С колко електрода е най-добре да са, без газ е колата...Положителни и отрицални черти ?В ахм излизат и с 1 и с 2 ... Ако сложа с 3 ??? Едит: Благодаря на модераторите и се извинявам за грешния раздел
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви свещи най-подходящи за 1.6 103кс
Collapse
X
-
Заводско ги дават с 1 за работа на бензин. На Мултиплата за работа на метан - с 2.Каква е разликата не мога да кажа"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
От всички дето съм ползвал на тоя мотор (Беру, NGK , Euqyem,Bosch,Marelli) най-добрите са тези http://www.briskracing.com/brisk-pre...rk-plug-detail . Втори комплект взех и за другата кола.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:От всички дето съм ползвал на тоя мотор (Беру, NGK , Euqyem,Bosch,Marelli) най-добрите са тези http://www.briskracing.com/brisk-pre...rk-plug-detail . Втори комплект взех и за другата кола.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Re: Какви свещи най-подходящи за 1.6 103кс
kokss написа:С колко електрода е най-добре да са, без газ е колата...Положителни и отрицални черти ?В ахм излизат и с 1 и с 2 ... Ако сложа с 3 ??? Едит: Благодаря на модераторите и се извинявам за грешния разделex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Да дигна малко темата и без това предстои смяна на свещите... видях в ахм-то ей тези свещи: http://digilander.libero.it/chiometta/2HL1.jpg / http://www.axm-auto.com/image_displa....jpgдобър вариант ли са ? Споделете мнения ако карате с такиваPunto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
За момента според мен най-добри са иридиевите свещи. Високата температура на топене и голямата химическа устойчивост на иридия, позволяват електродите на иридиевите свещи да се изработят много по-тънки (0,4-0,6mm), спрямо тези на стандартна свещ (2,5mm). По-тънкият електрод може да образува стабилна искра при много по-ниски напрежения. От своя страна това разтоварва и запалителните бобини, защото пробива се получава много по-лесно и работното напрежение спада като средна стойност. От друга страна искрата на иридиевия електрод е стабилна и не притежава характерното "въртене", което влошава запалването при обикновените свещи. Иридиевите свещи са особено препоръчителни при работа на газ, тъй като газовъздушната смес има по-добри диелектрични свойства от бензиновъдушната, следователно пробива се получава при по-високи напрежения, което товари запалителната система. Точно заради това се препоръчва газифицираните двигатели да карат със свещи с намалено междуелектродно разстояние (0,7mm). Вярно е, че иридиевите свещи са по-скъпи, но пък имат 3-5 пъти по-дълъг живот от обикновените. Като се вземе предвид и подобрената работа на двигателя, инвестицията май си струва. Лично аз съм се навил да си сложа иридиеви DENSO, след като изкарам ресурса на сегашните ми обикновени NGK. Интересно, но двигателя на моето Пунто харесва повече DENSO пред NGK. При първата смяна купих 4 свещи DENSO от Косер, които са им официален вносител. За втората смяна си докарах от Англия 4 броя NGK. Като сложих NGK-то и веднага почувствах промяна в работата на двигателя. Започна да работи някак по-твърдо. Не мога да го обясня, но когато си карал една кола 10-15х.км с едни свещи и сложиш други, веднага се усеща разликата. Не, че с NGK-то работи по-зле, но просто с DENSO направо тиктакаше като швейцарски часовник. Точно за това съм мрешил да взема и иридиевите марка DENSO, макар че са на една цена с NGK. Специално при иридиевите, NGK са с по-дебел електрод от DENSO и вероятно ще изкарат повече пробег, преди да се скапят.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар