ул. Цар Симеон 162.
                И сега какво мислиш за маслото, колега?

                Коментар


                  #23
                  Така и не беше използвано това масло в някоя от семейните коли. Есента на 2014 бе налято 5W40. А тази пролет маслото беше подарено на някой роднина.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #24
                    Вчера реших да си взема от магазина им тук, но ми казаха, че 5W40 нямат. Предполагам им е свършило. Ще вида другата седмица дали ще им докарат. Ако не може 10W40 да си купя.

                    Коментар


                      #25
                      Ако караш Стило - по-добре не използвай 10W40. Просто съвет.
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #26
                        Неговото е 1.6
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #27
                          M5kov написа:
                          Неговото е 1.6
                          За 1.6 не е хубаво 10W40 така ли?

                          Коментар


                            #28
                            Хубаво е, споко
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #29
                              stilo_new написа:
                              M5kov написа:
                              Неговото е 1.6
                              За 1.6 не е хубаво 10W40 така ли?
                              В аутодата на 1во място излиза 5в30 и ми звучи по-добре от 10в40, сам си решавай.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Момчета, ако си обичате колите спрете с тия гъсти масла. Това че държи налягане не означава че маже както трябва. Аз също преминах на 5/30 вискозитет. Тези масла не са като първите, преди години. Първите бяха нестабилни, слаби ВИ и с право им излезе прозвището - мотороубийци. Вече това не е така, нещата се променят.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X