С гуми 195/50/15 карам на 2.2 атмосфери. Попринцип трябвало да карам на 2.5 защото гумите са ниски, но по тоя начин все едно съм с лагерница като съм и с ниски и твърди пружини.
С гуми 195/50/15 карам на 2.2 атмосфери. Попринцип трябвало да карам на 2.5 защото гумите са ниски, но по тоя начин все едно съм с лагерница като съм и с ниски и твърди пружини.
2.5 в тоя случай е перфектно.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
И се помпят, докато са студени.Топли стават поне +0,2бар-а
По-точно е да се каже, че налягането им се мери, когато са студени. На повечето ми досегашни коли - лични и служебни, съм поддържал налягане 2.2 и за предни, и за задни гуми (+- 0.1). А дори си спомням, че на първия ми опел помпех гумите (някакви 13-ки бяха) максимум до 2 бара, защото иначе много друсаше. Но сега волвото ми е с гадния размер 205/50 R16. И въпреки предписанията за 2.3 п./2.1 з., ги помпя до 2.5. Защото ако предните са 2.3, като застанат на някоя неравност, направо се сплескват.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Гумите се помпат спрямо колата, не спрямо производителя на гумата .
Ок и аз го знам това, но предишните ми зимни гуми (не слагам летни), ги помпах зимата с това налягане и като ги гледах ми се виждаха спаднали, сложих малко сух гипс и с след като навлажних гумата минах върху него. Беше се хванал и извън грайфера. От тогава си помпам гумите спрямо даденото налягане и не съм осетил нещо като промяна в управлението и държанието на колата на пътя.
Коментар