Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акомулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с акомулатора

    Здравейте, колеги имам следния проблем с акумулатора ако не карам колата 2 3 дена после е спаднал и не мога да я запаля.Мерил съм тока с включена аларма зареждане всичко е ОК.Акумулатора е доста стар не мога да го заредя напълно с машинката поне така показва.Но иначе държи още и върти ако паля всеки ден колата нямам проблем.Дали е за смяна. Паля на газ и малко повече въртя докато запаля ако е студена и това го изтощава знам но все пак да го сменям ли се чудя или нещо да му направя да се зареди напълно.
    kokopati ,koichop@abv.bg

    #2
    Щом казваш , че акумулатора е стар сигурно е за смяна , но ако не е стар значи може и алтернатора да не зарежда.По- добре го смени

    Коментар


      #3
      Има хапчета за акумулатори и са доста ефикасни,ако ти е обслужваем(да има капачки)слагаш хапчета и така ще закърпиш положението.
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Има и центрове където зареждат акумолаторите с електролити или нещо такова беше.

        Коментар


          #5
          А какво е разликата между акомулатор и акумолатор?
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            А какво е разликата между акомулатор и акумолатор?
            Акумулатор.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              dobrujanetza написа:
              pakumba написа:
              А какво е разликата между акомулатор и акумолатор?
              Акумулатор.
              :D
              Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
              Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
              Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
              Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
              Убий скороста - Спаси дете!

              Коментар


                #8
                кола

                Разлика няма между акомулатор и акумолатор = акумулатор първото Гугъл дава че е вярно а второто че не е Въпроса е че но човека не пали колата Мериш колко М ампера е при изгасена кола- 30мА// проверка през "-" полюс на акум. Затворени врати и капаци вадиш бушоните един по един и слагаш докато хванеш веригата на отечка /ако имаш по голими стойности от горните естественно/и без контакт, с откачен часовник.//
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Здравейте, хора!Имам почти същия проблем. Акумулатора ми пада два пъти, съответно ми "дадоха ток", но след вторият път, няма и ден, отново не можах да запаля! Смятам да си закупя нов. А именно тук имам нужда от помощ...не знам какъв да е...измерих габаритните размери на настоящия, съответно видях колко амперчаса и ампера пише на него! 20 23 1652а/ч470АИ сега?! Ако може някои да даде идея ще съм благодарна!
                  Реалната разруха на душата е взаимовръзката с това да не осмисляш дните си на успех...

                  Коментар


                    #10
                    clophil написа:
                    Здравейте, хора!Имам почти същия проблем. Акумулатора ми пада два пъти, съответно ми "дадоха ток", но след вторият път, няма и ден, отново не можах да запаля! Смятам да си закупя нов. А именно тук имам нужда от помощ...не знам какъв да е...измерих габаритните размери на настоящия, съответно видях колко амперчаса и ампера пише на него! 20 23 1652а/ч470АИ сега?! Ако може някои да даде идея ще съм благодарна!
                    И сега ако кажеш и каква точно е колата, ще получиш правилния отговор.

                    Коментар


                      #11
                      фиат пунто 2003; 1.9 турбо дизел
                      Реалната разруха на душата е взаимовръзката с това да не осмисляш дните си на успех...

                      Коментар


                        #12
                        малко ми се вижда 52 ан за дизелов мотор моя на аудито е 70 и нещо

                        Коментар


                          #13
                          Това е изписано на акумулатора, а дали е бил сменян....най-вероятно...
                          Реалната разруха на душата е взаимовръзката с това да не осмисляш дните си на успех...

                          Коментар


                            #14
                            clophil написа:
                            Това е изписано на акумулатора, а дали е бил сменян....най-вероятно...
                            Сложи си възможно най-големия който може да влезе на мястото да нямаш проблеми.Разликата в цената е малка.
                            kokopati ,koichop@abv.bg

                            Коментар

                            Working...
                            X