Здравейте, колеги имам следния проблем с акумулатора ако не карам колата 2 3 дена после е спаднал и не мога да я запаля.Мерил съм тока с включена аларма зареждане всичко е ОК.Акумулатора е доста стар не мога да го заредя напълно с машинката поне така показва.Но иначе държи още и върти ако паля всеки ден колата нямам проблем.Дали е за смяна. Паля на газ и малко повече въртя докато запаля ако е студена и това го изтощава знам но все пак да го сменям ли се чудя или нещо да му направя да се зареди напълно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с акомулатора
Collapse
X
-
Bane
-
кола
Разлика няма между акомулатор и акумолатор = акумулатор първото Гугъл дава че е вярно а второто че не е Въпроса е че но човека не пали колата Мериш колко М ампера е при изгасена кола- 30мА// проверка през "-" полюс на акум. Затворени врати и капаци вадиш бушоните един по един и слагаш докато хванеш веригата на отечка /ако имаш по голими стойности от горните естественно/и без контакт, с откачен часовник.//
Коментар
-
Здравейте, хора!Имам почти същия проблем. Акумулатора ми пада два пъти, съответно ми "дадоха ток", но след вторият път, няма и ден, отново не можах да запаля! Смятам да си закупя нов. А именно тук имам нужда от помощ...не знам какъв да е...измерих габаритните размери на настоящия, съответно видях колко амперчаса и ампера пише на него! 20 23 1652а/ч470АИ сега?! Ако може някои да даде идея ще съм благодарна!Реалната разруха на душата е взаимовръзката с това да не осмисляш дните си на успех...
Коментар
-
clophil написа:Здравейте, хора!Имам почти същия проблем. Акумулатора ми пада два пъти, съответно ми "дадоха ток", но след вторият път, няма и ден, отново не можах да запаля! Смятам да си закупя нов. А именно тук имам нужда от помощ...не знам какъв да е...измерих габаритните размери на настоящия, съответно видях колко амперчаса и ампера пише на него! 20 23 1652а/ч470АИ сега?! Ако може някои да даде идея ще съм благодарна!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар